waarom dondert die clitoris dan niet effe op, niet nodig voor de voortplanting?quote:
Gewoon eraf snijden.quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef Misunderstood het volgende:
[..]
waarom dondert die clitoris dan niet effe op, niet nodig voor de voortplanting?
whhaquote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef Misunderstood het volgende:
[..]
als vrouwen er geen lol aan zouden beleven, zou jij veel handwerk hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef Misunderstood het volgende:
[..]
voordeel als je vriendin je altijd wel geil weet te krijgenquote:
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Inderdaad
Nooit gedacht dat mannen zo vaak konden
en dan word er nog wel gezegt dat mannen zonder ervaring niets is,
zelfs beter. En sperma is ook zo vies niet meer
Maar ze doet wel aan BDSM. Alleen wat een Dom of sub is weet ze nog niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
kent ze niet
ze weet neit eens hoe ze met dr eigen leven moet omgaan
Ik denk ook dat ik eraan doe.quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef lipjes het volgende:
nee ze denkt dat ze daaraan doet, ze denkt altijd dat ze alles beter weet.
gevalletje mentaal gestoord noemen ze dat
quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik eraan doe.
Oke meid, is goed.quote:Op maandag 13 december 2010 13:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
seks is inderdaad fijn, mijn nederlands niet maar dat maakt mij niet uit. De reacties overigens ook niet.
En toch verwacht ik uitleg. Wat bedoelde je.quote:Op maandag 13 december 2010 13:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
seks is inderdaad fijn, mijn nederlands niet maar dat maakt mij niet uit. De reacties overigens ook niet.
Ik denk, na het 10 keer gelezen te hebben, dat ze bedoelde dat meestal gezegd wordt dat mannen zonder ervaring niet zo goed zijn, maar dat zij vindt dat ze zelfs beter zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch verwacht ik uitleg. Wat bedoelde je.
Dank je, jij bent wel duidelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk, na het 10 keer gelezen te hebben, dat ze bedoelde dat meestal gezegd wordt dat mannen zonder ervaring niet zo goed zijn, maar dat zij vindt dat ze zelfs beter zijn.
Denk ik dan.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank je, jij bent wel duidelijk.
Met andere woorden, ik ben de beste want ik heb nog nooit de liefde bedrevenquote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk, na het 10 keer gelezen te hebben, dat ze bedoelde dat meestal gezegd wordt dat mannen zonder ervaring niet zo goed zijn, maar dat zij vindt dat ze zelfs beter zijn.
Denk ik dan.
Goedzo jongenquote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met andere woorden, ik ben de beste want ik heb nog nooit de liefde bedrevenDamn, dat voelt goed. Kan ik voortaan mijn vrienden uitlachen in plaats van zij mij.
Een man zonder sex ervaring wel te verstaan, die vind ik ontzettend geilquote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Inderdaad
Nooit gedacht dat mannen zo vaak konden
en dan word er nog wel gezegt dat mannen zonder ervaring niets is,
zelfs beter. En sperma is ook zo vies niet meer
Om voortplanting aantrekkelijk voor vrouwen te maken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef Misunderstood het volgende:
[..]
Raar jijquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Stickyickyicky het volgende:
Foei allemaal!
Seks is niet geil! Seks doe je alleen nadat je getrouwd bent om een kindje te maken. Het is niet lekker, maar een plicht. Het moet daarom ook zo kort mogelijk duren en gelukkig zijn wij mannen gezegend met die gave. Ik vind jullie allemaal maar ranzig, seks en geil gaat niet samen! Geil bestaat niet!
Hoewel ik uw mening respecteer, ben ik het niet met u eens.quote:Op maandag 13 december 2010 23:34 schreef Stickyickyicky het volgende:
En nu in een zin.. met werkwoord enzo?
Bah! Vieze seksliefhebbers!
uit welk sprookjesboek kom jij danquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Stickyickyicky het volgende:
Foei allemaal!
Seks is niet geil! Seks doe je alleen nadat je getrouwd bent om een kindje te maken. Het is niet lekker, maar een plicht. Het moet daarom ook zo kort mogelijk duren en gelukkig zijn wij mannen gezegend met die gave. Ik vind jullie allemaal maar ranzig, seks en geil gaan niet samen! Geil bestaat niet!
quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Stickyickyicky het volgende:
kheb de goedkopere versie, de flashlight... Prima ding! Tja, je moet em erna wel schoonmaken, maar zo;n werk is dat ook weer niet. Binnenkant eruit, uitspoelen met water, droogmaken en weer poederen met talk. Klaar! De flashlight is overigens wel redelijk wat strakker dan een gewone vrouw, en heeft trilfunctie.
is dat zoquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Ernhemmertje:
Ik ben gek op chocola, aardbeitjes, mandarijntjes, heb relatie-ervaring en uhm...ja.....wat was dat ook alweer qua sex-ervaring? Ben ik denk ik vergeten dan.....?
(en oja, ik vind bier blegh!)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:03 schreef lipjes het volgende:
@sticky.
maar wel een fleshlight hebben he:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |