quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]!!1!!!!111!
blijf nog ff in het topic en het lukt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Is wel gezellig hier volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef welkominspace het volgende:
vind dit toch wel wat beter dan nachtbagger
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.quote:Op maandag 13 december 2010 03:59 schreef welkominspace het volgende:
niks mis mee hoor
[..]
blijf nog ff in het topic en het lukt wel
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.quote:Op maandag 13 december 2010 04:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is wel gezellig hier volgens mij.. Maar ja, gay he, heeft 2 betekenissen.
[..]
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.
quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Oh, maar als ie aan de juiste knopjes zit, ben je zo geil hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.. En als een man mij probeert te versieren heb ik er geen probleem mee, tenzij hij aan me gaat zitten...
Kan het zijn dat die naakte plaatjes toch een beetje afleiden?quote:Op maandag 13 december 2010 04:07 schreef badtripbob het volgende:
Godver! Ik begon al wat minder te runnen, ga ik nog kk dom spelen ook... Naja volgende keer beter blijven letten op m'n spel.
Wat poetisch... Komt dat van de weed?quote:Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef welkominspace het volgende:
Gewoon omdat het mooi is....
Gewoon omdat het dit moment tot jouw moment maakt...
nah,ben altijd zo.quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat poetisch... Komt dat van de weed?
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.quote:Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef welkominspace het volgende:
maar fascineert dit je niet bob?
[ afbeelding ]
je raakt er idd wel door afgeleid blijkbaar
bob,onze übermann hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Hehe, ik niet bepaald een voorbeeld van ultieme mannelijkheid...quote:
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?quote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Die site waar Lucas Walker vandaan komt had nog een paar mooie, maar daar stonden blote piemels op dus die mocht ik niet postenquote:Op maandag 13 december 2010 04:25 schreef welkominspace het volgende:
zoals die foto van die gast met die zonnebril vond ik alleen al mooi omdat die schaduwen zo mooi op z'n lichaam vallen
Nee, ik vind een man zelf niet mooi maar kan wel inzien wat anderen er misschien mooi aan zouden vinden. Ik denk dat het mij nooit zal lukken om mijn bi-kant te ontdekken, omdat die er niet is. Of ik blokkeer het onbewust, want bewust maakt het me geen flikker(hihiquote:Op maandag 13 december 2010 04:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?
Ik heb al weer sinds een paar dagen geen wiet meer en moet tot dinsdag wachten tot ik geld heb om wiet van te kopen ipv eten. Maar gelukkig maakt wiet me niks uit als ik het niet heb. Als ik het wel heb is/was het wel zo op. Na die 2 weken die ik pas gestopt was ivm tolerantie gaat het sowieso minder snel op.quote:Op maandag 13 december 2010 04:26 schreef welkominspace het volgende:
het gewoonlijke verhaal weer.
joint bijna op,wiet ook en shop gaat pas om 9 uur open
Hm, da's wel interessant. Want ik kan sommige vrouwen best mooi vinden, als persoon zeg maar. Niet seksueel. Dan "hebben ze gewoon iets". Wel een stuk minder dan mannen... misschien heb je gewoon nog geen mannen gezien die je mooi vindtquote:Op maandag 13 december 2010 04:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, ik vind een man zelf niet mooi maar kan wel inzien wat anderen er misschien mooi aan zouden vinden. Ik denk dat het mij nooit zal lukken om mijn bi-kant te ontdekken, omdat die er niet is. Of ik blokkeer het onbewust, want bewust maakt het me geen flikker(hihi)uit of ik bi zou zijn/wat anderen van me denken.
Ja, misschien dat verliefdheid wel lijdt tot aantrekkingskracht. Ik ben alleen iig nog nooit verliefd geworden op een man. Misschien omdat ik bij een man al niet denk aan de mogelijkheid om verliefd te worden.quote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef welkominspace het volgende:
Maar mss kun je wel verliefd worden op een man en hem dan sexy gaan vinden ook
En dan zo erin rollen....
Heb je weleens met een vrouw geneukt, om te kijken hoe het is?quote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, da's wel interessant. Want ik kan sommige vrouwen best mooi vinden, als persoon zeg maar. Niet seksueel. Dan "hebben ze gewoon iets". Wel een stuk minder dan mannen... misschien heb je gewoon nog geen mannen gezien die je mooi vindt
op speed freak ik hem zekerquote:Op maandag 13 december 2010 04:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet enkel pothead. Speedfreak, mdma-waus, tripkip en zo ook.
Nee, ik liep meteen tegen de juiste kerel op en doe niet aan vreemdgaanquote:Op maandag 13 december 2010 04:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je weleens met een vrouw geneukt, om te kijken hoe het is?
Ik heb echt nog nooit drugs gebruikt... Ik drink zelfs geen cafeine meer. Vind het wel bijzonder maar ben te schijterigquote:Op maandag 13 december 2010 04:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet enkel pothead. Speedfreak, mdma-waus, tripkip en zo ook.
als ik een serieuze relatie met een gozer begin vertel ik er echt wel bij dat zo af en toe wat betekenisloze sex zal hebben hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik liep meteen tegen de juiste kerel op en doe niet aan vreemdgaan
quote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef welkominspace het volgende:
Wat een lap tekst trouwens
Doe nog eens plaatje posten,een goeie eenje die beweegt ofzo
Ik heb wat intimiteitsissues dus het zal sowieso nooit een ONS worden... en meer dan dat vind ik echt te ver gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 04:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik een serieuze relatie met een gozer begin vertel ik er echt wel bij dat zo af en toe wat betekenisloze sex zal hebben hoor
en nu zodat ik het ook begrijp aubquote:Op maandag 13 december 2010 04:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wat intimiteitsissues dus het zal sowieso nooit een ONS worden... en meer dan dat vind ik echt te ver gaan.
Ik heb wil alleen seks met mensen die ik goed ken en vertrouw. Dus da's dan wel wat anders dan betekenisloze seks.quote:Op maandag 13 december 2010 04:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en nu zodat ik het ook begrijp aub![]()
Ja, tuurlijk!quote:Op maandag 13 december 2010 04:38 schreef welkominspace het volgende:
je bent toch gelukkig getrouwd,dus je zal toch zeker een zekere verbintenis tot je man voelen?
zat ik er ff naastquote:Op maandag 13 december 2010 04:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wil alleen seks met mensen die ik goed ken en vertrouw. Dus da's dan wel wat anders dan betekenisloze seks.
Drugs ...quote:
tis vooral slaapgebrek gok ikquote:
Je weet niet wat je mist. Bang hoef je echt niet te zijn. Zeker niet als je je eerst inleest, zorgt dat je een dealers hebt die te vertrouwen is en goed spul levert en eventueel samen bent met iemand die meer ervaring heeft en je vragen kan beantwoorden als je je wat afvraagt/je zorgen maakt om iets dat je voelt of zo.quote:Op maandag 13 december 2010 04:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit drugs gebruikt... Ik drink zelfs geen cafeine meer. Vind het wel bijzonder maar ben te schijterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapgebrek is een 'drug' die je veel vager maakt dan de meeste drugs kunnen. Het is dat jij geen speed kan gebruiken anders zou ik je eens laten zien wat écht doorhalen en speedfreaken is.quote:Op maandag 13 december 2010 04:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis vooral slaapgebrek gok ik
geen idee hoelang ik al wakker ben,nu toch al 2 a 3 dagen geloof ik
quote:Op maandag 13 december 2010 04:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Bang hoef je echt niet te zijn. Zeker niet als je je eerst inleest, zorgt dat je een dealers hebt die te vertrouwen is en goed spul levert en eventueel samen bent met iemand die meer ervaring heeft en je vragen kan beantwoorden als je je wat afvraagt/je zorgen maakt om iets dat je voelt of zo.
Vooral in de seks mis je echt wat als je niet gebruikt. Wiet zorgt al voor een beter gevoel en een uitgesteld orgasme maar bv speed zorgt voor heel veel energie en kan je echt lang op door gaan. MDMA is, vooral met iemand waar je al diepe gevoelens voor hebt, heel erg mooi en lekker. Je vind elkaar NOG liever en elke aanraking is een genot. Plus ook die energie en het uitgestelde klaarkomen.Foei bob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedraag je!
Mij speed ook al een partij zitten verheerlijken
niet meer
quote:Op maandag 13 december 2010 04:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Bang hoef je echt niet te zijn. Zeker niet als je je eerst inleest, zorgt dat je een dealers hebt die te vertrouwen is en goed spul levert en eventueel samen bent met iemand die meer ervaring heeft en je vragen kan beantwoorden als je je wat afvraagt/je zorgen maakt om iets dat je voelt of zo.
Vooral in de seks mis je echt wat als je niet gebruikt. Wiet zorgt al voor een beter gevoel en een uitgesteld orgasme maar bv speed zorgt voor heel veel energie en kan je echt lang op door gaan. MDMA is, vooral met iemand waar je al diepe gevoelens voor hebt, heel erg mooi en lekker. Je vind elkaar NOG liever en elke aanraking is een genot. Plus ook die energie en het uitgestelde klaarkomen.Nog afgezien van het feit dat ik verder niemand ken die me kan bijstaan, loop ik ook het risico het land uitgegooid te worden als ze erachter komen. Dus ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel eens iets hallucinerends willen gebruiken, maar ben bang voor de bijwerkingen (met name misselijkheid)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh wowquote:Op maandag 13 december 2010 04:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis vooral slaapgebrek gok ik
geen idee hoelang ik al wakker ben,nu toch al 2 a 3 dagen geloof ik
gewoon ff een vraagje hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 04:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik verder niemand ken die me kan bijstaan, loop ik ook het risico het land uitgegooid te worden als ze erachter komen. Dus ja...
Ik zou wel eens iets hallucinerends willen gebruiken, maar ben bang voor de bijwerkingen (met name misselijkheid).
als je nagaat dat ik nog geen 24 uur geleden uit het ziekenhuis ben ontslagenquote:Op maandag 13 december 2010 04:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh wowDan ben je nog behoorlijk helder.
New Hampshire.quote:Op maandag 13 december 2010 04:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gewoon ff een vraagje hoor.
Maar waar woon je?
Dan is het ook niet zo gek neequote:
las eerst "zijn tepels zijn net kogels"quote:Op maandag 13 december 2010 04:50 schreef wonderer het volgende:
Z'n tepels zitten zowat in zijn oksels
Nee, verzin eens wat beters.quote:Op maandag 13 december 2010 04:55 schreef welkominspace het volgende:
geen goeie post om het topic mee te laten gaan slapen
Wordt je daar uitgezet als je drugs hebt gebruikt? Krijg je een drugstest van je werk of zo? En voor misselijkheid hoef je niet bang te zijn hoor, het is juist zo dat als je al denkt misselijk te gaan worden je eerder zal gaan kotsen omdat je er dan aan denkt en dat erg versterkt wordt onder invloed. En als je moet kotsen is dat als je waus bent of tript juist extreem lekker. Je misselijk voelen is kut maar het kotsen zelf is een enorme opluchting en dan kan je erna genieten.quote:
Nou, ik heb een verblijfsvergunning en als ik word opgepakt wegens substance abuse kunnen ze vervelend gaan doen en me op het vliegtuig naar NL zetten. heeft niet met de staat te maken maar met het land. En je moet inderdaad een drugstest doen als je solliciteert... dus jointje roken zit er ook niet in.quote:Op maandag 13 december 2010 04:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wordt je daar uitgezet als je drugs hebt gebruikt? Krijg je een drugstest van je werk of zo? En voor misselijkheid hoef je niet bang te zijn hoor, het is juist zo dat als je al denkt misselijk te gaan worden je eerder zal gaan kotsen omdat je er dan aan denkt en dat erg versterkt wordt onder invloed. En als je moet kotsen is dat als je waus bent of tript juist extreem lekker. Je misselijk voelen is kut maar het kotsen zelf is een enorme opluchting en dan kan je erna genieten.
Vroeger keek ik om deze tijd (in NL) altijd Bassie en Adriaanquote:
bassie en adriaanquote:Op maandag 13 december 2010 05:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeger keek ik om deze tijd (in NL) altijd Bassie en Adriaan![]()
Even iets uploaden.quote:Op maandag 13 december 2010 05:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bassie en adriaan
maar nog steeds geen modellen
Wilde ik net al zeggen ja.quote:
Echt iets voor de VS ja. IK zou er ook nooit gaan wonen als junk(Lees: gebruiker)zijnde. Maar je hebt al een baan? Dan krijg je toch niet periodiek een drugstest?quote:Op maandag 13 december 2010 05:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik heb een verblijfsvergunning en als ik word opgepakt wegens substance abuse kunnen ze vervelend gaan doen en me op het vliegtuig naar NL zetten. heeft niet met de staat te maken maar met het land. En je moet inderdaad een drugstest doen als je solliciteert... dus jointje roken zit er ook niet in.
Ach ja. Ik overleef het wel
uploaden nog welquote:
Dat zou kunnen ja, ook al heeft het niet veel nut. Ik walg er niet van(Tenzij zoiets als lemonparty, das gewoon smerig om te zienquote:Op maandag 13 december 2010 05:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uploaden nog wel
en de vieze plaatjes die niet in het topic mogen kun je wel naar bob PM'en
quote:Op maandag 13 december 2010 05:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uploaden nog wel
en de vieze plaatjes die niet in het topic mogen kun je wel naar bob PM'en
Paas 'm eens door... Oh wacht je woont te ver.quote:Op maandag 13 december 2010 05:06 schreef welkominspace het volgende:
draai ik ff een lekker jointje.
Tegen de tijd dat die af en op is is de shop ook wel weer open![]()
jeej big boemsquote:Op maandag 13 december 2010 05:06 schreef badtripbob het volgende:
Op discovery channel nu trouwens een sloopprogramma met explosies..
Ik ben af en toe op zoek, dus dan moet ik sowieso wel "clean" zijn. Op dit moment ben ik full time schrijver.quote:Op maandag 13 december 2010 05:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wilde ik net al zeggen ja.
[..]
Echt iets voor de VS ja. IK zou er ook nooit gaan wonen als junk(Lees: gebruiker)zijnde. Maar je hebt al een baan? Dan krijg je toch niet periodiek een drugstest?
Tevens zijn tripdrugs vaak niet te vinden in je bloed/pis en/of wordt er nieteens op getest. Ben je in de VS gaan wonen om bij je man te zijn of om andere reden?
quote:Op maandag 13 december 2010 05:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]! Jij geilde vroeger al op Adriaan zeker dat je die screenshot gelijk herinnerd.
herkende hem amper zonder z'n blauwe pakkiequote:Op maandag 13 december 2010 05:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]! Jij geilde vroeger al op Adriaan zeker dat je die screenshot gelijk herinnerd.
quote:Op maandag 13 december 2010 05:10 schreef wonderer het volgende:
Ik had er ook nog een waar ie een boner had, maar die kan ik niet meer terugvinden, keer opnieuw een screenshot van maken.
Als schrijver hoef je je geen zorgen te maken, zie californacation.quote:Op maandag 13 december 2010 05:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben af en toe op zoek, dus dan moet ik sowieso wel "clean" zijn. Op dit moment ben ik full time schrijver.
En inderdaad, uit mezelf zou ik hier niet gaan wonen, daar had ik hem voor nodig
Wie huurt jou in voor al die reclame?quote:Op maandag 13 december 2010 05:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als schrijver hoef je je geen zorgen te maken, zie californacation.!
Tevens zijn de drugs al uit je lichaam voor je weer zal gaan solliciteren, zeker bij tripdrugs en speed en mdma en zo zijn ook zeer snel je lichaam uit. Wiet kan na een tijd nog wel gevonden worden, zeker als je dagelijks zou gebruiken.
Tevens heb je ook nog smartdrugs die je in de VS ook legaal kan gebruiken en waar je niet op getest zal worden. Ook al moet je wel geluk hebben dat er een goede drug in de smartshops is te vinden, want het meeste zijn van die zwaar-tot-net-niet-drugs die onderdoen voor de "echte" drugs.
quote:Op maandag 13 december 2010 05:10 schreef welkominspace het volgende:
maar nu het echte werk om naar te staren tijdens het draaien
Ah, ok.quote:Op maandag 13 december 2010 05:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben ook beheerder van de infosite
Zo graag wil ik nou ook weer nietquote:Op maandag 13 december 2010 05:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als schrijver hoef je je geen zorgen te maken, zie californacation.!
Tevens zijn de drugs al uit je lichaam voor je weer zal gaan solliciteren, zeker bij tripdrugs en speed en mdma en zo zijn ook zeer snel je lichaam uit. Wiet kan na een tijd nog wel gevonden worden, zeker als je dagelijks zou gebruiken.
Tevens heb je ook nog smartdrugs die je in de VS ook legaal kan gebruiken en waar je niet op getest zal worden. Ook al moet je wel geluk hebben dat er een goede drug in de smartshops is te vinden, want het meeste zijn van die zwaar-tot-net-niet-drugs die onderdoen voor de "echte" drugs.
Als het aan mij lag was drugs legaal en gratis/zeer goedkoop voor iedereen. Met goede voorlichting voor ieder persoon natuurlijk en goede hulp bij verslaving/andere drugsgerelateerde problemen.quote:Op maandag 13 december 2010 05:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Wie huurt jou in voor al die reclame?
Hoezo raar? Was op volgorde, geloof ik. Elke sectie begon met z'n eigen cijfer, dan kon ik dingen tenminste nog terugvinden.quote:Op maandag 13 december 2010 05:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah, ok.! Wat een rare pagina-id's trouwens...
Ja, maar het zijn allemaal getallen in de duizenden, ipv 1,2,3 etc.quote:Op maandag 13 december 2010 05:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo raar? Was op volgorde, geloof ik. Elke sectie begon met z'n eigen cijfer, dan kon ik dingen tenminste nog terugvinden.
moet je hier eens langskomen,hier ligt het goed voor het grijpen,stuur je zo wel fotoquote:Op maandag 13 december 2010 05:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was drugs legaal en gratis/zeer goedkoop voor iedereen. Met goede voorlichting voor ieder persoon natuurlijk en goede hulp bij verslaving/andere drugsgerelateerde problemen.
Yeah, om alles bij elkaar te houden dus. Het zijn allemaal losse tekstbestandjes, geen database met dingen erin. Nooit zin gehad om hem om te bouwen naar een volwaardig CMS.quote:Op maandag 13 december 2010 05:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn allemaal getallen in de duizenden, ipv 1,2,3 etc.
huur mij ervoor in,kan ik ook zeggen dat ik internationale klanten hebquote:Op maandag 13 december 2010 05:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, om alles bij elkaar te houden dus. Het zijn allemaal losse tekstbestandjes, geen database met dingen erin. Nooit zin gehad om hem om te bouwen naar een volwaardig CMS.
Nee, sorryquote:Op maandag 13 december 2010 05:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
huur mij ervoor in,kan ik ook zeggen dat ik internationale klanten heb
Aha ok. Ben wel benieuwd naar je stats als je die hebt. Wordt zo'n site veel bezocht?quote:Op maandag 13 december 2010 05:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, om alles bij elkaar te houden dus. Het zijn allemaal losse tekstbestandjes, geen database met dingen erin. Nooit zin gehad om hem om te bouwen naar een volwaardig CMS.
Deze? Zal het eens opzoeken. Twee bezoekers per maand of zo denk ik. Even kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 05:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Aha ok. Ben wel benieuwd naar je stats als je die hebt. Wordt zo'n site veel bezocht?
Deze site is voortgekomen uit topics op Fok (in 2004/2005)quote:Op maandag 13 december 2010 05:27 schreef welkominspace het volgende:
bassie en adriaan zijn nog steeds cool
Ingeslikt?quote:Op maandag 13 december 2010 05:34 schreef welkominspace het volgende:
geloof het of niet,maar ik ben alweer m'n joint kwijt
Ik klikte even op je sig naar je blog. Wat voor soort boeken schrijf je eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 05:34 schreef wonderer het volgende:
Zitten jullie nou op mijn site te grasduinen?
Gay literature op dit moment. Maar ik heb vergevorderde plannen voor een fantasy na dit derde boek.quote:Op maandag 13 december 2010 05:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik klikte even op je sig naar je blog. Wat voor soort boeken schrijf je eigenlijk?
Blog: http://www.nietoverdrijven.com/amerikablogquote:Op maandag 13 december 2010 05:35 schreef welkominspace het volgende:
weet niet eens hoe ik op je site moet komen
[..]
Uhm, IN de wc-rol... Hoe krijg je dat voor elkaar? Even erop gelegd en hij is erin gevallen? Hoe je joints dan ook gewoon in je hand of in de asbak...quote:Op maandag 13 december 2010 05:36 schreef welkominspace het volgende:
in de wcrol op tafel natuurlijk![]()
Ik vroeg me eigenlijk af waarom er een wc-rol op tafel lag...quote:Op maandag 13 december 2010 05:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm, IN de wc-rol... Hoe krijg je dat voor elkaar? Even erop gelegd en hij is erin gevallen? Hoe je joints dan ook gewoon in je hand of in de asbak...
Ik gok dat hij verkouden is of dat het is om fapsel op te vangen.quote:Op maandag 13 december 2010 05:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af waarom er een wc-rol op tafel lag...
Hoe cliche. Misschien wilde hij wel iets papier mache'en...quote:Op maandag 13 december 2010 05:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik gok dat hij verkouden is of dat het is om fapsel op te vangen.
Heb je geen damasten servetten dan?quote:Op maandag 13 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
rol wcpapier is omdat ik (normaal gesproken) eet als een beest,duh
van de week een stapel bij subway gejatquote:Op maandag 13 december 2010 05:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je geen damasten servetten dan?
Pleerollen?quote:Op maandag 13 december 2010 05:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van de week een stapel bij subway gejat
nee servettenquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 13 december 2010 06:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Neuh. Zit dus zoals WiS al zegt op MSN.quote:Op maandag 13 december 2010 06:01 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij heeft Bob de geile verhalen op mijn site gevonden
Die volg ik niet. Wiskunde?quote:Op maandag 13 december 2010 06:28 schreef welkominspace het volgende:
bob komt nog lang niet terug,die is aan het vechten met wiskunde![]()
rekensommetjes steedsquote:Op maandag 13 december 2010 06:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Neuh. Zit dus zoals WiS al zegt op MSN.
[..]
Die volg ik niet. Wiskunde?
Ik bedenk me net iets trouwens: Als je de kunde van jou beheerst heb je WiS-kunde!
Oh godquote:Op maandag 13 december 2010 06:37 schreef welkominspace het volgende:
ik moet nog van alles doen vandaag.
En ik vrees nog op de pasfoto ook
dus zo maar ff die wallen wegwerken ook
De laatste pasfoto die ik heb laten maken was ik stoned en hangen m'n ogen nogal. Die staat ook op m'n ID.quote:Op maandag 13 december 2010 06:42 schreef welkominspace het volgende:
whehe,heb opleiding tot visagist gedaan he
al heb ik een week zitten beesten,pasfoto's komen altijd goed
dat heb ik wel meestal jaquote:Op maandag 13 december 2010 06:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De laatste pasfoto die ik heb laten maken was ik stoned en hangen m'n ogen nogal. Die staat ook op m'n ID.!
nou das hier wel andersquote:Op maandag 13 december 2010 06:45 schreef wonderer het volgende:
De foto's voor rijbewijzen hier worden ter plekke gemaakt aan de balie. Ik sta er echt idioot op maar da's normaalIk ben nog steeds verbaasd dat niemand me aanhoudt op verdenking van fraude of zo
Heeft dat iets te maken met je geestverruimde staat?quote:
nee,dat maakt dingen doen altijd beter te doenquote:Op maandag 13 december 2010 07:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met je geestverruimde staat?
dat,en welterustenquote:Op maandag 13 december 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ochtendploeg, lees alsjeblieft niet terug, zonde van je tijd
Idd, blowen kan je wel wat luier maken maar das vooral met dingen die je toch niet perse hoeft te doen. Bij mij is de wil om dingen die moeten te doen en dit met meer plezier/minder tegenzin te doen groter als ik eerst een lekkere joint rook. Voel me lekker relaxed en maak me ook niet druk omdat ik iets niet leuk vind om te doen.quote:Op maandag 13 december 2010 07:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,dat maakt dingen doen altijd beter te doen
Welterusten.quote:Op maandag 13 december 2010 07:09 schreef wonderer het volgende:
ohNou, ik hoop dat het leuk is morgen, want ik ga naar bed. Sterkte!
Zoals een baan zoekenquote:Op maandag 13 december 2010 07:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Idd, blowen kan je wel wat luier maken maar das vooral met dingen die je toch niet perse hoeft te doen.
Ook totáál geen behoefte aan.quote:
Ja dat hebben we wel gezien met het WIS verhaalquote:Bang hoef je echt niet te zijn.
quote:Vooral in de seks mis je echt wat als je niet gebruikt.
Ben met de autoquote:Op maandag 13 december 2010 07:31 schreef welkominspace het volgende:
Go Ang3l
Nee,serieus je mist je bus...
Maar 5 dagenquote:Op maandag 13 december 2010 07:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weekens was weer niet lang genoeg ?
Ja, anders kan ik straks echt zeggen dat ik om 8u aangereden ben zonder Brabants te pratenquote:Op maandag 13 december 2010 07:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dus moet je zorgen dat je die bus raakt gekkie
Jamaar dat heb ik de laatste dagen al veel te veel gesprokenquote:Op maandag 13 december 2010 07:42 schreef welkominspace het volgende:
Als je duits gaat praten wordt je vaker aangereden hoor
Of Fries ,dan zeker weten paar keer
maar met frans of belgisch kom je leuker over lijkt me
Dan most moar op grunnigs over schoakl'nquote:Op maandag 13 december 2010 07:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat heb ik de laatste dagen al veel te veel gesproken
Ben geen boer!quote:Op maandag 13 december 2010 07:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dan most moar op grunnigs over schoakl'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 13 december 2010 07:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben geen boer!
dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een dag je moet kunnen
niet meer
Hier heb je ook gelijk in, ik had daarom ook een spoiler waarin ik zei dat ik het alleen goed vind omdat ik anderen die leuke ervaringen die ik er mee heb gehad ook gun. En ik het slecht van mezelf vind dat ik altijd drugs ophemel en aanraad aan mensen omdat het wel mis KAN gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 07:32 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die drugs verheerlijken en het andere mensen aanraden met de woorden dat het niet gevaarlijk is zijn in mijn ogen
Ik mag niet schelden
En ik kan er heel hard in zijn.
Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, ik zal ze verder niet veroordelen op het gebruik van drugs. Ik doe het niet. Zij doen het wel. Om het even. Maar ga het niet aanraden en verheerlijken en zeggen dat niet gebruikers niet weten wat ze missen en ga vooral niet de gevaren afwimpelen met een "ach als je een goede dealer hebt en je inleest" want er gebeurt genoeg shit in de wereld dóór en om drugs.
quote:Op maandag 13 december 2010 07:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier heb je ook gelijk in, ik had daarom ook een spoiler waarin ik zei dat ik het alleen goed vind omdat ik anderen die leuke ervaringen die ik er mee heb gehad ook gun. En ik het slecht van mezelf vind dat ik altijd drugs ophemel en aanraad aan mensen omdat het wel mis KAN gaan.
Maar imo zijn drugs ook weer niet ZO gevaarlijk dat je het niet anderen kan aanraden om te proberen. Bv mdma is echt amper wat gevaarlijks aan mits je geen troep hebt en je zorgt voor genoeg afkoeling en vocht.
Daarnaast vind ik het wel of niet gebruiken van drugs een eigen keuze die mensen zelf kunnen maken. Geen probleem mee als mensen niet willen gebruiken om hun eigen redenen, maar zoals er veel (voor een groot deel vaak ook onjuiste) slechte verhalen over drugs gaan stel ik mezelf als drugsgebruiker ook op aan de kant die de goede kanten belicht en de risico's die er mee gemoeid gaan relativeer. De ernst van de risico's heb je zelf in de hand aan hoe je om gaat met de drugs. Dat WiS nou toevallig een lichaam heeft dat anders reageert op speed wil niet zeggen dat speed gelijk voor iedereen hartstikke gevaarlijk is..
Maar ik ben het dus met je eens dat je eigenlijk geen drugs aan moet raden omdat het ook fout kan gaan/niet iedereen er mee om kan gaan. Maar zo heb je ook activiteiten die mensen hebben die evenveel/meer risico met zich meebrengen dan een pilletje of een snuif..
Maar alcohol is eigenlijk ook een drug. En zo beschouwd ben je afgelopen week met TMM op kosten van een drugsbaron (Rosé wijnfabrikant) op reis geweest naar één van de belangrijkste drugsproducerende landen van de EU.quote:Op maandag 13 december 2010 07:42 schreef Ang3l het volgende:
En hoe krijg ik in godesnaam mijn anti-drugs-battlehorse in de kofferbak van m'n corsa!?
gewoon een paardentrailer erachter hangenquote:Op maandag 13 december 2010 07:42 schreef Ang3l het volgende:
En hoe krijg ik in godesnaam mijn anti-drugs-battlehorse in de kofferbak van m'n corsa!?
We hebben het ook uitgebreid met de Britten en Fransen over drugs gehad en naar de film saving grace gekeken die over wiet gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 08:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar alcohol is eigenlijk ook een drug. En zo beschouwd ben je afgelopen week met TMM op kosten van een drugsbaron (Rosé wijnfabrikant) op reis geweest naar één van de belangrijkste drugsproducerende landen van de EU.
Neh. Daar kijken ze altijd zo sloom en ongeïnteresseerd uit hun bloeddoorlopen doppen.quote:
shop waar ik graag kom is dat absoluut niet zoquote:Op maandag 13 december 2010 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Daar kijken ze altijd zo sloom en ongeïnteresseerd uit hun bloeddoorlopen doppen.
heb jij helemaal geen slaap nodig?quote:Op maandag 13 december 2010 08:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
shop waar ik graag kom is dat absoluut niet zo
maar ik ontmoet er altijd wel geinige mensen hoor
Speed werkt aardig lang maar ook weer niet zo lang. Zelf rond 2 uur vannacht een capsule en een lijntje op en die capsule werkt nog alleen maar een beetje als extra wakker zijn maar dat is binnenkort ook al wel weg. Vanaf zaterdagmiddag werkt het iig niet meer lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij helemaal geen slaap nodig?
of komt dat nog door de speed?
quote:
Bij mij werd sowieso al niks aangeboord, laat staan drugsgebruikmarktenquote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat drugsgebruik boort wel een hele nieuwe markt aan hier
Heb je wat geesten boos gemaakt of zo?quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja, op bizarre wijze, hij kwam zo maar ineens van de muur, ik was niet eens in de badkamer
Dat wil bij deze zeggen dat 2011 t/m 2017 van mij zijn. Geen discussie meer over mogelijk.quote:
MIJN spiegel gebroken.quote:
Pardon, dus ik moet me tot 2017 ter wille van jou geluk beschikbaar stellen en mijn eigen geluk aan de kant zetten?quote:Op maandag 13 december 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil bij deze zeggen dat 2011 t/m 2017 van mij zijn. Geen discussie meer over mogelijk.
Ja want jij hebt nu toch al 7 jaar ongeluk.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pardon, dus ik moet me tot 2017 ter wille van jou geluk beschikbaar stellen en mijn eigen geluk aan de kant zetten?
Die was er laatst ook al afgevallen toch?quote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
MIJN spiegel gebroken.
Wie krijgt er dan ongeluk?
Jah. Ook al na het poetsen (1 dag).quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Die was er laatst ook al afgevallen toch?
Ik spiegel Ang3l alleen even wat voorquote:
vertel je hem dan ook meteen waar hij een poets vind die hij 100% kan vertrouwen en alleen in zijn huis kan latenquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik spiegel Ang3l alleen even wat voor
Hoiquote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel je hem dan ook meteen waar hij een poets vind die hij 100% kan vertrouwen en alleen in zijn huis kan laten
oh je biedt je aan als poets?quote:
Ligt er aan wat het oplevertquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh je biedt je aan als poets?
60 EUR, een verzorgde lunch en dineren met de eigenaarquote:
Tering zeg, dan zal je zeker ook een zekere knop goed met spuug en al laten schijnen voor zo'n uurloon.quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
60 EUR, een verzorgde lunch en dineren met de eigenaar
is dat de marktconforme uurprijs, want dan moet ik mijn uurprijs ook wat verhogenquote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
60 EUR, een verzorgde lunch en dineren met de eigenaar
Nee maar ik zit dan ook in de bovenkant van het segment hequote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat de marktconforme uurprijs, want dan moet ik mijn uurprijs ook wat verhogen
Daar hoef ik geen geld voor maar doe ik gratisquote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tering zeg, dan zal je zeker ook een zekere knop goed met spuug en al laten schijnen voor zo'n uurloon..
Ja, waar kun je die inderdaad vinden? Ik ken er geen!quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel je hem dan ook meteen waar hij een poets vind die hij 100% kan vertrouwen en alleen in zijn huis kan laten
Toevallig met Eefje en vrienden over gehad laatst en vergeleken met wat zij hun poetsen betalenquote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat de marktconforme uurprijs, want dan moet ik mijn uurprijs ook wat verhogen
Ja daar moet flink wat Franse kaas afgebikt wordenquote:
Als je superkritisch op je eigen poetswerk bent zou ik eerst eens die franse kaas verwijderen voordat je commentaar hebtquote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar moet flink wat Franse kaas afgebikt worden
Bovendien ben ik superkritisch, ook op het poetswerk
Ewquote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar moet flink wat Franse kaas afgebikt worden
Bovendien ben ik superkritisch, ook op het poetswerk
Als je me niet vertrouwd en ik ben duurder dan gemiddeld waarom houdt je me dan aan?quote:Op maandag 13 december 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waar kun je die inderdaad vinden? Ik ken er geen!
quote:
ik was even bang dat ik iets heel ranzigs ging aan klikken bij het lezen van 'rimshot'quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef creno het volgende:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
NEE AFBLIJVEN! HIJ IS VAN MIJ!quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)n-gtst.html#commentsEdwin
Leuk dat er eindelijk eens iets vasts in komt.quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)n-gtst.html#commentsEdwin
Ik vind het zo'n schatjequote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE AFBLIJVEN! HIJ IS VAN MIJ!
Ja dat is het ook...quote:
Da's ook niet helemaal eerlijk.. Vrouwen hebben over het algemeen een dunnere huid waardoor die sneller oud wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef welkominspace het volgende:
heel vreemd.
Vind sommige mannen van een jaar of 40 soms net zo aantrekkelijk als een man van 25 ofzo.
Terwijl vrouwen tocht echt wel aftakelen bij die leeftijd
fucked upquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook niet helemaal eerlijk.. Vrouwen hebben over het algemeen een dunnere huid waardoor die sneller oud wordt.
Zal wel? Ik val sowieso op ouderquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
fucked up
beter voor ons toch?
ja,ieder z'n smaak.quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal wel? Ik val sowieso op ouder
Het lijkt me vreemd om samen te zijn met iemand die in een andere levensfase zit dan ik. Of met wie je jouw jeugdsentiment niet kunt delen. Heb ik met mijn Amerikaan ook al, best jammer af en toe.quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,ieder z'n smaak.
maakt mij geen donder uit,hoewel ik 20 jaar verschil ofzo wel beetje maf een maf idee vind
maar er lopen genoeg knappe 40tigers rond
wie is btw angela die opeens john heet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd om samen te zijn met iemand die in een andere levensfase zit dan ik. Of met wie je jouw jeugdsentiment niet kunt delen. Heb ik met mijn Amerikaan ook al, best jammer af en toe.
Mjah. Nu zijn het op Fok! wel altijd dezelfde domme homo-bashers die daar mee komen, en zijn er ook verstandige tegengeluiden.quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
Ik word trouwens wel erg onpasselijk van al die figuren die dat gedoe met die kerel en die kinderdagverblijven aangrijpen om homo's nog eens extra te bashen met "zie je wel!"
M'n beste maatje, is transquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie is btw angela die opeens john heet?
dat trok ff m'n aandacht op je site
Lol. Waar je prioriteiten ook maar liggenquote:Maar dat lijkt me ook vreemd ja
verder zie ik er geen minpunten in
Gaat de ander als het goed is ook eerder dood,heb je tenminste nog een paar jaartjes voor jezelf
Maar juist die domme mensen zijn het gevaarlijkst...quote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah. Nu zijn het op Fok! wel altijd dezelfde domme homo-bashers die daar mee komen, en zijn er ook verstandige tegengeluiden.
*bash*quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef welkominspace het volgende:
kan ze geen ongelijk geven natuurlijk...
Homo's zijn naast joden wel de meest vervelende mensen
Dat is per definitie zo. Vlijtige domme mensen, die zijn het gevaarlijkst.quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar juist die domme mensen zijn het gevaarlijkst...
quote:Leunstoel-strategie
Iemand die een belangrijke visie ontwikkelde op de onzin van hard werken was de Duitse veldmaarschalk Von Manstein (1887-1973); hij wordt daarom ook wel de leunstoel-strateeg genoemd. Als strateeg uit Nazi-Duitsland is hij omstreden en wordt daarom niet vaak aangehaald, maar in zijn visie op competentiemanagement zit een interessant aspect. Hij vatte twee kenmerken van zijn officieren en onderofficieren samen in de combinaties van Dumm/Klug en Faul/Fleißig (Dom/Slim en Lui/Vlijtig). Overigens gebruik ik liever de termen Onkundig/Kundig en Traag/Vlijtig.
Hoe dan ook, van deze eigenschappen maakte von Manstein een uiterst bruikbare matrix. Linksonder komt de combinatie onkundig/traag, rechtsboven de combinatie kundig/vlijtig.
Slim promoveren
Wat te doen met een Onkundige/Trage medewerker? Von Manstein is heel pragmatisch: die moet je met rust laten. Waarschijnlijk ligt die medewerker ergens te slapen en is daarmee volkomen ongevaarlijk voor de eigen organisatie. Hij houdt immers anderen niet van het werk en maakt geen aanspraak op schaarse bedrijfsmiddelen.
De Kundige/Vlijtige medewerker moet je bevorderen tot onderofficier: die kan goed leidinggeven en is bereid net even harder te lopen dan de rest. Hij zet middelen juist in en kan daarmee de organisatie brengen waar ze zijn moet.
De Kundige/Trage medewerker moet je onmiddellijk naar de legerstaf halen: hij heeft goede ideeën maar heeft ook het inzicht dat hij ze niet zelf moet uitvoeren; daar zou kostbare tijd mee verloren gaan.
Tactisch uitschakelen
De vierde groep is de meest interessante, want die combineert Onkunde met Vlijt, ofwel weten niet wat ze doen moeten en werken desondanks hard. Volgens Von Manstein zijn zij verantwoordelijk voor alle dingen die fout gaan, projecten die mislukken, doelstellingen die niet gehaald worden, zware verspillingen en verliezen die gemaakt worden. Zij berokkenen de organisatie schade en moeten zo snel mogelijk geëlimineerd worden.
Bron
Ja, brr. Maar kun je eigenlijk niet alle homofoben met een grote bek zo benoemen? Want argumenten tegen homoseksualiteit zijn er niet, dus als je alsnog tegen bent, ben je per definitie onkundig. En als je het (steeds maar weer) verwoordt op fok of ergens anders, ben je dus niet traag...quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Great.Expectations het volgende:
BansheeBoy combineert bijvoorbeeld Onkunde met Vlijt, en zou wat mij betreft zo snel mogelijk geëlimineerd moeten worden. Op Fok! dan hè, met een ban.
Heb je iets besteld?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:47 schreef welkominspace het volgende:
ja pasfoto's waren echt een succes
na een tijdje waren zowel de fotografe als ik het zat en hebben we maar eentje uitgekozen
morgen zal blijken of ze goed zijn volgens die richtlijnen
Heheh. Wel online zetten he, ben wel benieuwd hoe een stonede foto eruit zietquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef welkominspace het volgende:
yup,heb ze trouwens nog niet eens bekeken.
als ik die beschrijving alleen al lees jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:30 schreef wonderer het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1018244
Nu aan het kijken. Lijkt me echt moeilijk dat je gewoon daar staat als homo en recht in je gezicht gezegd wordt dat je raar en vies bent
Jammer he? Da's dan de toekomst van Nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2010 03:44 schreef welkominspace het volgende:
ze krijgen wel een laag negativiteit over zich heen idd
Alsof het uitmaakt wat ze in het park uitspoken, als ze daarna net zo vrolijk weer een homo bespugen of wegpestenquote:Op dinsdag 14 december 2010 04:29 schreef welkominspace het volgende:
moet er altijd wel om lachen![]()
uiteindelijk proberen ook jongens die dat soort uitspraken doen wel eens wat uit![]()
ze geven jou gewoon weer dingen om hen mee te bespottenquote:Op dinsdag 14 december 2010 04:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wat ze in het park uitspoken, als ze daarna net zo vrolijk weer een homo bespugen of wegpesten
Mja. Ook niet echt een oplossing, denk je wel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze geven jou gewoon weer dingen om hen mee te bespotten
ik maak me nooit zo druk om dat soort figuurtjes.
heb weleens zo'n gast die me voor kankerhomo ofzo uitschold gewoon vol op z'n smoel geramd.
Dan zien ze homo's echt niet meer als toverfeetjes in tutu's hoor
Godzijdank niet zo heel vaak, maar toch...quote:Op dinsdag 14 december 2010 05:45 schreef welkominspace het volgende:
Ach,hoevaak kom je nou echt tegen
Mag ook ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
in groep 3 is het meestal wel te herkennen welke de debielen zijn.
dus gewoon ipv van die kinderen groep 3 over te laten doen preventief ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |