Want dan kom je pas buiten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef someone91 het volgende:
Die test kan ik pas over een week doen, vandaar.
Ze wil/hoopt dat iemand met een dergelijke ervaring zich meldt, duals kan bet enigszins begrijpen. Of ze is bang voor definitieve uitsluitsel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Sandeeer het volgende:
wat een kuttopics zijn dit altijd, hoe kunnen wij dat gvd nou weten? Koop gewoon een test ipv er een topic over te starten, kom op zeg.
gewoon doen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef someone91 het volgende:
Die test kan ik pas over een week doen, vandaar.
want er komen alleen mar onzinreacties naar vorenquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon doen.
altijd onbegrijpelijk, al die meiden die bang zijn om zwanger te zijn, en dan maar een topic openen...
wat moet je anders?quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef drumminggod het volgende:
[..]
want er komen alleen mar onzinreacties naar voren
Henk of Adolfjequote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind Tim wel een mooie naam, of Sarah als het een meisje wordt.
Heb jij Voor het zingen de kerk uit gedaan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef someone91 het volgende:
Ik hoopte zelf nooit zo'n topic te openen want ik vind ze zelf ook irritant, aangezien ze meestal nergens op gebaseerd zijn ("mijn vriendje en ik hebben gedroogneukt met zijn onderbroek aan, kan ik nu zwanger zijn??").
Ik vind dat ik wel redenen heb om me zorgen te maken en vroeg me af of hier mensen waren die hetzelfde hebben meegemaakt. Testen ga ik natuurlijk sowieso doen maar dat kan pas over een week aangezien dit pas kan op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.
Je had je misschien zorgen moeten maken voordat je vriend op jou ging liggen. Nu ben je wat laat vind je niet?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef someone91 het volgende:
Ik hoopte zelf nooit zo'n topic te openen want ik vind ze zelf ook irritant, aangezien ze meestal nergens op gebaseerd zijn ("mijn vriendje en ik hebben gedroogneukt met zijn onderbroek aan, kan ik nu zwanger zijn??").
Ik vind dat ik wel redenen heb om me zorgen te maken en vroeg me af of hier mensen waren die hetzelfde hebben meegemaakt. Testen ga ik natuurlijk sowieso doen maar dat kan pas over een week aangezien dit pas kan op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef mootie het volgende:
Ook niet gedacht aan een morning after pil ofzo? Zomaar een ideetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |