SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niet eens?quote:Op maandag 13 december 2010 09:10 schreef NBT het volgende:
Ik had niet door dat we al bij LaPo waren
Tja, werk houdt je bezig en dan ben je ineens iedereen kwijtquote:
The horrorquote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, werk houdt je bezig en dan ben je ineens iedereen kwijt![]()
maar gelukkig weer gevonden
Hoe durven ze op het werk!quote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, werk houdt je bezig en dan ben je ineens iedereen kwijt![]()
maar gelukkig weer gevonden
Jeej voor huppelquote:
I know...quote:
Ach ja... ik schijn ervoor betaald te worden...quote:
Sterkte!quote:
Haha, mooi gezegd!quote:Op maandag 13 december 2010 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
Ach ja... ik schijn ervoor betaald te worden...
Niet geheel vrijwillig hoorquote:
Dank je...quote:
Maakt niet uit. Je zult er niet slechter op worden denk ikquote:
Of ga je dan chagrijnig zitten doen?quote:Op maandag 13 december 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je zult er niet slechter op worden denk ik
Jawelquote:Op maandag 13 december 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je zult er niet slechter op worden denk ik
Mijn zoon vlucht naar vrienden als ik niks te roken hebquote:Op maandag 13 december 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of ga je dan chagrijnig zitten doen?
Ik zie hem net, en heb gereageerd!quote:
DM? was da?quote:
Soort PM maar dan heel irritant met popupquote:
Vind het wel meevallen, als je ff snel wat tegen iemand wil zeggen is het wel handig, + het word nergens opgeslagen!quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort PM maar dan heel irritant met popup![]()
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?quote:Op maandag 13 december 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, als je ff snel wat tegen iemand wil zeggen is het wel handig, + het word nergens opgeslagen!
Waar dan?quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?
Ja, het is duidelijk... weer wat geleerdquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort PM maar dan heel irritant met popup![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk... weer wat geleerd
quote:
ik denk dat NBT bedoeld dat je dan geen volle pm inbox krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?
Dat dus!quote:Op maandag 13 december 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat NBT bedoeld dat je dan geen volle pm inbox krijgt
Alles voor mijn wederhelft!quote:
quote:
Ahhhh, kusje voor MiniDuck, ga maar lekker slapen!quote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een
miniduck is slecht voor je nachtrust...
Ze kunnen het heus wel nalezen allemaal hoor.quote:
Oe wat heeft ie?quote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een
miniduck is slecht voor je nachtrust...
Miegast!quote:
ik denk ook dat ze daar gewoon logs van hebben (die ze tenzij er aanleiding voor is niet nalezen)quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen het heus wel nalezen allemaal hoor.
En soms is de username al aanleiding genoeg om het na te lezenquote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze daar gewoon logs van hebben (die ze tenzij er aanleiding voor is niet nalezen)
miep miepgast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ik mag hopen dat ze wel wat beters te doen hebben..quote:Op maandag 13 december 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En soms is de username al aanleiding genoeg om het na te lezen
De rest van de nacht ook lekker geslapen hoor, dat wel... maar die zooi...quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhhh, kusje voor MiniDuck, ga maar lekker slapen!
het is een ze...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |