Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:59 schreef Sportex het volgende:
Die zijn er toch zelden van jouw hand.
Hand in Hand, KAMERADENquote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.
Heeft Beuk er al één eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou eens een fantopic gaat maken voor Sno en Atouba verkopen jullie ze misschien nog een keer .
Nee man wij organiseren gewoon een ekte 'corteo'.quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.
Beukeringquote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee man wij organiseren gewoon een ekte 'corteo'.
Nee hoezo ?quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Beuk er al één eigenlijk?
Hij verdient er wel één vind ik. momentje.quote:Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoezo ?
Een spits van zijn kaliber kunnen jullie toch niet betalen .
Maak er een danquote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij verdient er wel één vind ik. momentje.
U ben geen voetballiefhebber ?quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Imzadi het volgende:
Als je het mij eerlijk vraagt; Nee.
Maar ik denk dat een hoop lezers dit niet met mij eens zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop