Dat kan ik dus niet. Ik wordt al gestoord van een collega die naast mij wat luidruchtig zit te bellen of te overleggen. Radio alleen in de auto, en die gaat dan mooi vanzelluf uit als ik bel.quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd de radio aan als ik werk
't Wordt een mooie dag denk ik. Maandag-verhuisdag plus sneeuw als toetjequote:Goeiemorgen, vanmiddag gaat het weer sneeuwen
Jolink? Goeie vent.quote:Op maandag 13 december 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oerend hard. Vanmorgen stond er een stuk over Bennie in de Pers
.
Over tien jaar hebben we weer roaring twentiesquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de anarchistische zonen moeten toch hun meerdere erkennen in Nucky Thompson. Daar kan geen motormuis tegenop.
Nu wilde ik vroeger ook altijd wel beroemd worden met een bestseller over de Roaring Twenties. Of over Toetanchamon. Ik heb nog effe.
Gisteren E9 alweer gekeken.Er moet maar snel een seizoen 2 komen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar de anarchistische zonen moeten toch hun meerdere erkennen in Nucky Thompson. Daar kan geen motormuis tegenop.
Boring ben ik bang.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef remlof het volgende:
Over tien jaar hebben we weer roaring twenties
Hoeveel afleveringen heb je n og te gaan? En zijn ze al bezig met seizoen 2?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef Gert het volgende:
Gisteren E9 alweer gekeken.Er moet maar snel een seizoen 2 komen.
Gelukkig begint Californication volgende maand weer.
Er zijn er 12.quote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je n og te gaan? En zijn ze al bezig met seizoen 2?
Californication is niet aan mij besteed, geloof ik. Ik vind die hoofdpersoon Mooney (?) een sukkel.
Oh ja, Hank Moody. Ik vind het een sufkut die denkt cool te zijn.quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Jian! Ik heb gisteren Sons nog een kans gegeven en ik geloof dat ze 'm hebben gegrepen, want ik heb geboeid zitten kijken.
gisteren eindigde het met die Tatoo wegbranden bij die man in de garage, ben ik al ver of????quote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Doe je goed, wat ik al zei, het wordt alleen maar beter, wacht maar tot June Stahl haar intrede doet halverwege het 1e seizoen, you're gone "love" her
Met z'n porsche waarvan een voorlicht nu al twee jaar stuk is. Of dan belandt hij weer dronken met alleen een onderbroek aan in een winkelcentrum of zo.quote:
De hele setting, het sfeertje, de muziek, het tijdsbeeld en natuurlijk het verhaal.quote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Marrije het volgende:
Heb net ff bij tv gekeken wat dat BE nou zo ongeveer is, maar wat is het nou precies dat jullie daar zo enthousiast over zijn?
Ja ik kan er ook wel om lachen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Met z'n porsche waarvan een voorlicht nu al twee jaar stuk is. Of dan belandt hij weer dronken met alleen een onderbroek aan in een winkelcentrum of zo.
Cool met een twist zeg maar.
Ik zit bij die serie echt te schateren soms.
tijdsbeeld leek mij wat saai, zo na de oorlog. Maar goed, misschien, als ik het tijdens het zappen een keer voorbij zie komen, valt het wel mee.quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele setting, het sfeertje, de muziek, het tijdsbeeld en natuurlijk het verhaal.
Oh? Hoezo is dat opeens veranderd?quote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Marrije het volgende:
Ik denk wel dat hij dat wil. Eerst niet omdat het plan was om naar India te gaan en daar oud te worden, maar sinds kort hadden we al zoiets van, nah misschien ook maar niet.
Lang verhaal, maar dat gaat er niet meer van komenquote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh? Hoezo is dat opeens veranderd?
Geef ik z'n ex wel.quote:
Ik zit me al helemaal op de sneeuw van vanavond te verheugen, kan ik lekker vol gas naar huisquote:Op maandag 13 december 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe gaan je winterbanden? Vanavond kun je ze echt testen
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit me al helemaal op de sneeuw van vanavond te verheugen, kan ik lekker vol gas naar huis
Tiet veur de schoolbank'n.quote:
Doe dat keer de gemiddelde tijdsduur, gedeeld door factor x en je weet hoeveel minuten de baas of school erbij ingeschoten is.quote:Op maandag 13 december 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn dit jaar 700 miljard filmpjes bekeken op youtube.
700000000000 dus
Weet je zeker dat je bovenbuurvrouw geen roos heeft en d'r haar zit uit te kloppen op het balkon?quote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef Toverheks het volgende:
het sneeuwt in Amsterdam, niet veel maar toch witte vlokjes
ik heb geen bovenbuurvrouw alleen medeuitvreters/bewoners/gastlogeeesquote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bovenbuurvrouw geen roos heeft en d'r haar zit uit te kloppen op het balkon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |