Ben bezig jaquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef tdrone het volgende:
je moet OP nog even aanpassen (pic van oude OP staat er nog)
verder verkapte tvp
Ja leukquote:Op maandag 13 december 2010 00:14 schreef redunzl het volgende:
hij gaat lekker![]()
Lungo Lario Manzoni / Via Lungolago Europa, Bellagio Como, Italia
quote:
Dat zou best eens kunnen, maar er zit ook een winkel, bioscoop en een restaurant in het complexquote:
pff dat maakt het allemaal niet makkelijkerquote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, maar er zit ook een winkel, bioscoop en een restaurant in het complex
Niet een echte berg, maar vanaf beneden is het toch wel redelijk hoog (100mquote:Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
pff dat maakt het allemaal niet makkelijker
wel op een berg?
Tussenstand:quote:
Valt wel mee hoor, maar het is niet in de VS.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
amerika heeft meestal slechtere kwaliteit...
Keurigquote:
Tussenstand:quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef bork het volgende:
O, ja ouwe vismarkt Hamburg
http://de.wikipedia.org/wiki/Fesselballon
Dacht al wel dat ik het ding kende, was afgelopen zomer zelfs 4 dagen in Hamburg![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:41 schreef chufi het volgende:
een honkbalstadion als ik het goed heb, dat zou haast wel in de Verenigde Staten moeten liggen
hihi, niet in het Spaans in wikipedia dan krijg je er teveel.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:04 schreef chufi het volgende:
[..]
in de juiste taal is dit een vette hint
Blijkbaar gebruik je dan niet de juiste zoekterm ... ik zou er wat zout bij doen dan lukt het zelfs in het Nederlandsquote:Op donderdag 16 december 2010 07:51 schreef bork het volgende:
[..]
hihi, niet in het Spaans in wikipedia dan krijg je er teveel.
Ik vind het zowiezo raar dat ik deze met zoektermen nietgevonden krijg![]()
Dat brengt je iig bij de juiste plaatsquote:Op donderdag 16 december 2010 08:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar gebruik je dan niet de juiste zoekterm ... ik zou er wat zout bij doen dan lukt het zelfs in het Nederlands
Dat wilde ik weten en je wilt het niet geloven maar de allereerste klik op Torrevieja in Google maps was gelijk de juiste locatiequote:Op donderdag 16 december 2010 08:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar gebruik je dan niet de juiste zoekterm ... ik zou er wat zout bij doen dan lukt het zelfs in het Nederlands
Yep das de brug die ik zocht in Rovaniemiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:15 schreef dan13lv het volgende:
ik heb m, geef me 2 minuten:P
Jätkänkynttilä brug, Finland
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef tdrone het volgende:
amerikaanse vlag??
wel grappig dat iedereen anders zoekt
ik zoek normaal alleen op plaatjes en hoop als ik het bebouw (oid) dan zie kijk ik welke info er bij staat en daar zoek ik dan verder op, street view doe ik nauwelijks tenzij er geen aanknopingspunten zijn (bij foto's met meren etc.)
In Scandinavie fietsen ze wel, maar kan het niet vinden... FF in Duitsland gezocht en toen ben ik extra vroeg naar huis gegaan om 4,5 uur over 10 km te doen in Amsterdam (verkeerde route gekozenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef bork het volgende:
dat bord lijkt ontzettend op een duits verkeersbord, alleen op wikipedia staat er een witte streep tussen de voetgangers en de fietser, het is niet Fins, Tsjechisch of Zweeds![]()
nb standbeeld is in het duits ook statue, nooit geweten, hert is Hirsch overigens.
Jelenia Gora heette vroeger trouwens Hirschberg maar dit even terzijde.
goed gedacht het is een erg beroemde straat, meestal wordt deze straat vanaf beneden gefotografeeerd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:52 schreef tdrone het volgende:
ik dacht meteen aan san fransico weet ook niet waarom...
quote:
ik weet nu dus weer waaromquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef bork het volgende:
[..]
goed gedacht het is een erg beroemde straat, meestal wordt dee straat vanaf beneden gefotografeeerd.
Shit ik wist dat het ergens aan die kust moest zijn, dacht zelfs nog aan Monaco, maar daar had ik ooit al een plaatje van gepost en dacht dat er geen andere views waren vanuit Frankrijk of Italiequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef bork het volgende:
Sentier du Littoral, Cap-d'Ail, Frankrijk met uitzicht op Monaco
quote:
het leuke zit hem in de straatnaamquote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef chufi het volgende:
Ergens op de links rijdende eilanden neem ik aan, maar dat is wel erg duidelijk of dat zou juist het leuke zijn dat het daar niet is
Goed natuurlijkquote:
geen voetbalstadion, hoewel er wel ooit plannen waren om het daarvoor tot een sportstadion om te bouwenquote:
ook goed !quote:
Juistquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef redunzl het volgende:
Via Vittorio Emanuele, Palermo, Italia
Frankrijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef chufi het volgende:
Ik denk of Frankrijk of Duitsland, maar kan niets vinden
Ik ga er over een half uurtje naar toequote:Op woensdag 22 december 2010 05:54 schreef chufi het volgende:
shit wat zijn de kleuren van die vlag op het gebouw ....
Klopt.quote:
Laat staan een nieuwe zoeken en plaatsen neem ik aanquote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef bork het volgende:
volgens mij weet ik het wel maar mijn netbook in samenwerking met deze draadloze verbinding is niet bepaald een zoekfeest
dat lukt nog wel maar misschien heeft iemand anders er iets aan, is het Nice?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat staan een nieuwe zoeken en plaatsen neem ik aan
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef bork het volgende:
[..]
dat lukt nog wel maar misschien heeft iemand anders er iets aan, is het Nice?
Ja wel een tramquote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef bork het volgende:
nou dan ga ik maar ff ergens eten, wel een tram zo te zien
Juist en Welkom hierquote:Op donderdag 23 december 2010 13:37 schreef GiGaGrunn het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)bp=12,33.96,,0,-5.96
Dit kwam me bekend voor!
Rue Charles Domercq in Bordeaux. Alfgelopen zomer nog geweest!
Ja en daarnaast is ie vroeger al eens langsgekomen, maar dat geeft niet.. Ik laat je punten staan, want je weet nooitquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
haha, toch wat te makkelijk dus...![]()
Ja de overkantquote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef tdrone het volgende:
er zal vast iets speciaals te zien zijn...
ik denk een havengebied in europa?
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef JDude het volgende:
Een Mercedes en een VW... hm, Duitsland?
scandinavie valt denk ik ook afquote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef tdrone het volgende:
even logisch nadenken...
chufi zei dat je een ander land ziet aan de overkant van de rivier
het ziet er daar warm en vlak uit dus
niet de grens van frankrijk/spanje
niet in zwitserland/oostenrijk
niet de grens van italie/zwitserland of italie/oostenrijk
toch?
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:11 schreef tdrone het volgende:
Is het land aan de overkant ook gecoverde in streetciew?
Na al die aanwijzingen bleef er toch weinig overquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef chufi het volgende:
Ai de Milla Miglia Maar waar ook al weer
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef chufi het volgende:
In Brescia ? Kan alleen de plek niet vinden..
Ja dat die auto in Brescia is weet ik ook, want die had ik zelf geplaatst en dat de Mille Migla in Brescia te zien is op SV wist ik ook al lang, maar komt het plaatje van redunzl daar ook vandaan? Of is het een andere plaats op het 1000 mijl traject in Italie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Zat daar ook te zoeken door die advertentie van de Universiteit
http://maps.google.com/ma(...)cbp=12,355.39,,0,9.3
Check die man in het rood die er achter staatquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat die auto in Brescia is weet ik ook, want die had ik zelf geplaatst en dat de Mille Migla in Brescia te zien is op SV wist ik ook al lang, maar komt het plaatje van redunzl daar ook vandaan? Of is het een andere plaats op het 1000 mijl traject in Italie?
Die auto klopt maar dat was niet de opgave .. JDude heeft inmiddels wel de juiste lokatie gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:45 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Check die man in het rood die er achter staatis dus echt de goede plek
Nieuwe komt zo
Oh fuckquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die auto klopt maar dat was niet de opgave .. JDude heeft inmiddels wel de juiste lokatie gevonden
quote:
juist!quote:
nope, niet in europa...quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef bork het volgende:
Avenida Abrahão Caram, 1001, Pampulha, Belo Horizonte, MG, Brazil
dat is 'mquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef bork het volgende:
Avenida Abrahão Caram, 1001, Pampulha, Belo Horizonte, MG, Brazil
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef chufi het volgende:
Bulevar de Louis Pasteur, Malaga, Spanje
Je kijkt naar een meer ipv zeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal goed!quote:
sicher, richtig, eben, jawohl, genau, stimmt.quote:
Juistquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef bork het volgende:
Autostrada Soarelui, Roemenie connecting the cities of Cernavod and Feteti.
Ach een 1-2tje doen we hier wel vakerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef bork het volgende:
Marine Parade Torbay, Torquay
Ook inkoppertje
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
deze niet zo snel aub, moet een keer utrecht en NL raden.
Het is niet Engels,quote:
Juistquote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=11,194.88,,0,5
Berlijn, TiergartenStraBe
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dat is snel! Herkende je Christiania?
Klopt, maar het is geen speld hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ze rijden links... lijkt me Zuid-Afrika, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg
quote:
quote:
Tussenstand:quote:Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef bork het volgende:
Sibelius Monument en dan nog gigantisch de locatie fout weergeven meneer Matthew Hasswell (prutser)
Merikannontie, Helsinki
Daar lijkt het wel heel erg op maar deze staat toch echt ergens andersquote:Op donderdag 30 december 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1400 North Meade Street, Washingon
Iwo Jima monumnet
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:11 schreef blup het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marine_Corps_War_Memorial
Zoek maar op ;P
quote:
EN ook weer goedquote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef bork het volgende:
Filipstadveien, Oslo
http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_Illustrious_(R06)
die zag je zeker toen je dat vliegdekschip aan het zoeken wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |