quote:Op maandag 13 december 2010 09:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen lul'n met de bedrijfsarts.
hmmm, jah... het is al wel half 11 zie ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
Tijd gaat snel tot nu toe
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnenquote:
Woohoo! Sneeuw!quote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoop dat ik vanmiddag nog weer thuis kan komen, aan gezien er grote kans bestaat dat het flink gaat sneeuwen enzo.![]()
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnen
misschien dat jij dit weet; in de Mail-app heb ik Hotmail ingesteld, maar hij laadt mijn bestaande Postvak In niet; alleen nieuwe mail sinds ik de account in heb gesteld, lijken weergegeven te worden... hoort dat zo of klopt dat toch niet helemaal?
hij checkt om de 10 minuten of er nieuwe mail is. of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je hem op automatisch bijwerken staan dan?
Gmail is al wel geluktquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dus.
ga ik ff checkenquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
Deze manier gebruikt: http://www.komodocontacts(...)ail-on-android-phone ?
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mailquote:
de manier die je aangaf lukt niet, alles ingesteld maar bij Voltooien geeft hij een foutmeldingquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mail.
Je laat die hotmail gewoon in het label hotmail vallen, dan heb je in postbak in wel alles door elkaar maar kun je zo op een 'label' klikken, zo ziet het er bij mij uit:quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
de manier die je aangaf lukt niet, alles ingesteld maar bij Voltooien geeft hij een foutmelding
hoe laat je je Hotmail in je Gmail komen dan? en staat dan niet alles door elkaar?
ik kan ook gewoon via de Internet-app naar www.hotmail.com gaan, duurt maar heel iets langer gok ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je laat die hotmail gewoon in het label hotmail vallen, dan heb je in postbak in wel alles door elkaar maar kun je zo op een 'label' klikken, zo ziet het er bij mij uit:
[ afbeelding ]
https://mail.google.com/s(...)tx=mail&answer=21288
Instellingen van je camera zijn afhankelijk van wat je wilt fotograferen in welke omstandigheden.quote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@ACT-F;
Als jij fotografeert, in welke stand doe je dat dan?
Ik heb geen idee, ken dat hele hotmail niet meerquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan ook gewoon via de Internet-app naar www.hotmail.com gaan, duurt maar heel iets langer gok ik
vanavond maar eens wat (handige) apps gaan installeren; nu.nl, Hyves, Google Sky, Google Maps etc.etc.etc.quote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ken dat hele hotmail niet meer.
Mijn apps op dit moment:quote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar eens wat (handige) apps gaan installeren; nu.nl, Hyves, Google Sky, Google Maps etc.etc.etc.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | Adobe Flash Player 10.1 Spare parts Engadget Adfree (Root vereist) Shootme (Root vereist) eBuddy PingChat! NOS Teletekst ES File Explorer Google Maps Google Vertalen Google Goggles Youtube Accu (HTC) Hyves Dagaanbiedingen Titanium Backup (Root vereist) Eredivisie Info Opera Mobile XDA Androidworld Advanced Task Killer Free Angry Birds (+ Kerst) Teamviewer Tweetdeck TNT Post Last.fm Geenstijl Het Weer Reisplanner NU Connectbot Buienalarm TuneIn Radio Soundhound |
Ik heb er nog een van het werkquote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
ben ik nou de enige hier met een telefoon zonder internet en apps en met fysieke toetsen?
en de rest van de apps die er standaard opstaan heb je verwijderd?quote:Op maandag 13 december 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn apps op dit moment:
[ code verwijderd ]
die had ik tot vrijdag ook, telefoon zonder apps met toetsen (wel soort van internet)quote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
ben ik nou de enige hier met een telefoon zonder internet en apps en met fysieke toetsen?
Nee heb gewoon HTC Sense en alles wat daar bij hoort er nog opstaan, deze heb ik apart geďnstalleerd (Al zaten er ook al wat in de custom rom die ik draai).quote:Op maandag 13 december 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en de rest van de apps die er standaard opstaan heb je verwijderd?
vanavond maar eens kijken welke van die lijst ik nog niet heb en wel wil hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee heb gewoon HTC Sense en alles wat daar bij hoort er nog opstaan, deze heb ik apart geďnstalleerd (Al zaten er ook al wat in de custom rom die ik draai).
Je zult ze niet allemaal willen hebben gok ik, engadget en die dingenquote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar eens kijken welke van die lijst ik nog niet heb en wel wil hebben
Ach, mijn ouwetje ligt er ook nog, mocht m'n wildfire uitvallenquote:Op maandag 13 december 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
wat betekent dat "Root vereist" eigenlijk? en waarom niet alles willen hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je zult ze niet allemaal willen hebben gok ik, engadget en die dingen.
___
https://twitter.com/Domien/statuses/14264491273363456![]()
Angry Birds!quote:Op maandag 13 december 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn apps op dit moment:
[ code verwijderd ]
Zeg maar de jailbreak voor Android, dan kan een programma bij de 'systeem bestanden'.quote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
wat betekent dat "Root vereist" eigenlijk?
Consolebot is alleen handig met een SSH verbinding, engadget is alleen ICT nieuws enz, weet niet of je dat interesseertquote:
dus programma's die dat er bij hebben staan, kunnen alleen als je jailbreak hebt gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeg maar de jailbreak voor Android, dan kan een programma bij de 'systeem bestanden'.
Meer info / custom roms / themes en andere zooi: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=754
wat doet Consolebot? en wat is SSH?quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Consolebot is alleen handig met een SSH verbinding, engadget is alleen ICT nieuws enz, weet niet of je dat interesseert.
Ja idd anders zijn ze vrij nutteloos aangezien ze dan de functies niet kunnen gebruikenquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
dus programma's die dat er bij hebben staan, kunnen alleen als je jailbreak hebt gedaan?
en wil hem het liefst zo standaard mogelijk houden, dus doe nu nog even geen custom roms etc., alleen wat apps
SSH is een verbinding met een ander systeem op de command line (CMD), dus heb je niets aanquote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
wat doet Consolebot? en wat is SSH?ICT interesseert me inderdaad niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |