Poekie ayan?quote:Op maandag 13 december 2010 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog eten. Ben benieuwd wat er allemaal op het menu staat vanavond
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.quote:Op maandag 13 december 2010 18:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk dat ik ga voor hertenbout vanavond. Stoofpotje van het hert, met wintergarnituur en wildsaus met peperkoek.
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo doe maar ruig. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien zie ik nog wel wat lekkers.
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan ook Altun bellen. Goei kebab.
Ik heb gisteren een zoutpiemel gehad. Verademing. Wil nooit meer iets andersquote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Heb lang geen goeie kebab meer gehad.
kan ik niet, dus picsquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef solaire het volgende:
stel je maar een mooie nordmann van twee meter met gouden lokken voor
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef huize het volgende:
Die verdraaide moderen techniek staat voor niets meer, nieuwe schermpjes en knopje overal, wat bedenken die duvelse rekels hierna nog!
Inderdaad.. hoe durft iequote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef huize het volgende:
Nikie hij negeert ons gewoon weet je
wat een piemel!
vertraging in je hol, je stuurt gewoon niks terugquote:
Jong echt wel, maar dan krijg ik 5 minuten later zo'n pop up dat mn bericht verstuurd is en dat dan 3 of 4 keer.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
vertraging in je hol, je stuurt gewoon niks terug
Kijk nou wat je doet solaire! Je maakt nikie gewoon emotioneelquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
Ik word wel heul verdrietig als er nu geen mooie paint van je boom komt solaire
Oh.. na mijn 'hahaha.. nogwat' bericht heb ik niks meer gehad?quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef huize het volgende:
[..]
Jong echt wel, maar dan krijg ik 5 minuten later zo'n pop up dat mn bericht verstuurd is en dat dan 3 of 4 keer.
vind je het leuk om mijn echte naam te typen ofzo joep?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef huize het volgende:
[..]
Kijk nou wat je doet solaire! Je maakt nikie gewoon emotioneel
de neuk weet jij mn naam?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
vind je het leuk om mijn echte naam te typen ofzo joep?
oh daarna had ik nog gereageerdquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef huize het volgende:
je haah nog wat bericht? Ik heb een berichtje gehad en daar op geantwoord en dat is het zo iets.
had je ooit in michelle dr fobo gezetquote:
Niekie !quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef huize het volgende:
Neuh is goed. Effe , hoe spreek ik je naam uit? Naaaikie of nikkie?
kan die smiley niet beter achter schoolfeest ipv achter mondial?quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk naar Mondial (). Schoolfeestje. Zal wel fucking gaar zijn maar ik wil sowieso even kijken hoe het er uit ziet na de verbouwing.
Zie je daar was ik gewoon nooit op gekomen.quote:
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk naar Mondial (). Schoolfeestje. Zal wel fucking gaar zijn maar ik wil sowieso even kijken hoe het er uit ziet na de verbouwing.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef huize het volgende:
[..]
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.
Ach ja die jeugd van tegenwoordig
Het is logisch.. er staat maar 1 kquote:
ik zit al een half uur aan de telefoon ...quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef huize het volgende:
JE DURFT NIET !!
goed genoeg geschreeuwd
Ik ben geen 12 meer vriend.quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef huize het volgende:
[..]
Lekke schuifelen met het leukste meisje van de klas, handjes onwennig om het middel en elkaar vooral NIET aankijken.
Ach ja die jeugd van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |