abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4425070
Gisteren lekker wezen zonnen aan het water met een vriendin en mijn zus. Moet ik toch net weer die ene knul zien liggen terwijl hij zijn vriendin in smeert. Het ergste is dat het weer zo'n klein,lief poppetje is waar hij dus schijnbaar het liefste mee gaat. Zo lullig om te moeten zien als je iemand nog steeds erg mist. het stomste is nog dat al zijn vrienden mij altijd tien keer leuker vonden als welke vriendin hij ook had. En dan zeggen mensen tegen je" maak je toch geen zorgen jij bent veels te goed voor hem, het is zijn verlies. Nou raar hoor maar zo denk je echt niet als iemand alles voor je is. Dus bij deze IK BEN NOG STEEDS HOPELOOS (VERLIEFD).
Hopelijk doet het aanwezige mannelijk schoon mij dit jaar wat meer als voorheen.
  maandag 3 juni 2002 @ 10:41:25 #2
27159 Zjappa
127.0.0.1
pi_4425096
Ik ken dat gevoel perfect.
Gewoon hopen dat het snel over gaat zeker.
  maandag 3 juni 2002 @ 10:41:46 #3
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4425099
Ik leef met je mee. Herken het gevoel best wel.....

Maarja, het leven gaat door, en iedereen die maar zit dat het allemaal goed komt is standaard. Hoor het ook altijd, maar niet echt iets wat er op wijst dat dit snel veranderen gaat eigenlijk.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4425118
Volgens mij ben je toe aan een leuke vriend...
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
pi_4425174
quote:
Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Yep alleen die leuke vriend niet aan mij ha ha
Ach ik weet het wel ik doe het echt zelf. iedere leuke jongen die laat merken dat hij mij leuk vind, schop ik automatisch terug naar verwegistan. Ik ben gewoon een vreemde en word echt zelden verliefd. Daarom heb ik het zo moeilijk met die ene gast. Wat ik bij hem voelde dat gebeurt mij niet zomaar (was voor het eerst) en ik vind het zo moeilijk om los te laten.
Ones you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.
  maandag 3 juni 2002 @ 10:53:06 #6
28791 GID
THE WORLD IS YOURS
pi_4425185
Hey ola woppa, que pasa?
mi miamo Georgos,
ei maar effe he als jehem zo leuk vindt moet je hem dat gewoon zeggen klaar dan heb of een ja of een nee en als hijne zegt dan denk ik niet dat je nog hopeloos verliefd op hem blijft.
SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND
pi_4425248
quote:
Op maandag 03 juni 2002 10:52 schreef leave het volgende:

[..]

Ach ik weet het wel ik doe het echt zelf. iedere leuke jongen die laat merken dat hij mij leuk vind, schop ik automatisch terug naar verwegistan. Ik ben gewoon een vreemde en word echt zelden verliefd. Daarom heb ik het zo moeilijk met die ene gast. Wat ik bij hem voelde dat gebeurt mij niet zomaar (was voor het eerst) en ik vind het zo moeilijk om los te laten.
Ones you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.

Ey Leave,

There's a lot of fish in the sea.. Kijk eens de andere kant op, misschien ligt daar wel die jongen die nog 10x leuker is... tis moeilijk om te accepteren, maar het is echt waar!

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  maandag 3 juni 2002 @ 10:59:57 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4425257
quote:

[..]

Once you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.

auw! dat doet pijn!
alsof ik het zelf was.

en dat ligt niet eens zover van de waarheid, op het moment.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4425314
Ik denk dat bijna iedereen wel eens zoiets meemaakt in z'n leven. Het is lastig en pijnlijk, maar zeker niet het einde van de wereld. Uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat het beter is zo. Dwing jezelf gewoon om aan iets anders te denken als je het weer meoilijk hebt. Zo ban je het vanzelf uit je gedachten, net zolang totdat het niet meer terugkomt. Dat heeft bij mij ook veel geholpen. En weet je wat ook helpt... gewoon binnen drie weken, 30 anderen ontmoeten en even overal schijt aan hebben! Succes ermee!
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  maandag 3 juni 2002 @ 11:08:42 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4425332
quote:
Ik ken dat.. vrouwen die niet in mijn versiertrucjes trappen zijn veel leuker, dan zij die er wel intrappen.. maar wat doe je er aan!???????/
pi_4425525
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:

Ik ken dat.. vrouwen die niet in mijn versiertrucjes trappen zijn veel leuker, dan zij die er wel intrappen.. maar wat doe je er aan!???????/

pas je versiertrucjes aan.
pi_4425746
Herkenbaar...in deze dat ik niet meer verliefd op haar ben, maar als je haar dan weer een keer ziet....dat je dan het gevoel hebt dat je hart wordt samengeknepen....terwijl je weet dat het toch niet werkte en daarom uit elkaar bent gegaan. Het zal wel slijten denk ik. Zeker als je een nieuwe vlam ontmoet.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 juni 2002 @ 11:38:01 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4425767
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:24 schreef bixister het volgende:

[..]

pas je versiertrucjes aan.

dan verschuift het "probleem"..

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 03-06-2002 11:39]

pi_4425793
[offtopic]
Je bent een " vergeten
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_4425878
quote:
Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
*meldt*
Neuj
pi_4426042
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dan verschuift het "probleem"..

want wat is 'het probleem' volgens jou?
  maandag 3 juni 2002 @ 11:54:30 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4426064
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:53 schreef bixister het volgende:

[..]

want wat is 'het probleem' volgens jou?

dat onbereikbare dames (en mannen in jullie geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegene die wel bereikbaar zijn..

vergelijk het met voetbal, het is voor een club als Utrecht leuker om te winnen van Ajax dan van een club als Fortuna...

pi_4426480
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dat onbereikbare dames (en mannen in jullie geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegene die wel bereikbaar zijn..

in ons geval niet hoor.

maar hey, wat let je om Ajax versieren?

maandag 3 juni 2002 @ 12:53:31 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4426774
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:25 schreef bixister het volgende:
in ons geval niet hoor.
leg eens uit..???
pi_4426880
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

leg eens uit..???

pfft, nou vooruit:

"dat bereikbare mannen (in ons geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegenen die niet bereikbaar zijn.."

maandag 3 juni 2002 @ 13:20:23 #21
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4427090
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:04 schreef bixister het volgende:

[..]

pfft, nou vooruit:

"dat bereikbare mannen (in ons geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegenen die niet bereikbaar zijn.."

dat kan natuurlijk.. smaken verschillen
pi_4427188
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:20 schreef Frenkie het volgende:

dat kan natuurlijk.. smaken verschillen

doelsaldo's ook.
  maandag 3 juni 2002 @ 13:26:47 #23
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4427197
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:26 schreef bixister het volgende:

[..]

doelsaldo's ook.

mijn doelsaldo is zwaar positief
pi_4427261
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

mijn doelsaldo is zwaar positief

opschepper
  maandag 3 juni 2002 @ 13:33:21 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4427296
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:31 schreef thadude het volgende:

opschepper

pardon...?? wat weet jij van mij..???

ennuh... niet te veel off topic.. he.. want dit gaat over onbegrijpelijke, onbereikbaar liefdes!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')