nou he he, en nu beloof me dat rustig bijkomen van alle stress, lekker genieten geen zin om uit te pakken dan maar niet echt hoor nu alle2 rustig aan gaan doen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dat ging razendsnel......om 10.15 oude huis ingepakt en om 12.00 nieuwe huis uitgepakt
Doet Laysa in een kwartiertje!quote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu even eten en dan gaan we maar eens een bed in elkaar schroeven!
Dank je...ik heb ook de hele ochtend buiten door gebracht bij 1 van de verhuizersquote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
Welkom thuis!
Damn, wat is het koud. Mijn oren gloeien nog na.
OK!quote:Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die kans is wel groot....zijn maar 8 schroeven
quote:Op maandag 13 december 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We zet net online! Ik heb net de tv/radio/foon/internet geïnstalleerd!
Mijn spullen verhuis ik vrijdag!
Dat is dus snel gegaanquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
W000t dat hebben jullie snel gedaan zeg!!![]()
Tofst!Heel veel geluk in jullie nieuwe stekkie!
![]()
Pootjes op de bank en lekker onderuit zakken![]()
Even een des Meras kaartje erbij zoeken
[ afbeelding ]
Nog even en je wordt gevraagd als Mod voor het subforum DIGquote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
even voor Teun, zie je de sneeuw net gemaakt deze foto en helemaal alleen op de pc gezet, ja ja het wordt nog wel wat met me.
[ afbeelding ]
Je ziet dat die reiger zit te balen dat het nu alweer sneeuwt.quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
even voor Teun, zie je de sneeuw net gemaakt deze foto en helemaal alleen op de pc gezet, ja ja het wordt nog wel wat met me.
[ afbeelding ]
Verrek, zoek de reiger....hij staat in de schijnwerper, maar toch bijna niet te zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet dat die reiger zit te balen dat het nu alweer sneeuwt.
dat is 1 van de vele, echt ooievaar, ganzen kippen eenden en een vos alles zwerft hier rond, en niet te vergeten die parkieten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet dat die reiger zit te balen dat het nu alweer sneeuwt.
Idd! :0 Wat een cool plaatje eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verrek, zoek de reiger....hij staat in de schijnwerper, maar toch bijna niet te zien
de telegraafquote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
N.a.v. Jian's opmerking van gisteren, nu een Poll in te Telegraaf
[ afbeelding ]
Digitaal geneuzel, computers en andere shitquote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is 1 van de vele, echt ooievaar, ganzen kippen eenden en een vos alles zwerft hier rond, en niet te vergeten die parkieten.
Teun wat is nou weer DIG.
Horen kinderen thuis op een kinderdagverbijf?quote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
N.a.v. Jian's opmerking van gisteren, nu een Poll in te Telegraaf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd! :0 Wat een cool plaatje eigenlijkMet die reiger op totaal onverwachte locatie
oh neequote:Op maandag 13 december 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Digitaal geneuzel, computers en andere shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |