quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]!!1!!!!111!
blijf nog ff in het topic en het lukt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Is wel gezellig hier volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef welkominspace het volgende:
vind dit toch wel wat beter dan nachtbagger
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.quote:Op maandag 13 december 2010 03:59 schreef welkominspace het volgende:
niks mis mee hoor
[..]
blijf nog ff in het topic en het lukt wel
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.quote:Op maandag 13 december 2010 04:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is wel gezellig hier volgens mij.. Maar ja, gay he, heeft 2 betekenissen.
[..]
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.
quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Oh, maar als ie aan de juiste knopjes zit, ben je zo geil hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.. En als een man mij probeert te versieren heb ik er geen probleem mee, tenzij hij aan me gaat zitten...
Kan het zijn dat die naakte plaatjes toch een beetje afleiden?quote:Op maandag 13 december 2010 04:07 schreef badtripbob het volgende:
Godver! Ik begon al wat minder te runnen, ga ik nog kk dom spelen ook... Naja volgende keer beter blijven letten op m'n spel.
Wat poetisch... Komt dat van de weed?quote:Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef welkominspace het volgende:
Gewoon omdat het mooi is....
Gewoon omdat het dit moment tot jouw moment maakt...
nah,ben altijd zo.quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat poetisch... Komt dat van de weed?
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.quote:Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef welkominspace het volgende:
maar fascineert dit je niet bob?
[ afbeelding ]
je raakt er idd wel door afgeleid blijkbaar
bob,onze übermann hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Hehe, ik niet bepaald een voorbeeld van ultieme mannelijkheid...quote:
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?quote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Die site waar Lucas Walker vandaan komt had nog een paar mooie, maar daar stonden blote piemels op dus die mocht ik niet postenquote:Op maandag 13 december 2010 04:25 schreef welkominspace het volgende:
zoals die foto van die gast met die zonnebril vond ik alleen al mooi omdat die schaduwen zo mooi op z'n lichaam vallen
Nee, ik vind een man zelf niet mooi maar kan wel inzien wat anderen er misschien mooi aan zouden vinden. Ik denk dat het mij nooit zal lukken om mijn bi-kant te ontdekken, omdat die er niet is. Of ik blokkeer het onbewust, want bewust maakt het me geen flikker(hihiquote:Op maandag 13 december 2010 04:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?
Ik heb al weer sinds een paar dagen geen wiet meer en moet tot dinsdag wachten tot ik geld heb om wiet van te kopen ipv eten. Maar gelukkig maakt wiet me niks uit als ik het niet heb. Als ik het wel heb is/was het wel zo op. Na die 2 weken die ik pas gestopt was ivm tolerantie gaat het sowieso minder snel op.quote:Op maandag 13 december 2010 04:26 schreef welkominspace het volgende:
het gewoonlijke verhaal weer.
joint bijna op,wiet ook en shop gaat pas om 9 uur open
Hm, da's wel interessant. Want ik kan sommige vrouwen best mooi vinden, als persoon zeg maar. Niet seksueel. Dan "hebben ze gewoon iets". Wel een stuk minder dan mannen... misschien heb je gewoon nog geen mannen gezien die je mooi vindtquote:Op maandag 13 december 2010 04:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, ik vind een man zelf niet mooi maar kan wel inzien wat anderen er misschien mooi aan zouden vinden. Ik denk dat het mij nooit zal lukken om mijn bi-kant te ontdekken, omdat die er niet is. Of ik blokkeer het onbewust, want bewust maakt het me geen flikker(hihi)uit of ik bi zou zijn/wat anderen van me denken.
Ja, misschien dat verliefdheid wel lijdt tot aantrekkingskracht. Ik ben alleen iig nog nooit verliefd geworden op een man. Misschien omdat ik bij een man al niet denk aan de mogelijkheid om verliefd te worden.quote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef welkominspace het volgende:
Maar mss kun je wel verliefd worden op een man en hem dan sexy gaan vinden ook
En dan zo erin rollen....
Heb je weleens met een vrouw geneukt, om te kijken hoe het is?quote:Op maandag 13 december 2010 04:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, da's wel interessant. Want ik kan sommige vrouwen best mooi vinden, als persoon zeg maar. Niet seksueel. Dan "hebben ze gewoon iets". Wel een stuk minder dan mannen... misschien heb je gewoon nog geen mannen gezien die je mooi vindt
op speed freak ik hem zekerquote:Op maandag 13 december 2010 04:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet enkel pothead. Speedfreak, mdma-waus, tripkip en zo ook.
Nee, ik liep meteen tegen de juiste kerel op en doe niet aan vreemdgaanquote:Op maandag 13 december 2010 04:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je weleens met een vrouw geneukt, om te kijken hoe het is?
Ik heb echt nog nooit drugs gebruikt... Ik drink zelfs geen cafeine meer. Vind het wel bijzonder maar ben te schijterigquote:Op maandag 13 december 2010 04:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet enkel pothead. Speedfreak, mdma-waus, tripkip en zo ook.
als ik een serieuze relatie met een gozer begin vertel ik er echt wel bij dat zo af en toe wat betekenisloze sex zal hebben hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik liep meteen tegen de juiste kerel op en doe niet aan vreemdgaan
quote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef welkominspace het volgende:
Wat een lap tekst trouwens
Doe nog eens plaatje posten,een goeie eenje die beweegt ofzo
Ik heb wat intimiteitsissues dus het zal sowieso nooit een ONS worden... en meer dan dat vind ik echt te ver gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 04:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik een serieuze relatie met een gozer begin vertel ik er echt wel bij dat zo af en toe wat betekenisloze sex zal hebben hoor
en nu zodat ik het ook begrijp aubquote:Op maandag 13 december 2010 04:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wat intimiteitsissues dus het zal sowieso nooit een ONS worden... en meer dan dat vind ik echt te ver gaan.
Ik heb wil alleen seks met mensen die ik goed ken en vertrouw. Dus da's dan wel wat anders dan betekenisloze seks.quote:Op maandag 13 december 2010 04:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en nu zodat ik het ook begrijp aub![]()
Ja, tuurlijk!quote:Op maandag 13 december 2010 04:38 schreef welkominspace het volgende:
je bent toch gelukkig getrouwd,dus je zal toch zeker een zekere verbintenis tot je man voelen?
zat ik er ff naastquote:Op maandag 13 december 2010 04:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wil alleen seks met mensen die ik goed ken en vertrouw. Dus da's dan wel wat anders dan betekenisloze seks.
Drugs ...quote:
tis vooral slaapgebrek gok ikquote:
Je weet niet wat je mist. Bang hoef je echt niet te zijn. Zeker niet als je je eerst inleest, zorgt dat je een dealers hebt die te vertrouwen is en goed spul levert en eventueel samen bent met iemand die meer ervaring heeft en je vragen kan beantwoorden als je je wat afvraagt/je zorgen maakt om iets dat je voelt of zo.quote:Op maandag 13 december 2010 04:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit drugs gebruikt... Ik drink zelfs geen cafeine meer. Vind het wel bijzonder maar ben te schijterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |