En ik dan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag het alweer voor me; jullie gezellig tot 400 doorposten en ik er zielig bij
Ik dacht dat jij ook kon slotjes postenquote:
Naast mij welquote:
Nee, je hebt wel 2 witte schelpvormpjes op je gezichtquote:
Dat was een grapje!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook kon slotjes posten
Het begon op te vallenquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Die blauwe plekken van het tegenstribbelen stonden zo slordig?
Ja, geef mij de schuldquote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Ing, je DM
Het duurde even omdat ik twijfelde of ik 'en zuigtechnieken' in de TT er bij zou zetten.
Toch maar niet gedaan, Elies is er.
Ik kan me niet echt veel meer van die film heugen eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Ing, die scene van Phileine en Gulpje over dat heuuuuulen staat helaas niet op youtube
Was wel leuk geweest voor Tombo.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Ing, die scene van Phileine en Gulpje over dat heuuuuulen staat helaas niet op youtube
Was wel leuk geweest voor Tombo.
LDH? Ikquote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Arme Elies, onze Leger Des Heils achtige schattetroel![]()
Gezelligquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LDH? Ik
OMFG, ik moet iets aan mijn imago gaan doen
Uberigenzzz, stél dat ik morgen óf nog heel fit ben, óf heel moe, dan kom ik koffie zuigen bij je
En wat ik vergat: dan moet ik je wel ff kunnen bellen, want ik weet heul niet waar je huis woontquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Uberigenzzz, stél dat ik morgen óf nog heel fit ben, óf heel moe, dan kom ik koffie zuigen bij je
Jij hebt morgen uitstapje he?quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
LDH? Ik
OMFG, ik moet iets aan mijn imago gaan doen
Hoopte je op kerstballen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Melvin raust de slingers eruit met z'n staart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |