quote:Op maandag 13 december 2010 09:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen lul'n met de bedrijfsarts.
hmmm, jah... het is al wel half 11 zie ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
Tijd gaat snel tot nu toe
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnenquote:
Woohoo! Sneeuw!quote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoop dat ik vanmiddag nog weer thuis kan komen, aan gezien er grote kans bestaat dat het flink gaat sneeuwen enzo.![]()
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnen
misschien dat jij dit weet; in de Mail-app heb ik Hotmail ingesteld, maar hij laadt mijn bestaande Postvak In niet; alleen nieuwe mail sinds ik de account in heb gesteld, lijken weergegeven te worden... hoort dat zo of klopt dat toch niet helemaal?
hij checkt om de 10 minuten of er nieuwe mail is. of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je hem op automatisch bijwerken staan dan?
Gmail is al wel geluktquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dus.
ga ik ff checkenquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
Deze manier gebruikt: http://www.komodocontacts(...)ail-on-android-phone ?
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mailquote:
de manier die je aangaf lukt niet, alles ingesteld maar bij Voltooien geeft hij een foutmeldingquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mail.
Je laat die hotmail gewoon in het label hotmail vallen, dan heb je in postbak in wel alles door elkaar maar kun je zo op een 'label' klikken, zo ziet het er bij mij uit:quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
de manier die je aangaf lukt niet, alles ingesteld maar bij Voltooien geeft hij een foutmelding
hoe laat je je Hotmail in je Gmail komen dan? en staat dan niet alles door elkaar?
ik kan ook gewoon via de Internet-app naar www.hotmail.com gaan, duurt maar heel iets langer gok ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je laat die hotmail gewoon in het label hotmail vallen, dan heb je in postbak in wel alles door elkaar maar kun je zo op een 'label' klikken, zo ziet het er bij mij uit:
[ afbeelding ]
https://mail.google.com/s(...)tx=mail&answer=21288
Instellingen van je camera zijn afhankelijk van wat je wilt fotograferen in welke omstandigheden.quote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@ACT-F;
Als jij fotografeert, in welke stand doe je dat dan?
Ik heb geen idee, ken dat hele hotmail niet meerquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan ook gewoon via de Internet-app naar www.hotmail.com gaan, duurt maar heel iets langer gok ik
vanavond maar eens wat (handige) apps gaan installeren; nu.nl, Hyves, Google Sky, Google Maps etc.etc.etc.quote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ken dat hele hotmail niet meer.
Mijn apps op dit moment:quote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar eens wat (handige) apps gaan installeren; nu.nl, Hyves, Google Sky, Google Maps etc.etc.etc.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | Adobe Flash Player 10.1 Spare parts Engadget Adfree (Root vereist) Shootme (Root vereist) eBuddy PingChat! NOS Teletekst ES File Explorer Google Maps Google Vertalen Google Goggles Youtube Accu (HTC) Hyves Dagaanbiedingen Titanium Backup (Root vereist) Eredivisie Info Opera Mobile XDA Androidworld Advanced Task Killer Free Angry Birds (+ Kerst) Teamviewer Tweetdeck TNT Post Last.fm Geenstijl Het Weer Reisplanner NU Connectbot Buienalarm TuneIn Radio Soundhound |
Ik heb er nog een van het werkquote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
ben ik nou de enige hier met een telefoon zonder internet en apps en met fysieke toetsen?
en de rest van de apps die er standaard opstaan heb je verwijderd?quote:Op maandag 13 december 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn apps op dit moment:
[ code verwijderd ]
die had ik tot vrijdag ook, telefoon zonder apps met toetsen (wel soort van internet)quote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
ben ik nou de enige hier met een telefoon zonder internet en apps en met fysieke toetsen?
Nee heb gewoon HTC Sense en alles wat daar bij hoort er nog opstaan, deze heb ik apart geďnstalleerd (Al zaten er ook al wat in de custom rom die ik draai).quote:Op maandag 13 december 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en de rest van de apps die er standaard opstaan heb je verwijderd?
vanavond maar eens kijken welke van die lijst ik nog niet heb en wel wil hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee heb gewoon HTC Sense en alles wat daar bij hoort er nog opstaan, deze heb ik apart geďnstalleerd (Al zaten er ook al wat in de custom rom die ik draai).
Je zult ze niet allemaal willen hebben gok ik, engadget en die dingenquote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar eens kijken welke van die lijst ik nog niet heb en wel wil hebben
Ach, mijn ouwetje ligt er ook nog, mocht m'n wildfire uitvallenquote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
wat betekent dat "Root vereist" eigenlijk? en waarom niet alles willen hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je zult ze niet allemaal willen hebben gok ik, engadget en die dingen.
___
https://twitter.com/Domien/statuses/14264491273363456![]()
Angry Birds!quote:Op maandag 13 december 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn apps op dit moment:
[ code verwijderd ]
Zeg maar de jailbreak voor Android, dan kan een programma bij de 'systeem bestanden'.quote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
wat betekent dat "Root vereist" eigenlijk?
Consolebot is alleen handig met een SSH verbinding, engadget is alleen ICT nieuws enz, weet niet of je dat interesseertquote:
dus programma's die dat er bij hebben staan, kunnen alleen als je jailbreak hebt gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeg maar de jailbreak voor Android, dan kan een programma bij de 'systeem bestanden'.
Meer info / custom roms / themes en andere zooi: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=754
wat doet Consolebot? en wat is SSH?quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Consolebot is alleen handig met een SSH verbinding, engadget is alleen ICT nieuws enz, weet niet of je dat interesseert.
Ja idd anders zijn ze vrij nutteloos aangezien ze dan de functies niet kunnen gebruikenquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
dus programma's die dat er bij hebben staan, kunnen alleen als je jailbreak hebt gedaan?
en wil hem het liefst zo standaard mogelijk houden, dus doe nu nog even geen custom roms etc., alleen wat apps
SSH is een verbinding met een ander systeem op de command line (CMD), dus heb je niets aanquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
wat doet Consolebot? en wat is SSH?ICT interesseert me inderdaad niet
het zijn er maar 3 waar dat bijstaat zie ik, sla ik die overquote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja idd anders zijn ze vrij nutteloos aangezien ze dan de functies niet kunnen gebruiken.
[..]
SSH is een verbinding met een ander systeem op de command line (CMD), dus heb je niets aan
Alleen soundhound niet, die is gekraakt, maar daarvoor is geen root ofzo nodig hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het zijn er maar 3 waar dat bijstaat zie ik, sla ik die overnet als de rest waar ik toch verder niks aan heb
trouwens, alles via de Market binnengehaald?
Te kortquote:Op maandag 13 december 2010 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Heeft iedereen een goed weekend achter de rug?
Thin Lizzyquote:
Soundhound staat er volgens mij al opquote:Op maandag 13 december 2010 12:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen soundhound niet, die is gekraakt, maar daarvoor is geen root ofzo nodig hoor.
BTW: op dit moment kun je voor 'Opera Mobile' nog beter 'Opera Mini' gebruiken, mobile is nogal beta.
Ja juist Shazam is maar 5 per installatie ofzo, en soundhound X per dag, daarom heb ik van soundhound een gekraakte ;p (Soundhound werkt beter als shazam).quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Soundhound staat er volgens mij al open heb Shazaam ook al uit de Market gehaald
Kantine ofzo?quote:Op maandag 13 december 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balletje gehakt was weer lekker![]()
Lol zo kort maar pauze jaquote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ghehehe, dat gaat wat moeilijk in 30 minuten he
Nee hoor, heb zelf nog een oude LG Shine, van RVS! Zon zwaar ding wat tegen een stootje kanquote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
hoe bedoel je, maar 5 per installatie? en ff PM met linkje naar gekraakte Soundhound pleasequote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja juist Shazam is maar 5 per installatie ofzo, en soundhound X per dag, daarom heb ik van soundhound een gekraakte ;p (Soundhound werkt beter als shazam).
Patrickquote:
verkeerde gok van mij, de pakketten stonden er net alquote:Op maandag 13 december 2010 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat ik dit jaar krijg, de pakketten zullen ergens volgende week wel komen...
Je mag maar 5 nummers ofzo opzoeken, daarna dwingt hij je om premium te kopenquote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe bedoel je, maar 5 per installatie? en ff PM met linkje naar gekraakte Soundhound please
1 2 3 | SoundHound.v2.3.3.Android-Lz0PDA & Shazam.Encore.v2.1.0.70007.Android-Lz0PDA |
ow, dat is wel baggerquote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je mag maar 5 nummers ofzo opzoeken, daarna dwingt hij je om premium te kopen
Cracked versies:
[ code verwijderd ]
Kan, je kunt ook gewoon de 'apk' downloaden via de telefoon vanaf rapidshare of weet ik watquote:Op maandag 13 december 2010 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
via de PC op de geheugenkaart zetten en dan installeren op je telefoon?
owja, dat is waar ook... qua Android valt er voor mij dus nog genoeg te lerenquote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan, je kunt ook gewoon de 'apk' downloaden via de telefoon vanaf rapidshare of weet ik wat.
Qua beveiliging van apps is het nog niet zo sterk, iedere apk installeert hij gewoon, als is hij gekraakt of ontbreekt een licentiequote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, dat is waar ook... qua Android valt er voor mij dus nog genoeg te leren
heb je nog andere tips qua Android / Desire HD dan?quote:Op maandag 13 december 2010 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Qua beveiliging van apps is het nog niet zo sterk, iedere apk installeert hij gewoon, als is hij gekraakt of ontbreekt een licentie.
Niet echt, wijst allemaal vanzelf.quote:Op maandag 13 december 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je nog andere tips qua Android / Desire HD dan?
Ik heb er een hoesje omheen ja, 5 dollar ofzo op ebayquote:Op maandag 13 december 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:en heb jij een case / hoesje erbij, of dat niet?
Dat mag je nog steeds wel maar dan moet je dat direct aangeven en niet eerst school laten zoeken/beslissen, dus gok dat Marko iets te laat wasquote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
vroeger moest je toch altijd eerst zelf op zoek naar een plek? was bij mij ophet van rhijn althans wel zo.
Ik ben zelf ook met de gemeente gekomen, en daar heb ik een afspraak dus mee in januari. Maar ik heb dus ook nog bij het andere bedrijf gesolliciteerd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
vroeger moest je toch altijd eerst zelf op zoek naar een plek? was bij mij ophet van rhijn althans wel zo.
Meestal op Av (=diafragmavoorkeuze) ingesteld op f2.8 en ISO automatisch. Dit is bij mij zeg maar de schietklare basisstand voor de meeste omstandigheden. Als blijkt dat ik voldoende licht heb dan verklein ik mijn diafragma tot zo'n f5.6 om meer in de richting van 'sweetspot' (=scherpste resultaat bij een bepaald diafragma) van de lens te komen. Dit verschilt per lens en dien je van te voren uit te zoeken door te testen of reviews op internet te lezen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@ACT-F;
Als jij fotografeert, in welke stand doe je dat dan?
dat Hotmail-probleem is niet op te lossen lees ik, omdat Hotmail met POP3 werkt. en die haalt alleen nieuwe mail binnen, die synchroniseert 'oude' mail nietquote:Op maandag 13 december 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet echt, wijst allemaal vanzelf.
[..]
Ik heb er een hoesje omheen ja, 5 dollar ofzo op ebay
De mijne: http://cgi.ebay.com/Black(...)&hash=item3f053033f1
Desire HD ding: http://cgi.ebay.com/BLACK(...)&hash=item1c16511251
Oke, dat is dan kut, maar ligt het dus idd aan het 'protocol' pop3, gok dat het dan ook niet oplost om het in gmail te zetten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dat Hotmail-probleem is niet op te lossen lees ik, omdat Hotmail met POP3 werkt. en die haalt alleen nieuwe mail binnen, die synchroniseert 'oude' mail niet
Post eens een voorbeeldquote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi verhaal
Ik probeer namelijk zoveel mogelijk zelf in te stellen, diafragma, belichtingstijd en ISO, maar ik heb het gevoel dat het nét allemaal nog mooier kan..
Lastig, lastig, een goede foto maken
truequote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dat is dan kut, maar ligt het dus idd aan het 'protocol' pop3, gok dat het dan ook niet oplost om het in gmail te zetten.
dan gaat het zometeen hier beginnen zo te zienquote:
Nicequote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ga denk ik dit deze bestellen, orgineel hoesje voor de Desire HD, kosten: ¤ 16,90
http://www.mobilesupplies(...)igineel-p-12048.html
Duidelijkquote:Op maandag 13 december 2010 14:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meestal op Av (=diafragmavoorkeuze) ingesteld op f2.8 en ISO automatisch. Dit is bij mij zeg maar de schietklare basisstand voor de meeste omstandigheden. Als blijkt dat ik voldoende licht heb dan verklein ik mijn diafragma tot zo'n f5.6 om meer in de richting van 'sweetspot' (=scherpste resultaat bij een bepaald diafragma) van de lens te komen. Dit verschilt per lens en dien je van te voren uit te zoeken door te testen of reviews op internet te lezen.
Daarnaast heb je specifieke omstandigheden dat je een korte sluitertijd wilt bij snelle bewegingen als sport. Als ik dan ook nog eens sterk wisselend licht heb dan zet ik het op Tv (=sluitertijdvoorkeuze) tussen de 1/800 ŕ 1/2000 sec.
Heb ik onderwerpen waar de camera geen goede lichtmeting doet, zoals gisteravond in het theater waar de personen fel verlicht zijn en de achtergrond helemaal zwart, dan zet ik alles op handmatig en dat is een kwestie van ervaring opdoen met je eigen camera. Ik ga niet hoger dan ISO 1600, omdat ik de foto's ook voor drukwerk wil kunnen gebruiken, diafragma vol open en net zo lang met de sluitertijd spelen totdat ik de juiste belichting heb. Liever iets te donker dan te licht.
Ga ik met een flitser fotograferen, wat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden, dan kan ik daar een heel hoofdstuk aan wijden. Ook dan gaat alles handmatig m.u.v. de flitssterkte die ik meestal op automatisch zet. Dit onderwerp ga ik voorlopig overslaan.
Ga ik bv. onweer fotograferen dan gaat ook het focussen handmatig, aangezien je een camera nooit scherp kunt stellen op iets wat een fractie van een seconde duurt. En als het erg donker is moet je soms ook handmatig focussen omdat de camera het niet meer lukt.
Ik kan je adviseren op internet basiscursussen op te zoeken die je de eerste stappen leren. Als je dat eenmaal begrijpt weet je precies hoe je de juiste instellingen moet opzoeken. En later kun je dan zelf bepalen welke extra lenzen je nodig denkt te hebben.
quote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zei Hoi, en niemand reageerde
finale WK?quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
11 juli 2010.. opdat nooit wordt vergeten
geen idee of mijn radio BT heeft, maar eens ff checken... en onderweg op kunnen laden is misschien wel handig, maar eens ff zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier alleen een hoesje, in de auto gewoon met BT dus geen carkit nodig.
en hoezo denk je daar ineens aan?quote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; ja. Dé finale. Spanjaarden die onterecht wonnen
Zulks een haat.
Geen mooi voetbal, Spanje terecht gewonnen (zo werkt het spelletje nou eenmaal), snel vergeten maar wel van leren.quote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; ja. Dé finale. Spanjaarden die onterecht wonnen
Zulks een haat.
En corner is automatisch een doelpunt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is dan wel gerechtigheid
Nederland hoorde die corner te krijgen
Ik had laatst een etentje bij m'n schoonouders. Die hadden allemaal spaanse gerechten gemaakt. Waren ze de hele dag mee bezig geweest. Ik kwam binnen, heb alles van de tafel gegooid, heb m'n jas aangetrokken en ben naar de Mac gereden...quote:Op maandag 13 december 2010 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, maar Spanje scoorde uit die counter
Hier ook niet.quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Begint trouwens heel licht te sneeuwen hier.
Van de Mc?quote:
Dat doen al die grote bedrijven tegenwoordigquote:Op maandag 13 december 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van de Mc?
Ben benieuwd wat wij krijgen dit jaar..
Vorig jaar hadden we zo'n stom fotosneeuwbolletje met een code erin zodat je iets kon bestellen via een site.. Lame-ass shit..
is dat niet gewoon een happy meal met verrassing?quote:
dan is het dus zometeen hier in Eibergen...quote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Intelligence het volgende:
Hengelo sneeuwt t nu ook hard en blijft t liggen
Mijn Mc had soms wel leuke dingen erbij, iets aparts met een Mc logo erop. En verder vooral veel etenquote:
Sporttas en handdoek heb ik ook inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn Mc had soms wel leuke dingen erbij, iets aparts met een Mc logo erop. En verder vooral veel etenMaar ik heb vanalles nu met een Mc logo, sporttas, handdoek, knuffel, snoepblikje
En een keer een puzzel van Hundertwasser
Valt me hoor gok ik ;pquote:Op maandag 13 december 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik verwacht me straks toch een dik pak sneeuw, door al die verhalen hier
quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bob is tv aan het kijken, komt er een zender op met sneeuwbeeld..
Bob: "Oh kijk, hier sneeuwt het ook!!"
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je nog steeds over je foto of?
Dit ís een Mac-crew topic met een paar buitenstaanders die er tussendoor drammen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Het lijkt hier wel het Mac-crew topic...
quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt door het licht van binnen joh
quote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zei Hoi, en niemand reageerde
ja, de mac moet ook klanten hebben natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit ís een Mac-crew topic met een paar buitenstaanders die er tussendoor drammen.
Vetquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, het gaat zo wel sneeuwen daar
Pak appelsapquote:Op maandag 13 december 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van de Mc?
Ben benieuwd wat wij krijgen dit jaar..
Vorig jaar hadden we zo'n stom fotosneeuwbolletje met een code erin zodat je iets kon bestellen via een site.. Lame-ass shit..
Spul met logo's tief ik altijd gelijk in de eaupen haard.quote:Op maandag 13 december 2010 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sporttas en handdoek heb ik ook inderdaad
Oud, maar leuk...quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef ACT-F het volgende:
Klant: Mijn printer doet het niet, de muis zit vast.
Helpdesk: Printer heeft geen muis.
Klant mailt foto:
http://twitpic.com/3fkal3
Späterquote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik trap 'em an...Tjoooooooooooooooooo!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik trap 'em an...Tjoooooooooooooooooo!
computer vol stof zitten?quote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met mij welMaar mijn computer heeft het zwaar. Hij is aan 't huuln
dat kan maar zoquote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter, je bent door San ingehaald in de top500
Jawel! Maar hij heeft zijn lesstof inmiddels doorgewerkt. Af en toe moet je dat kreng aan het werk zettenquote:
Dan ga je wat etenquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed! Maar ik heb trek
Pafipo!
[ afbeelding ]
schuiven ook niet echt, sneeuwt als een gekquote:Op maandag 13 december 2010 18:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik zag de sneeuwschuiver al voorbij rijden. Strooien heeft toch geen zin
Dan ga je toch alleen?quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef Under_Score het volgende:
man, heb zin om naar de bios te gaan, maar niemand wil mee
Ik bijna hetzelfde..quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik gedaanAardappels, een stukje dode koe en spruitjes
Ook lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bijna hetzelfde..
I.p.v. spruitjes alleen doperwten en worteltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet voor huilebalkenThe Outside Agency
Seriously? Where?quote:Op maandag 13 december 2010 19:22 schreef BeHappy20 het volgende:
2 ongelukken tegengekomen op de weg
quote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef haakon het volgende:
hotlinken van 4chan werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet voor huilebalkenThat moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Hier doet ie het gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hotlinken van 4chan werkt niet
nee dat lijkt me niks, alleenquote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan ga je toch alleen?![]()
[ afbeelding ]
En als alleen uitgaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niks, alleen![]()
das net zoiets als alleen uit eten gaan![]()
O, doe ik zo vaak, helemaal in mijn uppie een broodje dönner eten. Goh, wat ben ik stoerquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Under_Score het volgende:
nee dat lijkt me niks, alleen![]()
das net zoiets als alleen uit eten gaan![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, doe ik zo vaak, helemaal in mijn uppie een broodje dönner eten. Goh, wat ben ik stoer
Dat vind ik een beetje afhangen van je definitie van uitgaan.quote:
bedoelde meer naar een groot restaurant en niet een broodje schaap tussendoor ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, doe ik zo vaak, helemaal in mijn uppie een broodje dönner eten. Goh, wat ben ik stoer
dit.quote:
Ja, niet om het één of ander hoor, maar dit had ik gewoon onder mijn CTRL-V zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef ACT-F het volgende:
Ja, niet om het één of ander hoor, maar dit had ik gewoon onder mijn CTRL-V zitten
* Mdrop heeft kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, niet om het één of ander hoor, maar dit had ik gewoon onder mijn CTRL-V zitten
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?
Me.. me.. me.. Me too
Ik ook niet, maar vorig jaar toevallig op TV gezien en dit jaar kaarten gekregen van de 'baas'quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef STTSJT het volgende:
Luister ook nooit naar oost, maar zal eens kijken
the fuck?quote:
Jup, 4 minuten en 37 seconden ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Under_Score het volgende:
the fuck?
en dat deden ze bij DWDD?
wat moet ik me er bij voorstellen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede investering. Het was echt steengoed gisteravond
http://www.helligenhendrik.nl , en dan rechts staan wat fragmenten, dat een avond lang ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Under_Score het volgende:
wat moet ik me er bij voorstellen dan?
Cabaret, maar dan in het Twents met typisch Twentse humor.quote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Under_Score het volgende:
wat moet ik me er bij voorstellen dan?
Ze zijn alleen nog maar negatief bij VI de laatste wekenquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ja, natuurlijk moet het over Manolev gaan
Manolev neemt nog wel sportieve wraak. Die man is best goed hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze zijn alleen nog maar negatief bij VI de laatste weken.
Die vent is terecht dat ze hem afkraken, maar over alles zijn ze negatief laatste weken.quote:Op maandag 13 december 2010 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manolev neemt nog wel sportieve wraak. Die man is best goed hoor.
Vind het allebei vetquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zow ik dacht dat boemklatsch rare muziek maakte.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef Under_Score het volgende:
klinkt goedik kiek wa eam op oetoeb
![]()
![]()
Zit er bij mij ook nog inquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vorig jaar had ik wel nuttige dingen, tomatensoep bijvoorbeeld
Ik heb me suf gelachenquote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Cabaret, maar dan in het Twents met typisch Twentse humor.
anders moet ik er morgen eerder uitquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef GimmeGore het volgende:
ow wow, ik wist niet dat er echt mensen waren die dat doen
Remco, hej heel toevallig nog een kans om aan kaarten voor mij en Nicole te komen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
kaarten voor FC Twente - Vitesse gekocht, vak 306; samen met de vriendin
nu Arsenal - Manchester United aan het kijken
Ik sowieso wel denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Remco, hej heel toevallig nog een kans om aan kaarten voor mij en Nicole te komen?
Kan een mooie wedstrijd wordenquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
kaarten voor FC Twente - Vitesse gekocht, vak 306; samen met de vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |