Nou erg ver niet hoor, misschien kun je hier een vervoerder vinden Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef Ireth het volgende:
Hoensbroek ligt wel erg ver vanaf Utrecht! Ik wil hem wel graag hebben als er geen andere gegadigden zijn, maar hoe krijgen we dat dan hier?
Ja ben gelijk gaan zoekenquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
Je had m zelf ook al gevonden zag ik!
dat is al geregeldquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef brunette82 het volgende:
Ho! Ik ken een Fokker die een afstandbediening kwijt is, en het is voor dr dochter dacht ik.
Maar vraag mij niet naar de naam, iemand anders die hier meer weet?
Ok prima!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Berepis het volgende:
Ik heb nog een versterker gevonden op zolder waar ik me ook wel even mee kan redden.
Kun je hem beter aan iemand geven die hem echt nodig heeft.
Als uiteindelijk niemand hem wil hou ik me graag aanbevolen.
Misschien kun je hier Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) een vervoerder vinden...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef JK1982 het volgende:
Tsja, echt nodig, echt nodig...
Ik heb eigenlijk altijd wel een versterker in de auto willen hebben, maar nooit geld voor (over) gehad.
Ik weet niet wat jouw eisen zijn, maar anders zou ik hem voor een tientje ook wel willen hebben, als eerste versterker.
Ach, voor dat tientje wordt dat misschien wel een heel gedoe. Moet jij thuis blijven zitten voor iemand die hem moet halen, ik moet weer afspreken met iemand die hem dan hier dropt etc.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Illusi0n het volgende:
[..]
Misschien kun je hier Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) een vervoerder vinden...
Zoniet wil ik 'm best voor je opsturen
Waarom biedt je dan überhaupt..quote:Op woensdag 15 december 2010 00:45 schreef Papabear het volgende:
Geen idee wat het verder is en wat je ermee kunt..
Omdat dit FHF isquote:
Hoi,quote:Op woensdag 15 december 2010 00:45 schreef Papabear het volgende:
Ik bied 15 excl. verzendkosten voor die versterkerdinges.
In de schaduw van een groene grasspriet zaten Alibaba en zijn 40 rovers. "Toe, Alibaba," sprak de jongste rover, "vertel nog eens spannend een verhaal!" En Alibaba begon...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hai, ik heb ook nog een versterkdinges staan
JBL GTO 755.6
Het is een bakbeest van een apparaat.
Voor een goed verhaal mag die weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owkee, flauw. En ik wil niet eens een versterker
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon, die in de gevangenis zit:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hai, ik heb ook nog een versterkdinges staan
JBL GTO 755.6
Het is een bakbeest van een apparaat.
Voor een goed verhaal mag die weg.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
Of bedoel je dat niet met een goed verhaal?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoel je dat niet met een goed verhaal?![]()
Nee versterker is ook weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef pgrferrari het volgende:
Oh
Heb ik het verhaal tussen mij en mijn pa weergeven is het nog niet goed
Maar heeft ts versterker nog?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Ireth het volgende:
Vandaag kwam het pakket van Illusion, met daarin de dvdspeler + afstandsbediening (ingepakt in van die opgeblazen componenten, zodat ie écht veilig vervoerd zou worden!
Susanne installeerde zich gelijk op de bank terwijl ik een gevecht aan ging met diverse gekleurde snoertjes en gevolgd door een luid gejuich kon ze weer in het menu selecteren dat de film's nederlandstalig moesten zijn! Hijs 100% goedgekeurd!![]()
Illusion, heel erg bedankt voor de dvdspeler! Hijs met luid gejuich ontvangen en omarmd!
Ook graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef JK1982 het volgende:
En hier is vandaag de postbode aan de deur geweest met een versterker!![]()
Ik was er alleen niet, dus moet morgen zelf even langs het postkantoor.
Illusion, super bedankt in ieder geval, hartstikke leuk!![]()
Ik ga even een een vriend wat hulp vragen om hem straks in te bouwen.. Het zou wel heel zonde zijn als ik hem straks mol door mijn onkunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |