Ja dat dus.quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef moussy het volgende:
Ik realiseer het me iedere dag wel met alle nieuwsberichten, maar ja, ze kunnen morgen ook onder een auto komen...
Ja dat.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, dit kan inderdaad overal gebeuren, bij sportclubs, zwembaden, gastouders, in de taxi naar school etc. Je kunt het alleen proberen te voorkomen, helaas.
Dat wel ja. Al zeg ik Linde wel altijd dat ze als ze me kwijtraakt naar een mevrouw moet toegaan. Waarom weet ik eigenlijk niet want die vrouw kan ook gewoon niet sporen. Onderbuigevoel denk ik...quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, dit kan inderdaad overal gebeuren, bij sportclubs, zwembaden, gastouders, in de taxi naar school etc. Je kunt het alleen proberen te voorkomen, helaas.
jeetje is dat alweer een half jaar geledenquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil hier even aandacht vragen voor het volgende: vandaag is het Worldwide Candle Lighting. Ieder jaar, op de 2e zondag van december, worden kaarsjes aangestoken ter nagedachtenis aan alle kindjes die overleden zijn. Ik brand in gedachten een kaarsje voor de dochter van mijn vriendin, die (vandaag precies) een half jaar geleden dat verschrikkelijke ongeluk kreeg, waar ze een paar dagen later aan overleed. Ook brand ik een kaarsje voor haar vriendinnetje, dat helaas op slag dood was. En ik brand een kaarsje voor Mink. En voor Danyel. En voor Thijs. En zo zijn er helaas nog zo veel andere namen te noemen.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |