Dankjequote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling wel leuk. Die "kookboekplaatjes" zijn vaak prachtig. Maar de naturel snapshots zonder opsmuk hebben vaak ook wel wat.
Iemand voelt zich aangesproken?quote:
Maar jij moet toch iets van belichting en een witte doos gebruiken? Anders heb je wel heel veel werk aan je Photoshopquote:
Lijkt me ook, ik snap niet hoe ze het doet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij moet toch iets van belichting en een witte doos gebruiken? Anders heb je wel heel veel werk aan je Photoshop
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeps, te laat zeker? Sorry!
Even uit mijn hoofd, want boek is nog niet terug van uitleenadres.. Fijngesneden sjalotten en knoflook fruiten in olijfolie, hier rauwe spinazie in laten slinken. Dat laten uitlekken, vocht er zoveel mogelijk uitdrukken, fijnhakken en mengen met flink wat crème fraîche, wat nootmuskaat en peper en zout naar smaak.
Ik heb het al drie keer gemaakt, dus ik ben er vrij zeker van dat het klopt.
Onze Albert Heijn heeft trouwens volgens mij wel semolina/griesmeel, hoor. Al lukt het vast ook wel zonder.
Wat leuk, voor het huisje op de rand van de glas!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In kerstsfeer; een peperkoektafereeltje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:33 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Wat leuk, voor het huisje op de rand van de glas!!
Zo zeg... Dat ziet er niet onaardig uit!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef minilot het volgende:
Wat gaaf, dat mini-peperkoekhuisje!![]()
Tevens hongerigmakende mousse, en pita! Puik!![]()
Hier een paar dagen griep gehad, dus een vitaminerijk hapje gemaakt vanmiddag:
[ afbeelding ]
Minneola met venkel (met vinaigrette), honing en zwarte peper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |