Hoe tof
  Hoe tof  

inderdaad, ben benieuwd hoe lang hij leuk blijft.. Nu mag hij nog wel regelmatig gedraaid worden in ieder gevalquote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef Paul het volgende:
Ookal is dit liedje breezah, hij klinkt wel lollig met die effectjes

0 MENSENquote:Op maandag 13 december 2010 16:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
inderdaad, ben benieuwd hoe lang hij leuk blijft.. Nu mag hij nog wel regelmatig gedraaid worden in ieder geval
hoeveel mensen gaan dat nummer straks instellen als voicemail, I wonder..

19 op 20 dacht ik.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees het net. TOF! Wanneer komt ie?

"Daar is Rene van de Aaah-En-Wee-Bee"quote:

Almeloooooooooooooquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
N35 van Almelo richting Enschede 27.5 km

Je gaat tenminste de juiste kant opquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
N35 van Almelo richting Enschede 27.5 km

) komt morgen!
) komt morgen!

quote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Nou Ben volgende week nog even Stand By Me veneuken, Whats Going On kan er ook nog wel bij. Ik hoop toch van harte dat hij A Change Is Gonna Come niet kent.

quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil het nummer John Cage - 4:33 aanvragen.

haar liedjes gaan ook altijd over hetzelfde, kijk mij eens alternatief en rebels zijn en natuurlijk schijt aan alles
 haar liedjes gaan ook altijd over hetzelfde, kijk mij eens alternatief en rebels zijn en natuurlijk schijt aan alles  

Jep, en wéér een nieuw twitter-account...quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Weer allemaal nieuw geschreeuw van Anouk?

quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, en wéér een nieuw twitter-account...

zal het filmpje even zoeken...
 zal het filmpje even zoeken...

wtf het duurde dus 7 minuten voordat ik dit filmpje kon posten
 wtf het duurde dus 7 minuten voordat ik dit filmpje kon posten  kakding
 kakding  

Het kan ook gewoon een brakke internetverbinding zijn dan he?quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef alors het volgende:

jezus christus, mijn pc is aan het doodgaan volgens mijwtf het duurde dus 7 minuten voordat ik dit filmpje kon posten
kakding

Vreemd, bij mij duurt dat filmpje ook hartstikke lang..quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef alors het volgende:

jezus christus, mijn pc is aan het doodgaan volgens mijwtf het duurde dus 7 minuten voordat ik dit filmpje kon posten
kakding

nee hij liep helemaal vastquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een brakke internetverbinding zijn dan he?
 en daarna wilde hij IE niet meer openen en toen kreeg ik natuurlijk opeens 8 schermen in beeld
 en daarna wilde hij IE niet meer openen en toen kreeg ik natuurlijk opeens 8 schermen in beeld  

IEquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
nee hij liep helemaal vasten daarna wilde hij IE niet meer openen en toen kreeg ik natuurlijk opeens 8 schermen in beeld

IEquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
nee hij liep helemaal vasten daarna wilde hij IE niet meer openen en toen kreeg ik natuurlijk opeens 8 schermen in beeld

Wat een straf.quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef themauster het volgende:
Michiel is dus verslaggever van de huiskamerconcerten zie ik op twitter

IE heeft tenminste Flash 10.2 betaquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
IE
Als je nou overstapt op een fatsoenlijke browser (Chrome bijv.) gaat het vast al een stuk beter.

Wat sirolf zegt.quote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]

Dus?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Steephsel het volgende:
[..]
IE heeft tenminste Flash 10.2 beta

En waarom zou je dat willen hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Steephsel het volgende:
[..]
IE heeft tenminste Flash 10.2 beta

Altijd fullscreen als je het zegt, ook als je je focus verlegd naar een 2de monitor.quote:
Daarom. En hij verwerkt het sneller.quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen hebben?
Flash = traag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |