quote:Op maandag 13 december 2010 09:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen lul'n met de bedrijfsarts.
hmmm, jah... het is al wel half 11 zie ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
Tijd gaat snel tot nu toe
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnenquote:
Woohoo! Sneeuw!quote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoop dat ik vanmiddag nog weer thuis kan komen, aan gezien er grote kans bestaat dat het flink gaat sneeuwen enzo.![]()
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag abonnement verlengd en telefoon besteld, vrijdagmiddag binnen
misschien dat jij dit weet; in de Mail-app heb ik Hotmail ingesteld, maar hij laadt mijn bestaande Postvak In niet; alleen nieuwe mail sinds ik de account in heb gesteld, lijken weergegeven te worden... hoort dat zo of klopt dat toch niet helemaal?
hij checkt om de 10 minuten of er nieuwe mail is. of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je hem op automatisch bijwerken staan dan?
Gmail is al wel geluktquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, draai alleen gmail (Met daarin hotmail) dus.
ga ik ff checkenquote:Op maandag 13 december 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
Deze manier gebruikt: http://www.komodocontacts(...)ail-on-android-phone ?
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mailquote:
de manier die je aangaf lukt niet, alles ingesteld maar bij Voltooien geeft hij een foutmeldingquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je beide gebruikt is het dan niet makkelijker/simpeler om je hotmail in je gmail te laten komen, alleen daar nog inloggen en het beste spam-filter wat te vinden is op je hotmail mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |