quote:Op maandag 13 december 2010 00:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook zin om te knuffelen. En tegen iemand aan te kruipen. En door zijn haar te kroelen. Enzo.
ik had geen last van storingquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve mensjes ik ga pitten moet ff 1 dag werken heb dinsdag vrij. Hopelijk morgen weer internet op de pc kut ziggo. Tot snel en hoop op sneeuw allemaal
Helaas, nachtdienst.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef sproetjes het volgende:
enne mattie.. zet 8 januari es in je agenda
Gezellig. Ik heb morgenavond nachtdienstquote:Op maandag 13 december 2010 03:26 schreef huize het volgende:
nog een sigaretje en dan ook bed, morgen auto wegbrengen en niks doen!
Weet je zeker dat het de kamer is die draait?quote:Op maandag 13 december 2010 03:36 schreef huize het volgende:
trusten!
ik wacht nog even tot de kamer wat langzamer draait enzo
Sterkte.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef sproetjes het volgende:
Niet dus want mn ouders komen net onaangekondigd binnenlopen om verder te gaan met mn keuken... Zucht...
Heb jij rode gordijnen btw?quote:
Nadat ik em op zn sodemieter had gegeven stopte die met draaien dus ik blijf bij mn eerste mening. Het was de kamer.quote:Op maandag 13 december 2010 05:13 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de kamer is die draait?
en nog maar keer quoten zodat niemand eroverheen leestquote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef sproetjes het volgende:
oh en voor de mensen die het gemist hebben gisteravond/vanacht
8 JANUARI LIMBO MEET @ BLOEM SITTARD
Idd kerel! Ben bijna klaar!quote:Op maandag 13 december 2010 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kut is het nu te laat voor :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |