abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 22:20:07 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89852705
Tja, toch een zorgelijk bankje omdat we ons toch weer realiseren door het nieuws van vanavond wat er allemaal met je kinderen kan gebeuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89852837
Maar goed, het kan natuurlijk net zo goed in je familie gebeuren. Toch? Het zou niet de oplossing zijn dat alle moeders dan maar thuis blijven, dit soort zaken komen overal voor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:22:47 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_89852871
Ik realiseer het me iedere dag wel met alle nieuwsberichten, maar ja, ze kunnen morgen ook onder een auto komen...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89852911
Hoe hard het ook klinkt, dit kan inderdaad overal gebeuren, bij sportclubs, zwembaden, gastouders, in de taxi naar school etc. Je kunt het alleen proberen te voorkomen, helaas.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89852914
quote:
Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef moussy het volgende:
Ik realiseer het me iedere dag wel met alle nieuwsberichten, maar ja, ze kunnen morgen ook onder een auto komen...
Ja dat dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 december 2010 @ 22:25:26 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89853066
Dat ben ik helemaal met jullie eens, hoor. Ik ben een overbezorgde moeder als het om mijn kinderen gaat, maar ik heb toch altijd nog een basisvertrouwen dat de meeste mensen het goed voor hebben met mijn kinderen en ze niet moedwillig kwaad zouden doen. Zorgen maak ik me meer over ongelukken, oorlogen, milieurampen en dat soort zaken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89853268
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, dit kan inderdaad overal gebeuren, bij sportclubs, zwembaden, gastouders, in de taxi naar school etc. Je kunt het alleen proberen te voorkomen, helaas.
Ja dat.
De cijfers weet ik ff niet uit mn hoofd, maar ik meen dat de meeste misbruik gevallen door familie of bekenden gepleegd worden.
Triest, eng, en naar maar helaas waar.

Een basisvertrouwen moet er wel zijn, wat Livelink ook zegt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:30:06 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89853371
ik heb het hier al eens verteld, maar luca is via pleegzorg bij een pleegvader terecht gekomen ipv het eigenlijk bedoelde pleeggezin. ik heb er zo veel op- en aanmerkingen op gekregen, dat ik dat goed vond...
en het is een fantastisch fijne vent. oke, het is een man alleen, maar hij heeft het er gewoon heel erg naar zijn zin. en wat ik zelf heel fijn vindt aan de man: hij weet op een of andere manier dingen bij luca voor elkaar te krijgen, waardoor hij 'gegroeid' is.
pi_89853375
Denk je eens in joh, het zou je collega zijn en je zou gewoon niets in de gaten gehad hebben...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 december 2010 @ 22:30:29 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_89853399
Ik wil hier even aandacht vragen voor het volgende: vandaag is het Worldwide Candle Lighting. Ieder jaar, op de 2e zondag van december, worden kaarsjes aangestoken ter nagedachtenis aan alle kindjes die overleden zijn. Ik brand in gedachten een kaarsje voor de dochter van mijn vriendin, die (vandaag precies) een half jaar geleden dat verschrikkelijke ongeluk kreeg, waar ze een paar dagen later aan overleed. Ook brand ik een kaarsje voor haar vriendinnetje, dat helaas op slag dood was. En ik brand een kaarsje voor Mink. En voor Danyel. En voor Thijs. En zo zijn er helaas nog zo veel andere namen te noemen. ;(

zondag 12 december 2010 @ 22:31:08 #11
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89853443
Nou, ze lopen lekker uit met die persconferentie. Ik ben al bijna op het punt dat ik straks de samenvatting wel op de Telegraaf lees :{.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89853506
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Dat wel ja. Al zeg ik Linde wel altijd dat ze als ze me kwijtraakt naar een mevrouw moet toegaan. Waarom weet ik eigenlijk niet want die vrouw kan ook gewoon niet sporen. Onderbuigevoel denk ik...

Ik had vroeger een vriendinnetje dat misbruikt is door haar stiefvader. Jarenlang bij gespeeld en niemand die wat merkte. Zo dichtbij kan het dus zijn zonder dat je wat merkt ;(
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:35:25 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89853729
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil hier even aandacht vragen voor het volgende: vandaag is het Worldwide Candle Lighting. Ieder jaar, op de 2e zondag van december, worden kaarsjes aangestoken ter nagedachtenis aan alle kindjes die overleden zijn. Ik brand in gedachten een kaarsje voor de dochter van mijn vriendin, die (vandaag precies) een half jaar geleden dat verschrikkelijke ongeluk kreeg, waar ze een paar dagen later aan overleed. Ook brand ik een kaarsje voor haar vriendinnetje, dat helaas op slag dood was. En ik brand een kaarsje voor Mink. En voor Danyel. En voor Thijs. En zo zijn er helaas nog zo veel andere namen te noemen. ;(

[ afbeelding ]
jeetje is dat alweer een half jaar geleden ;(
wat een enorm verdriet, al die eerste keren......
ik brand in gedachten een kaarsje mee.
  zondag 12 december 2010 @ 22:36:50 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89853827
hier in het dorp een. Maar dat is dus alleen bekend bij oud-inwoners. En iedereen houdt zijn klep vanwege dat je niet altijd een dief bent enzo. :{

Hij staat op mijn radar. en hij maakt dus foto's. die zet ie dan gedeeltelijk op de website en tja, dan kan je al die foto's op je pc ook verklaren hè. ;(
Ik timmer echt de camera achter zijn oog als ik ooit merk dat hij mijnese op de foto zet. :@

Volgens mij heeft ie dat wel in de gaten want hij mijdt ze alsof ze de builenpest hebben. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 12 december 2010 @ 22:37:42 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89853891
Ach Spuugske. Een half jaar alweer en nog maar.

Ik brand kaarsjes mee. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 12 december 2010 @ 22:40:03 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89854048
Spuug :* ik brand ook wat kaarsjes mee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89854057
Oh lieve Spuug, ik steek meteen een kaarsje aan. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 12 december 2010 @ 22:44:27 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_89854337
Weet je, ik voel nog maar een fractie van het verdriet dat de ouders van een overleden kindje voelen. En dat besef raakt me zo verschrikkelijk. Wáárom bestaat er zo'n te groot verdriet?
  zondag 12 december 2010 @ 22:52:21 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89854925
Ik weet het niet Spuug, het zou gewoon niet moeten mogen of kunnen zoiets.

Dames met kindjes in Adam op het kdv, er is een foto bekend. ik hoop heel erg van harte dat jullie hem niet kennen.

Ik ben er echt kapot van. gewoon films gemaakt :'( :r alsof alleen misbruik al niet erg genoeg was zeg.
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:53:01 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_89854962
Ik wil het waarom niet eens weten, omdat het nu al zo oneerlijk is, ieder verdriet.

:*

Toevallig (ja tuurlijk, kaarsjesdag speelt mee) schreef ik vandaag een blogje over uitspraken die je zo snel zou kunnen doen en dus ook gedaan worden, anders zou het me niet zo raken.

"Ieder krijgt wat hem of haar toekomt."
"Je krijgt wat je dragen kan.."
"Het is ergens goed voor (geweest)"
of "Je krijgt wat je verdient."

Ik háát ze, ik haat ze wel zó verschrikkelijk..!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89855178
Een half jaar alweer spuuglokje :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 12 december 2010 @ 22:57:01 #22
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89855203
ik vind dat ook vreselijke uitspraken moussy, en ik kan er ook helemaal niet in meevoelen. belachelijke gedachtengang, alsof wie dan ook zoiets verdiend heeft... :|W
spuuglokje, is dat alweer een half jaar geleden... wat is 't toch vreselijk dat zo'n meisje er zomaar niet meer is...
en het nieuws over dat kdv in amsterdam, oh wat een horror... :'( :'(
in de haak.
  zondag 12 december 2010 @ 22:57:09 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_89855212
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen zeggen Moussy. Verschrikkelijk. Die vriendin van mij, ze vertelt me af en toe ook over de tenenkrommende opmerkingen die mensen denken te moeten maken, al dan niet goed bedoeld. Ik wou dat die jullie bespaard bleven.
  zondag 12 december 2010 @ 22:57:51 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89855257
Ja Mous alsof het feit dat het uberhaupt gebeurt al niet erg genoeg is.

Mensen willen graag wat zeggen denk ik. Toen mijn middelste ziek was vroegen mensen ook aan me of we niet dachten waarom wij??

Mijn enige antwoord was dan: waarom wij niet?
  zondag 12 december 2010 @ 23:02:02 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89855556
toch heb ik die gedachte ook wel gehad toen wij 't allereerste slechte nieuws van de vriendin van m'n broertje net hadden gehoord. dat ik in de bus naar ze toe zat en al die mensen zag die het NIET hadden, ik vond 't zo onuitstaanbaar. (ik schaamde me wel voor die gedachte hoor. :@ ).
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')