Maarja, het leven gaat door, en iedereen die maar zit dat het allemaal goed komt is standaard. Hoor het ook altijd, maar niet echt iets wat er op wijst dat dit snel veranderen gaat eigenlijk.
quote:Yep alleen die leuke vriend niet aan mij ha ha
Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Volgens mij ben je toe aan een leuke vriend...
quote:Ey Leave,
Op maandag 03 juni 2002 10:52 schreef leave het volgende:[..]
Yep alleen die leuke vriend niet aan mij ha ha
Ach ik weet het wel ik doe het echt zelf. iedere leuke jongen die laat merken dat hij mij leuk vind, schop ik automatisch terug naar verwegistan. Ik ben gewoon een vreemde en word echt zelden verliefd. Daarom heb ik het zo moeilijk met die ene gast. Wat ik bij hem voelde dat gebeurt mij niet zomaar (was voor het eerst) en ik vind het zo moeilijk om los te laten.
Ones you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.
There's a lot of fish in the sea.. Kijk eens de andere kant op, misschien ligt daar wel die jongen die nog 10x leuker is... tis moeilijk om te accepteren, maar het is echt waar!
quote:auw! dat doet pijn!
Op maandag 03 juni 2002 10:52 schreef leave het volgende:[..]
Ach ik weet het wel ik doe het echt zelf. iedere leuke jongen die laat merken dat hij mij leuk vind, schop ik automatisch terug naar verwegistan. Ik ben gewoon een vreemde en word echt zelden verliefd. Daarom heb ik het zo moeilijk met die ene gast. Wat ik bij hem voelde dat gebeurt mij niet zomaar (was voor het eerst) en ik vind het zo moeilijk om los te laten.
Once you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.
en dat ligt niet eens zover van de waarheid, op het moment.
quote:Ik ken dat.. vrouwen die niet in mijn versiertrucjes trappen zijn veel leuker, dan zij die er wel intrappen.. maar wat doe je er aan!???????/
Op maandag 03 juni 2002 10:52 schreef leave het volgende:
Ones you have tasted love and lust together, you just don't want to live without nomore.
quote:pas je versiertrucjes aan.
Op maandag 03 juni 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:Ik ken dat.. vrouwen die niet in mijn versiertrucjes trappen zijn veel leuker, dan zij die er wel intrappen.. maar wat doe je er aan!???????/
quote:dan verschuift het "probleem"..
Op maandag 03 juni 2002 11:24 schreef bixister het volgende:[..]
pas je versiertrucjes aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 03-06-2002 11:39]
quote:*meldt*
Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Volgens mij ben je toe aan een leuke vriend...
quote:want wat is 'het probleem' volgens jou?
Op maandag 03 juni 2002 11:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan verschuift het "probleem"..
quote:dat onbereikbare dames (en mannen in jullie geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegene die wel bereikbaar zijn..
Op maandag 03 juni 2002 11:53 schreef bixister het volgende:[..]
want wat is 'het probleem' volgens jou?
vergelijk het met voetbal, het is voor een club als Utrecht leuker om te winnen van Ajax dan van een club als Fortuna...
quote:in ons geval niet hoor.
Op maandag 03 juni 2002 11:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat onbereikbare dames (en mannen in jullie geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegene die wel bereikbaar zijn..
maar hey, wat let je om Ajax versieren?
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:25 schreef bixister het volgende:
in ons geval niet hoor.![]()
quote:pfft, nou vooruit:
Op maandag 03 juni 2002 12:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
leg eens uit..???
"dat bereikbare mannen (in ons geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegenen die niet bereikbaar zijn.."
quote:dat kan natuurlijk..
Op maandag 03 juni 2002 13:04 schreef bixister het volgende:[..]
pfft, nou vooruit:
"dat bereikbare mannen (in ons geval) veel leuker zijn/lijken, dan diegenen die niet bereikbaar zijn.."
quote:doelsaldo's ook.
Op maandag 03 juni 2002 13:20 schreef Frenkie het volgende:dat kan natuurlijk..
smaken verschillen
quote:mijn doelsaldo is zwaar positief
Op maandag 03 juni 2002 13:26 schreef bixister het volgende:[..]
doelsaldo's ook.
quote:opschepper
Op maandag 03 juni 2002 13:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
mijn doelsaldo is zwaar positief
quote:
Op maandag 03 juni 2002 13:31 schreef thadude het volgende:opschepper
ennuh... niet te veel off topic.. he.. want dit gaat over onbegrijpelijke, onbereikbaar liefdes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |