SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
mensen die geen TT kunnen verzinnen
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
kak, mijn 9-knop doet het niet goed"Crescendo gramen sementat."
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoekenquote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
want heel de wereld speelt in parties?didn't think so
![]()
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloosquote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
Nou als je niet in een party speelt dus zorgen dat je een anti air class hebt![]()
![]()
Vanavond ff snel zorgen dat ik weer alle guns heb, was van plan om eigenlijk in prestige wat meer guns te testen, ik begon met de AK74u en ben er niet meer vanaf gestapt...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoeken![]()
![]()
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloos![]()
![]()
ik heb daar wel een goed zalfje voorquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.
Dude.quote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb daar wel een goed zalfje voor
All good things are wild and free.![]()
W.T.F.quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.![]()
quote:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
Nouja mijn win loss ratio ligt op 1.80 geloof ik en dat wil ik het liefst zo hoog mogelijk houdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgt![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
![]()
Je weet niet wat je doet, AUGquote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: