Dat kan ik dus niet. Ik wordt al gestoord van een collega die naast mij wat luidruchtig zit te bellen of te overleggen. Radio alleen in de auto, en die gaat dan mooi vanzelluf uit als ik bel.quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd de radio aan als ik werk
't Wordt een mooie dag denk ik. Maandag-verhuisdag plus sneeuw als toetjequote:Goeiemorgen, vanmiddag gaat het weer sneeuwen
Jolink? Goeie vent.quote:Op maandag 13 december 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oerend hard. Vanmorgen stond er een stuk over Bennie in de Pers
.
Over tien jaar hebben we weer roaring twentiesquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de anarchistische zonen moeten toch hun meerdere erkennen in Nucky Thompson. Daar kan geen motormuis tegenop.
Nu wilde ik vroeger ook altijd wel beroemd worden met een bestseller over de Roaring Twenties. Of over Toetanchamon. Ik heb nog effe.
Gisteren E9 alweer gekeken.Er moet maar snel een seizoen 2 komen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de anarchistische zonen moeten toch hun meerdere erkennen in Nucky Thompson. Daar kan geen motormuis tegenop.
Boring ben ik bang.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef remlof het volgende:
Over tien jaar hebben we weer roaring twenties
Hoeveel afleveringen heb je n og te gaan? En zijn ze al bezig met seizoen 2?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef Gert het volgende:
Gisteren E9 alweer gekeken.Er moet maar snel een seizoen 2 komen.
Gelukkig begint Californication volgende maand weer.
Er zijn er 12.quote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je n og te gaan? En zijn ze al bezig met seizoen 2?
Californication is niet aan mij besteed, geloof ik. Ik vind die hoofdpersoon Mooney (?) een sukkel.
Oh ja, Hank Moody. Ik vind het een sufkut die denkt cool te zijn.quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Jian! Ik heb gisteren Sons nog een kans gegeven en ik geloof dat ze 'm hebben gegrepen, want ik heb geboeid zitten kijken.
gisteren eindigde het met die Tatoo wegbranden bij die man in de garage, ben ik al ver of????quote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Doe je goed, wat ik al zei, het wordt alleen maar beter, wacht maar tot June Stahl haar intrede doet halverwege het 1e seizoen, you're gone "love" her
Met z'n porsche waarvan een voorlicht nu al twee jaar stuk is. Of dan belandt hij weer dronken met alleen een onderbroek aan in een winkelcentrum of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |