Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Amen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.
Dat.quote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.
En dattem!quote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
lieve phaidra, jij bent juist een reuzedochter
he bah, wat lastig zeg...quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Syrena het volgende:
En hier aub geen sneeuw tot ik thuis ben! En als het even kan pas zondag ofzo![]()
Ha, ik wist wel dat ik niet de enige wasquote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...
dat!!quote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
lieve phaidra, jij bent juist een reuzedochter
Of hij heeft het geheugen van een zeef?quote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmmm, ik had toch vertleld dat 'de date' zijn lenzendoosje had achter gelaten? Ik dus terug brengen, maar die avond bleef hij weer slapen. Nu ligt dat doosje er weer.. Is dit een hint? Wil hij samenwonen of zo.
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |