Akai?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef Document1 het volgende:
Ik kan wel de beats doen met mn veel te oude samplert.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik stel voor dat dit iets heel leuks gaat worden!
Lol, als iedereen nou de songtekst uitprint van een bepaald liedje, dan kunnen we dat thuis oefenen. Dan spelen op dat plein, het geld in de brievenbus gooierenpooierenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Optreden met een stel FOK!mongolen voor het glazen huis
Hee jij veranderd die TT, dus dat moet jij zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, wat is de bedoeling dat er gespeeld gaat worden?
Eigen werk of een cover?
Dat naar aanleiding van een net geopend topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee jij veranderd die TT, dus dat moet jij zeggen
Volgens mij is het toch beter tenminste 1× te oefenen met z'n allen in 1 ruimte. Denk dat dat de kwaliteit wel ten goede komt, zeg maar.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol, als iedereen nou de songtekst uitprint van een bepaald liedje, dan kunnen we dat thuis oefenen. Dan spelen op dat plein, het geld in de brievenbus gooierenpooieren
Maar ff serieus hee, ik zit nog in boek 1 van mijn saxofoonlesquote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch beter tenminste 1× te oefenen met z'n allen in 1 ruimte. Denk dat dat de kwaliteit wel ten goede komt, zeg maar.
Eens!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch beter tenminste 1× te oefenen met z'n allen in 1 ruimte. Denk dat dat de kwaliteit wel ten goede komt, zeg maar.
Ligt aan de bedoeling hč, als het een meeterstuk wordt, wordt het lastig. Neem aan dat we niet het moeilijkste gaan doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ff serieus hee, ik zit nog in boek 1 van mijn saxofoonles
Kan ik wel meedoen?
Gewoon een adlibje:en kom op: je ben Paul! met 100.000 posts! je hebt wat speling he!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan de bedoeling hč, als het een meeterstuk wordt, wordt het lastig. Neem aan dat we niet het moeilijkste gaan doen?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH IK DACHT SERIOUS REQUEST 2010quote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Gewoon een adlibje:en kom op: je ben Paul! met 100.000 posts! je hebt wat speling he!
En je hebt nog een jaar .......![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarbij hoor je in een jaar wel wat te oefenen
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH IK DACHT SERIOUS REQUEST 2010
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Ooh, ik dacht dat dit een ONZ topic was.![]()
Maar lijkt me wel tof om een keer met andere fokkers te spelen! Speel gitaar en woon in Apeldoorn.
Meld je voor serious request 2011quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Ooh, ik dacht dat dit een ONZ topic was.![]()
Maar lijkt me wel tof om een keer met andere fokkers te spelen! Speel gitaar en woon in Apeldoorn.
voor 2011 zal het ok zijnquote:
Mijns inziens zeker serieuss!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Document1 het volgende:
Ik ben iig serieus, mocht er nog een drummer mee willen doen dan kan ik best want anders doen met een sampler.Ik woon in Zuid-holland.
Nu welquote:Op woensdag 15 december 2010 17:31 schreef Beach het volgende:
kutpaul waarom sta ik nog steeds niet bij West erbij
Ik offer me op als gitaristquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef Gummibeer79 het volgende:
2011!
ik offer mij op als contact persoon!
quote:
sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het niet de bedoeling samen te spelen met de 'gang'?
Nee, ik vraag het maar omdat het nog niet eens in de kinderschoenen staatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |