Hihihihihiquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is een groot verschil Ynske, t ene kwakkie is het andere niet!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Amsterdam, op een rij aan het raam.
Kan niet missen, toch?
nr. 192 Pekingeend met chinese zwarte champignonsquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das heul niet met champignons man, klets niet
Oh bah, dat zijn van die dunne glibberchampies, das viesquote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
nr. 192 Pekingeend met chinese zwarte champignons
Faalfipoquote:
Fipo's zijn zooo 2009.quote:
Cruijff? Neeskens? Van Oldebarneveldt?quote:
Neej! Die andere!quote:
Ik kan hem niet vinden.quote:
Welke?quote:
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelenquote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe daar kwam dan toch echt de zigeneuner in m naar boven:
'Voice of Holland doorgestoken kaart'
Backstabber
Toch wel eentje!quote:
Bij vorige shows was er ook altijd wel iemand 'die daar werkte' en alles al van te voren wist zogenaamd. Alleen die voorspellingen kwamen dan toch nooit uit, heel gekquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelen
Naja, hij beweert dat ie dr uit is omdat ie ruzie had met iemand, of woorden, en dat dit zn straf was. Das echt keikinderachtigquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik las het idd, beetje sneu... Maar goed, er liep in TAL ook al iemand die zogezegd bij RTL over de vloer kwam te bleren dat t doorgestoken kaart is. Dat meisje Ieuwbank zo ver komt omdat ze daar al een contractje mee hebben voor een plaat en ze dan natuurlijk niet al halverwege de liveshows kan sneuvelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |