Er zijn van die tools waarmee je dat kunt berekenen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef vanpers het volgende:
Heb ik toch nog even een noob vraag.
Dokters, als mijn blessure 3 weken aangeeft en ik haal meer dokters is hij dan eerder fit?
En over hoeveel eerder fit vraag je dan.
Het zal sneller gaan ja, alleen is het natuurlijk minder merkbaar omdat hattrick met hele getallen werkt bij blessuresquote:
quote:Bruno Galego
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in positiespel, nu is dat afgezakt naar formidabel.
10-12-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
alles was onterecht gisteren.. ik haalde een beter middenveld, de hatstats waren gelijk en zn aanval was minder dan mn verdediging.. uitslag 0 - 4...quote:Op maandag 13 december 2010 09:09 schreef Drassss het volgende:
Morguh
Zeer onterecht gewonnen gister212 vs 189 hatstats.
Tering, dat maakt het nog meer een naaipot!quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alles was onterecht gisteren.. ik haalde een beter middenveld, de hatstats waren gelijk en zn aanval was minder dan mn verdediging.. uitslag 0 - 4...
ach elke keer als je denkt erger kan niet, blijkt het toch nog wel te kunnen..quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tering, dat maakt het nog meer een naaipot!
Die +1 zal ook wel een 1,99 zijn en die +2 een 2,99 etc...quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach elke keer als je denkt erger kan niet, blijkt het toch nog wel te kunnen..
vooral als het bij een ander gebeurd..quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die +1 zal ook wel een 1,99 zijn en die +2 een 2,99 etc...
Ach, zoveel ellende, het heeft ook wel iets intrigerends
dat is dan wel al goed geluktquote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef Drassss het volgende:
Ik ben wel altijd van mening.. Als het erg is laat het dan ook maar heel erg zijn
Die pot slaat inderdaad ook nergens op!quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
In mijn competitie is ook een rare wedstrijd. Ourique 5 - 0 Dedemsvaart (312245940) Ok niet zo erg als MrMoon maar damn 3 pingels?? Daarbij was all1 zn midden veld beter maar daarom countert die andere ook. Ik vind dat Dedemsvaart had moeten winnen of gelijk spelen maar niet met 5-0 de kuikenbak in....![]()
De ME is al lekker bezig dit seizoen.
Ach, het is ook maar een spelletje. Bij mezelf had ik er waarschijnlijk nog harder om kunnen lachenquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vooral als het bij een ander gebeurd..
Dat dacht ik ook. Daarbij klopt mijn pot ook niet hoor maar daar ga ik niet over klagen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die pot slaat inderdaad ook nergens op!
Nah, ik begrijp geen hol meer van de me... Hebben ze ineens weer een andere ofzow?quote:
idd, ik kan het inmiddels wel relativeren.. maar gisteren was ik wel behoorlijk pissig alhoewel het op een gegeven moment echt lachwekkend werd..quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar een spelletje. Bij mezelf had ik er waarschijnlijk nog harder om kunnen lachenmaar makkelijk praten uiteraard
quote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik waar ik Pascal en Barend voor op de tl moet zetten.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd, ik kan het inmiddels wel relativeren.. maar gisteren was ik wel behoorlijk pissig alhoewel het op een gegeven moment echt lachwekkend werd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |