zeker! en ook hele leuke meiden hebben gereageerd. er zitten hele knappe jonge blonde meisjes tussen, dat die nog vrijgezel zijn zeg!quote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad geloof ik wel een stuk, zo te zien. Wel erg jong.
Bij mijn oom dacht ik: zijn eerder overleden broer haalt hem op. En die zegt: ik heb een mooie tuin voor je. Die oom had altijd een volkstuin. En de broer die hem ophaalde was boswachter.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Je zei het precies zoals het is hoor Krakkethanx..
Maar als ze dat in de praktijk niet laten merken dan heb je er ook zo weinig aan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je ouders zullen evenveel van jou houden als van je broer, dat weet ik zeker
Ik miste wat strategische touwtjes in Memo's outfit....quote:
Sterker, als je in de praktijk tekort komt......quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als ze dat in de praktijk niet laten merken dan heb je er ook zo weinig aan.
Dan nog, het lijkt me best eng voor je vader. Dat het zo snel kan gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
69 was hij.. ik dacht dat hij maar iets ouder dan mijn vader was, maar ze scheelden 10 jaar.
ok nog te jong. mn oom is net zo jong gestorven. zo eng dat zoiets op elke leeftijd kan gebeurenquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
69 was hij.. ik dacht dat hij maar iets ouder dan mijn vader was, maar ze scheelden 10 jaar.
Da's niet eng. Dat is een feit.quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok nog te jong. mn oom is net zo jong gestorven. zo eng dat zoiets op elke leeftijd kan gebeuren
het is een feit ja maar dan kan het nog wel eng zijn. ik vind het tenminste een beangstige gedachtequote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's niet eng. Dat is een feit.
Op de middelbare school stierf de zus van een klasgenoot. Ze was 14.
Misschien vind ik het niet eng omdat ik meegemaakt heb dat ook jonge mensen kunnen sterven.
Je gaat als het jouw tijd is. Niet eerder, niet later.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is een feit ja maar dan kan het nog wel eng zijn. ik vind het tenminste een beangstige gedachte
Dat vind ik ook. Toch ging mijn vader dood.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het niet eng of raar, maar ik vind mijn ouders te jong om nu al tot de 'stervende' generatie te behoren..
de mijne ook. maar heb je nog een opa of oma? dan kun je ook daar naar kijken, van 'die leven nog'quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het niet eng of raar, maar ik vind mijn ouders te jong om nu al tot de 'stervende' generatie te behoren..
en wat als het morgen zou zijn; zou het dan mijn tijd al zijn?quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je gaat als het jouw tijd is. Niet eerder, niet later.
nee, dat is precies het punt. Zij staan nu voor aan in de rij bij wijze van..quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de mijne ook. maar heb je nog een opa of oma? dan kun je ook daar naar kijken, van 'die leven nog'
ach jee....quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Toch ging mijn vader dood.
Dat kan ik beter hebben dan dat mijn zus overleed.
Da's toch anders. Opa's en oma's horen eerder dood te gaan, net als ouders niet langer horen te leven dan hun kinderen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de mijne ook. maar heb je nog een opa of oma? dan kun je ook daar naar kijken, van 'die leven nog'
o ja.. probeer dan te kijken naar hoe oud andere opa's en oma's worden als het je gaat beangstigen. ik heb nog 1 oma en zij is 96, daar probeer ik naar te kijken als 'voorbeeld'quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, dat is precies het punt. Zij staan nu voor aan in de rij bij wijze van..
Is dat nou een raar gevoel?quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Tsja, op een gegeven moment ben je zelf van de generatie die 'aan de beurt' is.
Althans dat is in mijn geval zo. Geen grootouders meer (nooit gekend) en geen ouders meer. Dan ben je zelf van de oudste generatie.
mijn oma is dus zo oud, het risico bestond dat zij afscheid van een kind zou moeten nemen, zoals bij mn oom is gebeurd. verschrikkelijk om je eigen kind te moeten begravenquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's toch anders. Opa's en oma's horen eerder dood te gaan, net als ouders niet langer horen te leven dan hun kinderen.
hetzelfde als Isa zegtquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat nou een raar gevoel?
Het lijkt me zo vreemd als je ouders niet meer leven...net of je niets meer hebt om op terug te vallen voor advies, raad, praten over je jeugd etc.
Ik zeg toch net dat het me niet bang maakt? Ik vind het voor hen veel te vroeg. Ze zijn nog geen 60 beiden, dus ik ga er van uit dat ze nog lang leven. Maar zij zien nu generatiegenoten wegvallen, dat confronteert.quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o ja.. probeer dan te kijken naar hoe oud andere opa's en oma's worden als het je gaat beangstigen. ik heb nog 1 oma en zij is 96, daar probeer ik naar te kijken als 'voorbeeld'
Mijn pa is allang overleden, dat was niet leuk en een paar jaar raar bij verjaardagen e.d. nu is mijn moeder al lang niet meer de moeder die ik had, waar ik veel lang mee belde over vanalles en nogwat en het voelt raar ja.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me zo vreemd als je ouders niet meer leven...net of je niets meer hebt om op terug te vallen voor advies, raad, praten over je jeugd etc.
nou... tis wel zo maar lekker positief.. was het vroeger niet andersom?quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er tegenwoordig wel achter dat niks meer 'hoort'. Er sterven (ongeboren-) baby's, er worden kinderen doodgereden op hun fiets, jongeren plegen zelfmoord en te jonge ouderen vallen dood van hun fiets.
En dan heb ik het nog niet eens over alle dodelijke ziektes die je kan treffen.
We hebben gewoon geluk dat we nog leven
Zo positief vind ik het leven anders niet hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou... tis wel zo maar lekker positief.. was het vroeger niet andersom?
ik denk dat dat wel overgaat. er zijn ook andere voorbeelden zoals ik zeg. niet iedereen sterft jong maar daar wordt meer naar gekeken lijkt welquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het me niet bang maakt? Ik vind het voor hen veel te vroeg. Ze zijn nog geen 60 beiden, dus ik ga er van uit dat ze nog lang leven. Maar zij zien nu generatiegenoten wegvallen, dat confronteert.
Ik vind het geen raar gevoel. Mijn (stief)vader is al 30 jaar dood, mijn echte moeder al 18 jaar en de afgelopen 10 jaar heb ik zowel mijn echte vader (2005) als mijn stiefmoeder (2009) verloren.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
En toch krijgen we er vroeg of laat bijna allemaal mee te maken. Nou ja, nog maar genieten van alles wat ik wel hebquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Mijn pa is allang overleden, dat was niet leuk en een paar jaar raar bij verjaardagen e.d. nu is mijn moeder al lang niet meer de moeder die ik had, waar ik veel lang mee belde over vanalles en nogwat en het voelt raar ja.
En zo is het preciesquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vind ik ook. Toch ging mijn vader dood.
Dat kan ik beter hebben dan dat mijn zus overleed.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel overgaat. er zijn ook andere voorbeelden zoals ik zeg. niet iedereen sterft jong maar daar wordt meer naar gekeken lijkt wel
En dit ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
En toch krijgen we er vroeg of laat bijna allemaal mee te maken. Nou ja, nog maar genieten van alles wat ik wel heb
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo positief vind ik het leven anders niet hoor
en dat..quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo positief vind ik het leven anders niet hoor
ok zal welquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
nja, laat maar.. mijn punt ontgaat je blijkbaar..
Ik doe al 51 jaar mijn stinkende best. Maar het kan in een mensenleven soms ook teveel in de min zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen er wel wat van maken
Dat ik ouder bent betekent niet automatisch dat ik er een andere visie op hebquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Anthraxx; wat naar! goed dat je zelfstandig bent, nu kun je er nu je wat ouder bent er anders naar kijken. je kunt nu bedenken dat het eigenlijk maar zielig is voor je broer dat hij zichzelf in de shit gewerkt heeft en dat hij nog steeds afhankelijk is van je ouders. jij niet. als je zo kunt denken heb je er wat meer vrede mee denk ik. anyway, snap dat het gevoelig is. maar je ouders zullen evenveel van jou houden als van je broer, dat weet ik zeker
Trustuh en ik vond het scrollen al lastig op mijn mobiel, laat staan meelezen en postenquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik ga slapen. Vanaf een mobiel schiet dit niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |