wat fijn dat je aan het opknappen bent...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
t zal niet lukken er zelf een in mn eigen huis te hebben dit jaar, dus ik heb me maar uitgeleefd bij mn ouders. nu lekker de kleertjes aan, en een klein wandelingetje naar de supermarkt, verderop in de straat. buitenlucht
Is het ook, ik heb nauwelijks trek. Dit is al force feeding...quote:
dat zat ik me nu net af te vragen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb ik dienou weer aan verdiend?
.
Ik ben bami aan het maken.
Aan je warm-word-manieren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb ik dienou weer aan verdiend?
.
Tink gaat er vandoor met de prrrrrrrijsssss!quote:
ik vind t zo leuk om te zien hoe jij je eerste tijd voor de klas beleeft... ik herken er zo ontzettend veel in! volgens mij doe je t hartstikke goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor. Hele dag aan zitten hikken tegen het bellen van de ouders van een leerling, al z'n cijfers opgezocht, al z'n toetsen nog eens bekeken, willen ze alleen maar even mijn mening weten over hoe hij zich in de klas gedraagt..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef conleche het volgende:
Die word-warm-manieren: I get it. Maar Ãk vraag me dan weer af, waarom dat vandaag niet wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |