quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]!!1!!!!111!
blijf nog ff in het topic en het lukt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Is wel gezellig hier volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 03:56 schreef welkominspace het volgende:
vind dit toch wel wat beter dan nachtbagger
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.quote:Op maandag 13 december 2010 03:59 schreef welkominspace het volgende:
niks mis mee hoor
[..]
blijf nog ff in het topic en het lukt wel
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.quote:Op maandag 13 december 2010 04:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is wel gezellig hier volgens mij.. Maar ja, gay he, heeft 2 betekenissen.
[..]
Ik betwijfel het, maar zou het wel tof vinden als ik bi gemaakt kon worden. Dubbelop plus dat mannen veel makkelijker zijn dan vrouwen. Met seks en in de omgang.
quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.quote:Op maandag 13 december 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet gewoon es met een gozer naar bed die weet hoe hij iemand moet laten genieten. Dan ben je zo om.
Oh, maar als ie aan de juiste knopjes zit, ben je zo geil hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meh, ALS ik dat al zou doen zou ik eerst opgewonden moeten kunnen raken van een man. Heb wel vaker geprobeerd of ik mss gay ben door proberen te geilen op mannen, maar dat lukt niet.. En als een man mij probeert te versieren heb ik er geen probleem mee, tenzij hij aan me gaat zitten...
Kan het zijn dat die naakte plaatjes toch een beetje afleiden?quote:Op maandag 13 december 2010 04:07 schreef badtripbob het volgende:
Godver! Ik begon al wat minder te runnen, ga ik nog kk dom spelen ook... Naja volgende keer beter blijven letten op m'n spel.
Wat poetisch... Komt dat van de weed?quote:Op maandag 13 december 2010 04:16 schreef welkominspace het volgende:
Gewoon omdat het mooi is....
Gewoon omdat het dit moment tot jouw moment maakt...
nah,ben altijd zo.quote:Op maandag 13 december 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat poetisch... Komt dat van de weed?
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.quote:Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef welkominspace het volgende:
maar fascineert dit je niet bob?
[ afbeelding ]
je raakt er idd wel door afgeleid blijkbaar
bob,onze übermann hoorquote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Hehe, ik niet bepaald een voorbeeld van ultieme mannelijkheid...quote:
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?quote:Op maandag 13 december 2010 04:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik heb sowieso niet dat ik een man mooi of lekker kan vinden. Ik kan me wel verplaatsen in een vrouw/homo/bi en bedenken wat zij misschien wel als mooi bestempeld, maar echt zelf een mening vormen of een man lekker is of niet lukt me niet. Tis een man en daar heb ik geen ':9~'-gevoelens bij.
Die site waar Lucas Walker vandaan komt had nog een paar mooie, maar daar stonden blote piemels op dus die mocht ik niet postenquote:Op maandag 13 december 2010 04:25 schreef welkominspace het volgende:
zoals die foto van die gast met die zonnebril vond ik alleen al mooi omdat die schaduwen zo mooi op z'n lichaam vallen
Nee, ik vind een man zelf niet mooi maar kan wel inzien wat anderen er misschien mooi aan zouden vinden. Ik denk dat het mij nooit zal lukken om mijn bi-kant te ontdekken, omdat die er niet is. Of ik blokkeer het onbewust, want bewust maakt het me geen flikker(hihiquote:Op maandag 13 december 2010 04:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar kun je een man wel esthetisch mooi vinden? Dus gewoon dat hij in verhouding is, plezier voor het oog? Zonder dat je erbovenop wil, zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |