SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.lolwut
geluk bij een ongeluk dus. Bitter geluk, maar desalniettemin...quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat dus.. mn keeper verdomme +4
enige geluk is dat ik vergeten was om mn dokters te ontslaan.. na de blessures van mn 2 middenvelders..
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef BrandX het volgende:
OP ook gelijk updated.
Ik ga ook zo slapen
verzacht wel enigszins de pijnquote:
Ik heb totaal geen ervaring met pressie. En mijn middenveld is sowieso sterker, dus krijg ik dan niet juist meer kansen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef BrandX het volgende:
3-5-2 maar dan met pressie? Dan ontneem je hem zo veel mogelijk aanvallende initiatieven?
tja weet niet precies. Elke keer als ik tegen een tegenstander moet die overduidelijk veel sterker is, doe ik altijd pressie. De schade blijft dan zeer beperkt, en soms weet ik er een gelijkstand of kleine winst uit te halen, waar ik anders op zeker dik verloren zou hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met pressie. En mijn middenveld is sowieso sterker, dus krijg ik dan niet juist meer kansen?
dat is wel heel erg brightquote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Look on the bright side moon: je hebt nog nooit zoveel waar voor je geld gespendeerd aan dokters gehad!
Jah en mijn naam topic ff dicht spammen in een dagje.quote:
is het dinsdag.quote:
Er zijn van die tools waarmee je dat kunt berekenen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef vanpers het volgende:
Heb ik toch nog even een noob vraag.
Dokters, als mijn blessure 3 weken aangeeft en ik haal meer dokters is hij dan eerder fit?
En over hoeveel eerder fit vraag je dan.
Het zal sneller gaan ja, alleen is het natuurlijk minder merkbaar omdat hattrick met hele getallen werkt bij blessuresquote:
quote:Bruno Galego
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in positiespel, nu is dat afgezakt naar formidabel.
10-12-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
alles was onterecht gisteren.. ik haalde een beter middenveld, de hatstats waren gelijk en zn aanval was minder dan mn verdediging.. uitslag 0 - 4...quote:Op maandag 13 december 2010 09:09 schreef Drassss het volgende:
Morguh
Zeer onterecht gewonnen gister212 vs 189 hatstats.
Tering, dat maakt het nog meer een naaipot!quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alles was onterecht gisteren.. ik haalde een beter middenveld, de hatstats waren gelijk en zn aanval was minder dan mn verdediging.. uitslag 0 - 4...
ach elke keer als je denkt erger kan niet, blijkt het toch nog wel te kunnen..quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tering, dat maakt het nog meer een naaipot!
Die +1 zal ook wel een 1,99 zijn en die +2 een 2,99 etc...quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach elke keer als je denkt erger kan niet, blijkt het toch nog wel te kunnen..
vooral als het bij een ander gebeurd..quote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die +1 zal ook wel een 1,99 zijn en die +2 een 2,99 etc...
Ach, zoveel ellende, het heeft ook wel iets intrigerends
dat is dan wel al goed geluktquote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef Drassss het volgende:
Ik ben wel altijd van mening.. Als het erg is laat het dan ook maar heel erg zijn
Die pot slaat inderdaad ook nergens op!quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
In mijn competitie is ook een rare wedstrijd. Ourique 5 - 0 Dedemsvaart (312245940) Ok niet zo erg als MrMoon maar damn 3 pingels?? Daarbij was all1 zn midden veld beter maar daarom countert die andere ook. Ik vind dat Dedemsvaart had moeten winnen of gelijk spelen maar niet met 5-0 de kuikenbak in....![]()
De ME is al lekker bezig dit seizoen.
Ach, het is ook maar een spelletje. Bij mezelf had ik er waarschijnlijk nog harder om kunnen lachenquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vooral als het bij een ander gebeurd..
Dat dacht ik ook. Daarbij klopt mijn pot ook niet hoor maar daar ga ik niet over klagen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die pot slaat inderdaad ook nergens op!
Nah, ik begrijp geen hol meer van de me... Hebben ze ineens weer een andere ofzow?quote:
idd, ik kan het inmiddels wel relativeren.. maar gisteren was ik wel behoorlijk pissig alhoewel het op een gegeven moment echt lachwekkend werd..quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar een spelletje. Bij mezelf had ik er waarschijnlijk nog harder om kunnen lachenmaar makkelijk praten uiteraard
quote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik waar ik Pascal en Barend voor op de tl moet zetten.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd, ik kan het inmiddels wel relativeren.. maar gisteren was ik wel behoorlijk pissig alhoewel het op een gegeven moment echt lachwekkend werd..
Als je het wel had gelust had je in dit geval ook wel een chunky verdientquote:
liever een Milky Way of een Mars..quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je het wel had gelust had je in dit geval ook wel een chunky verdient
quote:
quote:13-12-2010 (3/44) TeamKoekje NK DINAMO Zg M.P 499 000 ¤ 1 230
29-11-2010 (1/44) Bottn United TeamKoekje 77 000 ¤ 970
quote:13-12-2010 (3/44) TeamKoekje mega_super_zlo 521 000 ¤ 1 760
29-11-2010 (1/44) Jorka Juniors TeamKoekje 164 000 ¤ 1 420
Uitstekend -> Formidabel is het meest rendabel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk dat ik na mn bekeruitschakeling in mn B-team ga traden. Kijken of ik er wat van kan. Iemand enige trade tips voor een def trainer?
* FrituurVetPet aanbidtquote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer twee van de beter skilltrades (2 trainingen):
[..]
[..]
17 jarigen? Is dat niet erg duur? Of hebben we het daar niet over? Zal in de kerstvakantie eens goed gaan kijken naar salarissen dan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uitstekend -> Formidabel is het meest rendabel.
18 jarige zijn dat dan. 17 jarige moet je van goed naar uitstekend trainen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
17 jarigen? Is dat niet erg duur? Of hebben we het daar niet over? Zal in de kerstvakantie eens goed gaan kijken naar salarissen dan.
Ik speel al 433 op zondag en 5xx op woensdag. Die trainees die je beschrijft, zijn dat spelers zonder bijskills? 18jarigen van uitstekend naar formi lijkt me nog wel te doen nml. Nog enige indicatie van loon in je geheugen gegrift staan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tijdens mijn deftrainen had ik trouwens altijd 3 lange termijn trainees gehad (ik speelde 352 op zondag), en 5 korte termijn trainees (532 op woensdag). Op die manier had ik dan wel maar 8 trainees, maar wel maximaal resultaat op de zondagen.
nicequote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer twee van de beter skilltrades (2 trainingen):
[..]
[..]
Yup. Gaat nog steeds lekker. Deze week staat de teller op 3,7M, maar daar moet ik wel nog wat spelers van gaan kopen.quote:
Poeh. Nee, dat met die lonen weet ik niet meer. Wat ik beschrijf is met name zonder bijskills. Je zult in het begin even met PsicoTSI moeten kijken naar de lonen van de spelers. Ik had daarom ook voor mijn korte termin trainees maximaal matig op de bijskills, hierdoor kun je mooi een TSI/loon vergelijking maken, met hogere bijskills wordt dat al lastiger omdat deze het TSI dan te veel gaan beïnvloeden.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel al 433 op zondag en 5xx op woensdag. Die trainees die je beschrijft, zijn dat spelers zonder bijskills? 18jarigen van uitstekend naar formi lijkt me nog wel te doen nml. Nog enige indicatie van loon in je geheugen gegrift staan?
lekker... het kost je wel wat tijd, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Gaat nog steeds lekker. Deze week staat de teller op 3,7M, maar daar moet ik wel nog wat spelers van gaan kopen.
Dat is waar. Maar eigenlijk kost het teveel tijd. Ik ben stiekum wel een beetje blij als het seizoen voorbij is...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker... het kost je wel wat tijd, maar dan heb je ook wat
Kan ik ik me iets bij voorstellen! Maar dan heb je ook wel een leuke bankrekening!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eigenlijk kost het teveel tijd. Ik ben stiekum wel een beetje blij als het seizoen voorbij is...
Ik heb ook een logo voor je gemaakt:quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er gaat gewoon iemand een nieuw logo voor mijn team maken.
Het zal me benieuwen.
Hehe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook een logo voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
Staat allemaal genoteerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh. Nee, dat met die lonen weet ik niet meer. Wat ik beschrijf is met name zonder bijskills. Je zult in het begin even met PsicoTSI moeten kijken naar de lonen van de spelers. Ik had daarom ook voor mijn korte termin trainees maximaal matig op de bijskills, hierdoor kun je mooi een TSI/loon vergelijking maken, met hogere bijskills wordt dat al lastiger omdat deze het TSI dan te veel gaan beïnvloeden.
hehe gelukkig doe je het jezelf aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eigenlijk kost het teveel tijd. Ik ben stiekum wel een beetje blij als het seizoen voorbij is...
nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn vernieuwde logo, met dank aan -Rik-:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz moet ook nog een logo hebben
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logo
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz moet ook nog een logo hebben
Die heeft mijn logo ook ooit gemaakt! En hij heeft hier ook wel eens gepost.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.
* MrMoon is ook heel blij met zijn logo en heeft die nog zelf gemaakt ook..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logo
Mooi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zege heb je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Zelf ben ik ook erg happy met mijn logo
Is het een ideetje om de OP aan te passen door onderaan van de FOK!hattrickers de logo's (als die er zijn) te zetten?
En degenen die geen logo hebben, daar kunnen we een special made FOK!-only hattrick logo voor makenIk kan wel een beetje shoppen
Beide gok ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om voor jou een logo te maken, of om de OP aan te passen?
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.
De OP aanpassen. Ik heb net een nieuwe logo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om voor jou een logo te maken, of om de OP aan te passen?
het werd ook wel eens tijd dat iemand zich daar op zou gaan storten.. mijn oude logo staat er nog in.. top dat je het op je wilt nemen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
Ik ga van het weekend een start maken met gewoon in de OP zetten van logo's die ik kan traceren op Hattrick, en dan zien we wel verder
nu ga ik pitten en mij nog drie dagen storten in een overvolle werkagenda.
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het werd ook wel eens tijd dat iemand zich daar op zou gaan storten.. mijn oude logo staat er nog in.. top dat je het op je wilt nemen..
Have fun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
Ik ga van het weekend een start maken met gewoon in de OP zetten van logo's die ik kan traceren op Hattrick, en dan zien we wel verder
nu ga ik pitten en mij nog drie dagen storten in een overvolle werkagenda.
NEE! NIET MIJN B-SPITS!quote:Timo Kurunsaari
Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van slecht naar waardeloos.
Volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch zo dat bij elke gemiste kans van hem ik kans maak op een succesvolle counteraanval?
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....quote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Dat hangt af van je counter kwaliteiten. Volgens mij kan je maar 4? kansen omzetten in counters.
Dit seizoen is het ook zo dat er 10 kansen zijn. 3 voor elk team en 4 kansen die verdeelt worden op basis van middenveld.
Je kan het beste 49% balbezit scoren om zijn kansen zo minimaal mogelijk te houden en de kansen die hij dan krijgt omgezet zien te worden in counters.
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....
Volgens de berekeningen ergens in matig laag of hoog.... ik gok op circa 40% balbezit... zijn centrale aanval is inderdaad een probleem... maar ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ik
Wie ga je bekeren?quote:
Mijn tegenstander, zodat hij mij als god zal zien en zal laten winnen in de beker!quote:
dit kan een leukertje wordenquote:Jernst Bronsgeest (VL) (93285026)
15 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 09-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 137 dagen.
Team: VV Eendracht Elsloo -19
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 28-11-2010 15:16 (16 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: zwak (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Helaas, dat zit er denk ik niet inquote:
Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
sorry ik ga op thuis vlaggetjesjacht na de beker
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.quote:De paraplu's konden dichtblijven in Guinness Stadium, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 1405 voetbalfans kurkdroog.
haal je het daar niet net mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haal je het daar niet net mee?
quote:45:00
Breda domineerde de wedstrijd en mocht 78 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Rust: met een stand van 0-4 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijd.
[..]
Dat zal ik voortaan ook maar doen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.
quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Dynamo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 4-4-2-formatie.
idd:quote:
quote:In de 38e minuut kreeg een Allstars-speler een forse tik in zijn gezicht. Het publiek, dat duidelijk al in de kerstsfeer vertoefde, zette spontaan het 'Perry Hempenius has a very shiny nose' in. De speler, die op een brancard werd afgevoerd, kon er duidelijk niet om lachen. Robert van den Bogaard kwam er voor hem in.
Dichttimmeren??quote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
TWEE -EEN!!!
Dichttimmeren nu!
Zelfvertrouwen genoeg na 8 winst op rij. Plus ik ben al lang blij als ik win van een V-er. Daarbovenop is mn wedstrijd zondag nagenoeg kansloos en speel ik met een veredeld B-team als ik doorga in de beker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dichttimmeren??
Scoren met die handel!!
Is goed voor het zelfvertrouwen van je ploeg en voor je scoorkansen in de volgende wedstrijd.
neen, maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DutchieBre het volgende:
Een rode kaart in een oefenmatch heeft toch geen effect op mijn wedstrijd van zondag hé ? 0 - 8 gewonnen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door François Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door François Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zijn middenveld varieerde nogal wat in recente wedstrijden, dus ik besloot te piccen en geen counter in te stellen, dat versloeg alsnog het middenveld van zijn laatste paar uitwedstrijden. Ik had toch moeten counteren maar het heeft gelukkig niet geschaadt:
[ afbeelding ]
4-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Die dokters worden steeds meer waar voor hun geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Voor mij ookquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 4 is overigens voor mij een nieuw record
ik heb 4 fysio'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
hoeveel fysio's heb je Moon? Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dat helpt maar of dat waar is...
Oh daar kan het dan ook niet aan liggenquote:
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.quote:
Ja dat lijkt me toch wel ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.
Maar dit had ik toch kunnen winnen?
[ afbeelding ]
Mijn middenveld gaat iig de goede kant op 14.gif
En kut voor je MrMoon
het zit niet mee is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
Hmmz.... zit ook echt niet mee. Nouja zondag weer een dag moet je maar denken
Zeker, de ME is lekker bezig deze week.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.
Maar dit had ik toch kunnen winnen?
[ afbeelding ]
Mijn middenveld gaat iig de goede kant op 14.gif
En kut voor je MrMoon
tsja, het is ook dusdanig erg dat het gewoon lachwekkend is..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
Achja kan er maar een beetje om lachen natuurlijk. En wat puzzelen met de opstelling op de zondagavond is ook niet gek
ohw ja dat zou ik deze week ook nog even doen..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Nouja laten we hopen dat de grootste ellende voorbij is... dan komt alles wel goed over 1/2 weken.
Net weer die u17 scout gemaild of hij nog nieuwe jeugdspelers in het systeem heeft... Hopelijk komt hij met wat leuke gasten aanzetten.
Hopelijk kan ik 2 17 jarige top verdedigers vinden. Dan kan ik straks de overstap makenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat zou ik deze week ook nog even doen..
ik kan inmiddels ook wel wat gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik 2 17 jarige top verdedigers vinden. Dan kan ik straks de overstap makenIk heb namelijk nog 1/2 trainees nodig die over 3 seizoen in mijn A-team mogen ballen....
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan inmiddels ook wel wat gebruiken
jammer dat je het niet gehaald hebt.. en ach als je je echt genaaid voelt kun je altijd hier nog even naar kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
Mijn derde bekerwedstrijd verloren, en ik ben gewoon genaaid
wedstrijd verloop in score:
0-1 achter
1-1
2-1 voor '78
Wat gebeurt in de '87e minuut? Echt in die ene kuttige rottige seikminuut?
Scoort de tegenstander 2!!!!! keer. Ja u leest het goed, 2x in één minuut!
Dus de boot in met 2-3
Maar ben er wel trots op, nog nooit zo dicht bij de vierde ronde geweest
en toch voel ik me genaaid, en nee het was niet lekker, maar gelukkig ook niet zo erg als bij MrMoon
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer dat je het niet gehaald hebt.. en ach als je je echt genaaid voelt kun je altijd hier nog even naar kijken
(312301213)
te langquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoelang zitten jullie gemiddeld per dag/week achter Hattrick?
Ik volg de wedstrijd op de zondag en daarom om heen de dagelijkse dingen op Hattrick zelf.. Soms is het veel en soms ben ik gewoon online, maar doe ik niksquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ja, ik log eigenlijk ook vaak in, kijk even rond voor de dagelijkse dingen en laat het dan open staan op de achtergrond. Verder kijk ik eigenlijk vaker hierquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
hier hetzelfdequote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik log eigenlijk ook vaak in, kijk even rond voor de dagelijkse dingen en laat het dan open staan op de achtergrond. Verder kijk ik eigenlijk vaker hier
Het middenveld pakken met meer dan 55% schijn tegenwoordig al min of meer voldoende te zijn.. Oja, en probeer er voor te zorgen dat zijn aanval ook niet boven jouw verdediging komt..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
4e ronde beker tegen iemand met bovennatuurlijke counter, hoe kan ik die nu het beste bestrijden?
If you give me your bankaccount details I will make sure you will play to mequote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, 25 uitdagingen uitstaan in Nigeria, kijken of het wat oplevert. Als ik zag hoeveel Nigerianen supporter waren kan ik het denk ik wel vergeten
Dat doet ie goedquote:16-12-2010 FC Pirata do Mar Tricked 5 001 ¤ 680 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
18-10-2010 LFJ Breda FC Pirata do Mar 30 001 ¤ 680 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Ik kies standaard al mensen zonder supporter en mensen die pas Hattrick spelen... het werkt tot nu toe welquote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, 25 uitdagingen uitstaan in Nigeria, kijken of het wat oplevert. Als ik zag hoeveel Nigerianen supporter waren kan ik het denk ik wel vergeten
Bij mij werkt 25 uitdagingen in lagere competities meestal ook wel, maar nog niet zo vaak zo veel supporters tegen gekomenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kies standaard al mensen zonder supporter en mensen die pas Hattrick spelen... het werkt tot nu toe wel
liever nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
En zondag zeker weer 3 blessures
quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
19 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 31 050
Loon: 5 430 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 76 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 10-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 320
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
8 stijgers.
@ Moon: Nand is ook gestegen.
Hij zit op uitstekend nu (2 levels in 7 weken). Voor het einde van het seizoen zal die minimaal op uitmuntend zitten, maar dan heeft die wel al de leeftijd van 20 gehaald.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]Wat heeft hij nu qua passen?
Hier alleen Thim van Groningen naar formidabel verdedigen..
quote:Vandaag Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
13-12-2010
Vaardigheidsniveau gedaald... Bruno Galego
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in positiespel, nu is dat afgezakt naar formidabel.
10-12-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
Niet slechtquote:Fabio Weiss
All that hard work paid off! His defending skill improved from poor to weak.
Guido Archino
Increased his defending skill from outstanding to brilliant.
Konrad Kiryluk
His defending proficiency improved from formidable to outstanding.
Hernán Canals
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from solid to excellent.
tijd om hem te verkopenquote:Freddy Silvis
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van goed naar uitstekend.
En m'n TS is weer iets gestegenquote:Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van uitstekend naar formidabel.
quote:José María Canals Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Jdrzej Haczek Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Mijn briljant keeperT, eens kijken of ik die kan slijten!quote:Matti Karonen
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
klinkt goed... ik hoop hem tegen die tijd van je te kunnen kopen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zit op uitstekend nu (2 levels in 7 weken). Voor het einde van het seizoen zal die minimaal op uitmuntend zitten, maar dan heeft die wel al de leeftijd van 20 gehaald.
Dat zal op een kleine 2M uitkomen dan verwacht ik. Hij zit nu op 1,7M gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klinkt goed... ik hoop hem tegen die tijd van je te kunnen kopen..
Beide gestegen op def. Vooral de eerste is echt een lekker spelertje. Uit de eigen jeugd ookquote:Benjamin van Soldt (IM) (270954461)
20 years and 66 days, Next birthday: 01-02-2011
In excellent form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 17 950
Wage: 1 610 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: outstanding
Playmaking: excellent
Winger: weak
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: weak
Alex Ostrovr¨ek (273397049)
20 years and 47 days, Next birthday: 20-02-2011
In excellent form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 18 180
Wage: 4 668 ¤/week including 20% bonus
Speciality: Technical
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: weak
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Yup.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beide gestegen op def. Vooral de eerste is echt een lekker spelertje. Uit de eigen jeugd ook
Wat is skilltrades zoeken toch een kutwerk overigens
quote:(17:34) 4de bekerronde
Het behalen van de vierde ronde in de beker is nog nooit in de historie van deze club bereikt. Omdat de manager kans ziet ook de 4de bekerronde te overleven wordt alles ingezet daartoe. Aangezien we deze zondag toch een kansloze pot, uit tegen de toekomstig kampioen, spelen, zal er een onveredeld B-team de weide ingestuurd worden. Er is voor gekozen dit niet geheim te houden, dus 'Feyenoord United' kan zijn borst nat maken.
Spelers, clubleiding, supporters en manager waren het er trouwens unaniem over eens dat deze tegenstander alleen om zijn naam al verslagen dient te worden.
Thnx.. ik ga iig sparenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal op een kleine 2M uitkomen dan verwacht ik. Hij zit nu op 1,7M gemiddeld.
Maar mocht je hem dan niet kunnen kopen, dan mag die nog wel blijven hangen. Hij kan het ondertussen aardig goed vinden met de 3 spelers die niet getraind worden (coach, future coach en keeper).
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou van spelers die geen TVvan Groningen als achternaam hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een Nigeriaan die geaccepteerd heeft!
das wel lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een Nigeriaan die geaccepteerd heeft!
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Kirov het volgende:
Ik heb een spelertje in mijn jeugd zitten met goed vleugelspel en goed scoren, maakt hij daarmee echt kans op het nationale jeugdelftal?
Als hij idd goed scoren en vleugelspel haalt én nog wat passen heeft, maakt ie een goede kans denk ik jaquote:
Nummer 4 gaat nog wel heel veel wedstrijden moeten spelen voor goed ervaring in vriendschappelijke potjes. Dan zou ik die verkopen, misschien wel nadat ie echt gestegen is naar redelijk ervaring.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit een beetje in een financiele impasse...ik heb nu een flink aantal toptrainees met potentie, maar in de rest van mn team moet nog wat aangepast worden. Helaas heb ik nu maar 100k op de bank staan.
Wat ik nog wel heb, is een aantal FC's:
1. 26.001 jaar oud, B-team speler, redelijk ervaring/goed ls. Gaat spoedig stijgen naar goed ervaring.
2. 29.065 jaar oud, A-keeper (hoewel slechts uitstekend). Goed ervaring, goed ls, stijgt vermoedelijk snel naar uitstekend ervaring.
3 29.106 jaar oud, A verdediger. Net aangekocht, zojuist gestegen naar redelijk ervaring/goed ls.
4. 28.071 jaar oud, B-team speler. matig ervaring, goed ls. Stijgt ieder moment naar redelijk ervaring.
5. 29.018 jaar oud, B-team spits. goed ervaring, goed ls. Stijgt in de 2e helft van dit seizoen naar uitstekend ervaring.
Ik heb een paar weken geleden de switch gemaakt naar een uitstekend/goed trainer.
Mijn vraag: Om een goede FC-strategie aan te houden, heb ik echt niet al deze 5 FC's nodig. Welke zouden jullie verkopen en welke zouden jullie houden?
Alleen die?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nummer 4 gaat nog wel heel veel wedstrijden moeten spelen voor goed ervaring in vriendschappelijke potjes. Dan zou ik die verkopen, misschien wel nadat ie echt gestegen is naar redelijk ervaring.
Mja, dat is dan maar net hoeveel je er wil hebben. Ik heb slechts 1 in voorraad. Je a-spelers houdt je sowieso neem ik aan, dus dan is het maar net hoeveel je over wilt houdenquote:
Dan zouden alleen de eerste twee wel voldoende moeten zijn denk ik.. Die eerste is er lekker vroeg bij qua ervaring, da's altijd fijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, dat is dan maar net hoeveel je er wil hebben. Ik heb slechts 1 in voorraad. Je a-spelers houdt je sowieso neem ik aan, dus dan is het maar net hoeveel je over wilt houdenTwee op voorraad met net een nieuwe trainer zou voor mij genoeg zijn, kun je sowieso 6 seizoenen mee vooruit!
Klinkt aardig, helaas is hij al 16j 98d dus bijna 17, maar niet verkeerd.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Djoerd Steenkamp is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Tijl Hillerts heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentenquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
benieuwd wat zijn beste skill gaat zijn
Dat zondags zo vroeg op staan loont dusquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentendat ik gewoon moet puzzelen hoe ik wil gaan trainen de komende tijd.
Jep ik ben altijd vroeg wakker dus misschien een idee om ook eens te proberenquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zondags zo vroeg op staan loont dus
Hmmm, weinig kans dat dat gaat lukken denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ik ben altijd vroeg wakker dus misschien een idee om ook eens te proberen
Daarom Freekick.orgquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentendat ik gewoon moet puzzelen hoe ik wil gaan trainen de komende tijd.
Mhew ik zal nooit switchen + dat een uitdaging me meer bevaltquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Daarom Freekick.orgJe kunt elke speler daar individueel trainen.
quote:
Ik zal stoppen wanneer er geen 11 Prents in het systeem zittenquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik zal ook niet switchen, hooguit stoppen
nooit dusquote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal stoppen wanneer er geen 11 Prents in het systeem zitten
Zuur.. ook geen optie om iets te verpatsen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nooit dus
er staat een wereldklasse van groningen spits op de TL maar ik heb geen geld
nope helaasch niet.. hij is wereldklasse met goed passen en is 22 jr.. hij staat er voor 4,5 miljoen op.. sowieso veel te veel, maar zelfs als hij volgens transfervergelijking erop komt, moet ik minimaal 2 spelers verkopen..quote:Op zondag 19 december 2010 13:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zuur.. ook geen optie om iets te verpatsen?
Ik kreeg 2 dagen terug een jeugdupdate van spelers in het systeem... Waren het allemaal dezelfde van vorige maandIk ga hem dus maar om de 2mnd mailen
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Govert Hameleers en hij is 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Pascal Helmers: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!
elke woensdag friendly's of beker (soms dinsdag bij internationale friendly's); en elke zondag competitie.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Rickk_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden worden er zeg maar per week gespeeld? Die je kunt volgen etc. Het is toch niet zoals OSM elke dag?
Twee per week. één competitie wedstrijd en één beker wedstrijd. Ipv een bekerwedstrijd speel je vriendschappelijk als je al bent uitgeschakeld.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Rickk_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden worden er zeg maar per week gespeeld? Die je kunt volgen etc. Het is toch niet zoals OSM elke dag?
Vergeet de geweldige jeugdwedstrijd nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Twee per week. één competitie wedstrijd en één beker wedstrijd. Ipv een bekerwedstrijd speel je vriendschappelijk als je al bent uitgeschakeld.
Dat is optioneel...je kunt er ook voor kiezen om geen jeugdteam te starten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vergeet de geweldige jeugdwedstrijd nieten om de 3 weken een oefenduel in de jeugd.
Jeugdwedstrijden kunnen op elke dag en tijdstip plaatshebben.quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
elke woensdag friendly's of beker (soms dinsdag bij internationale friendly's); en elke zondag competitie.
Een competitieronde duurt 14 weken (dus wedstrijden).
De friendly's gebruik je vooral om je (overige deel van) je trainées te trainen, en je reserves krijgen wat speelminuten.
Als je een jeugdteam erbij neemt, die spelen elke vrijdag competitie, en eens in de zoveel weken ook een friendly
Echte managers hebben een jeugdploegquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is optioneel...je kunt er ook voor kiezen om geen jeugdteam te starten.
Overigens duurt een competitieronde 14 wedstrijden, maar 16 weken
Echte managers spelen het spelletje ook serieus ja...quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte managers hebben een jeugdploeg
Hehequote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echte managers spelen het spelletje ook serieus ja...
Lol, ingelaste wedstrijden enzoquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe![]()
Gelukkig kan binnen ht geen wedstrijd afgelast worden door sneeuw.
Staat op de hotlist, kan nog wel een FC gebruiken (heb er slechts 1). Bovendien, een reservespits heb ik ook niet... 1+1=2quote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Oja, voor een ieder die een FC zoekt:
Vladimiro Omoretto (187997125)
Ik zoek helaas een iets betere spits als FC.quote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Oja, voor een ieder die een FC zoekt:
Vladimiro Omoretto (187997125)
Mooi bod ook:quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat op de hotlist, kan nog wel een FC gebruiken (heb er slechts 1). Bovendien, een reservespits heb ik ook niet... 1+1=2
quote:FC Bifröst bood 2 000 ¤ voor Vladimiro Omoretto en nam daardoor de leiding bij het bieden.
quote:
Ik was te lui om dat 3 keer te doen...quote:Je kunt maximaal ongeveer 10 keer het laatste bod bieden. Wil je toch meer bieden, bied dan eerst wat lager en ga daar overheen met een tweede bod.
Geeft niet heurquote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Ik was te lui om dat 3 keer te doen...
Je hebt er destijds nog aardig wat voor betaald bij de weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |