Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.quote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk, hoe meer zielenn hoe groter de vreugd
welke instelling?quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.
tilburg ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef welkominspace het volgende:
klote kerktoren gaat weer uit z'n dak zeg
Vroeg ik me ook wel beetje af jaquote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef MultiBanaan het volgende:
what the fuck doet dit hier buiten R&P?
Dat lijkt mij eigenlijk wel tof.quote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,een topic vol verzuurde nichten wel zeker?
probeer maar, dan merk je vanzelf wel welke reakties je gaat krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.
Slaat dit op mij? Ik wil niks verzieken, ik vraag mij af wie hier posten, en of ze echt allemaal homo zijn, en of ik misschien soms mee kan postenquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef murp het volgende:
Verzieken van een SC staat een ban op, dat je het maar weet
Arthur die kinderen wil? Hij heeft het druk genoeg met Mariekequote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Maar eh voor dat kind is wel bewust gekozen?
(als dat een hele vreemde vraag is, dan laat maar)
Dit klinkt trouwens wel als een leuk verhaallijntje voor Wonderer
dan ben je in iedergeval gewaarschuwd als je verder in het topic de mist in gaat. Dan is het geen note maar een banaanvraagquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slaat dit op mij? Ik wil niks verzieken, ik vraag mij af wie hier posten, en of ze echt allemaal homo zijn, en of ik misschien soms mee kan posten
Wat grappig, die heb ik net voor het eerst "ontdekt" omdat ik googelde op Lucas Walker. Maar hij is niet blijven hangen dus zo interessant zal ie wel niet geweest zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat zijn de leukste gayclubs? En komen daar ook hetero mannen? En wat vinden jullie nou van Paul Walker?
Dat wist ik niet, wel fijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef murp het volgende:
Verzieken van een SC staat een ban op, dat je het maar weet
Paul Walker is een acteur. En als ik hem zie twijfel ik aan mijn geaardheid.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat grappig, die heb ik net voor het eerst "ontdekt" omdat ik googelde op Lucas Walker. Maar hij is niet blijven hangen dus zo interessant zal ie wel niet geweest zijn.
Wie is het?
nee oud, ik hoor het wel in ONZ-FB of doe maar een TRquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wel fijnIs dat nieuw?
Mooi lijf, maar hij heeft de ogen van Rob Schneider.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Paul Walker is een acteur. En als ik hem zie twijfel ik aan mijn geaardheid.
[ afbeelding ]
berghain in berlijn is een van de leukste clubs van europa en is gay friendly. En ben ik erg bejaard als ik paul walker niet ken. Wel weet il nog wie rock hudson was, maar zat hik nu in dalles of dynasty ?quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat zijn de leukste gayclubs? En komen daar ook hetero mannen? En wat vinden jullie nou van Paul Walker?
toon eens ballen en laat je niet zo snel wegjagenquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hou het toch maar op één SC voorlopigIk ben nu al bang dat ik iets verkeerd doe. Misschien nog tot ooit, je weet maar nooit. Ajuus
![]()
Murp maakte mij bangquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toon eens ballen en laat je niet zo snel wegjagen
Hij had het niet tegen mij?quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef welkominspace het volgende:
murp ,wtf
waarom zou ik zo'n geweldig topic willen slopen
en de homo's hier hebben heus wel wat zelfspot hoor
Dan ben je geen homo, homo's hebben oog voor detailquote:
ik iig welquote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ben je geen homo, homo's hebben oog voor detail
Dat snap ik ook niet, hé? Heeft Gordon een eigen kleding lijn. Ik bedoel, wie gaat daar wat van kopen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ben je geen homo, homo's hebben oog voor detail
Vrouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, hé? Heeft Gordon een eigen kleding lijn. Ik bedoel, wie gaat daar wat van kopen?Geen hetero's, die kopen geen homo kleding. En de homo's kopen daar ook niks, want ja, die hebben stijl.
Ik heb geen idee. Maar ik ben geen homo, dan weet je het even. Ik weet ook niet of iedereen hier homo is, dus ik moet hier nog even de weg vinden, en misschien blijf ik dan welquote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een heerlijke inloop van newbies weer, allemaal blijvertjes?
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een vriendinquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef welkominspace het volgende:
heerlijk dat je hier gewoon altijd bijstand krijgt als je bijvoorbeeld zegt dat vrouwen gestoord zijn en het onmogelijk is een relatie met ze aan te gaan
laten we het hopen. Nieuw bloed kan geen kwaadquote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een heerlijke inloop van newbies weer, allemaal blijvertjes?
nee ,jouw "vriendin" heeft al 1,5 een sidekickquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een vriendin
Dat kan ook ja, maar ik vind het wel goed zoquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ,jouw "vriendin" heeft al 1,5 een sidekick
Vanuit mij anders niet hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef welkominspace het volgende:
heerlijk dat je hier gewoon altijd bijstand krijgt als je bijvoorbeeld zegt dat vrouwen gestoord zijn en het onmogelijk is een relatie met ze aan te gaan
Marieke?quote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Arthur die kinderen wil? Hij heeft het druk genoeg met Marieke
Huhquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je wait wel,die dansmarieke van 't dorp
laat maar,zal wel iets gronings zijn ofzoquote:
Je moet het ook eerst los halenquote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laat maar,zal wel iets gronings zijn ofzo
kan verdomme nog steeds geen vast voedsel vreten
quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet het ook eerst los halen
Ga Dubbel Leven nog maar eens herlezen of zoquote:
Wacht,je brengt ook boeken uit enzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga Dubbel Leven nog maar eens herlezen of zo
Nee, dat doet mijn uitgever voor mequote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Wacht,je brengt ook boeken uit enzo?
vetquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat doet mijn uitgever voor me
Ja, best welquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga Dubbel Leven nog maar eens herlezen of zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Hello nurse.quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik ben geen homo, dan weet je het even. Ik weet ook niet of iedereen hier homo is, dus ik moet hier nog even de weg vinden, en misschien blijf ik dan wel
None of them is me. Zou een beetje sneu zijn de goedgeslaagde grap van heulmacho te gaan herhalenquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus ik ben een avondje tennissen en het is "Invasion of the Clones" hier?
Je had geld nodig voor een nieuw lijntje?quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l,dat is wat dit topic nodig had
De snackbar tegenoverme is net alweer beroofd
arme mensen werken ook dag in dag uit voor hun centen
Ik weet niet hoeveel vrije tijd jij hebtquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
None of them is me. Zou een beetje sneu zijn de goedgeslaagde grap van heulmacho te gaan herhalen
quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had geld nodig voor een nieuw lijntje?
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l,dat is wat dit topic nodig had
quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen.
Dan zijn mensen bang dat t naar m'n hoofd gaat stijgen en dat ik ga denken dat ik dit topic maak
daar doe je het stiekem toch wel een beetje voor?quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Heb weer een bijzondere dag gehad. Lig je daar halfnaakt op een boom boven een rivier (met hoogtevrees)... Komen er wandelaars voorbijhij's fijn!
Nou nee. Ik voelde me erg ongemakkelijk. Maar er zitten gelukkig wel wat leuke foto's tussen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daar doe je het stiekem toch wel een beetje voor?
Is dat niet allang gebeurd?quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen.
Dan zijn mensen bang dat t naar m'n hoofd gaat stijgen en dat ik ga denken dat ik dit topic maak
Lees een boekquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef welkominspace het volgende:
bah,verveling
normaal ga ik dan eten
Al 6000xquote:
Van mij of van stroek denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef wonderer het volgende:
Hee vlinder, ik ben Bad Education (van Almodovar) aan het kijken... heb ik dat van jou?
Al een tijdje hoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou die opeens een sociaal leven hebben?
Dacht ik al jaquote:
Het maakt niet uit of je homo bent, in weze, of dacht je dat we het hier allemaal met elkaar doen, maar wat interesseert je in een homotoppic dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik ben geen homo, dan weet je het even. Ik weet ook niet of iedereen hier homo is, dus ik moet hier nog even de weg vinden, en misschien blijf ik dan wel
Vorige week zaterdag nog gezien. Levend en wel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou die opeens een sociaal leven hebben?
O hebben we weer iets gedaan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat niemand nog is komen schreeuwen dat we hier allemaal kinderverkrachters zijn met die misbruikzaak in Amsterdam
heb namelijk ook steeds meer als homo herkend word door andere homo's .quote:
Heb je toch nog wat aan dat andere topic gehadquote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb namelijk ook steeds meer als homo herkend word door andere homo's .
Zie ze wel vaker omkijken naar me en dat soort dingetjes.
Heel vreemd
Logisch, je hoeft nu niets meer te verbergen, dus komen alle dingetjes waar je vroeger op lette (benen over elkaar etc) er nu gewoon uit.quote:Op zondag 12 december 2010 23:56 schreef welkominspace het volgende:
ff een vraagje tussendoor trouwens
Werden jullie ook steeds gayer naar mate je langer uit de kast bent?
Ik zie mezelf namelijk een beetje vernichten opeens
Hebben ze je maag ook leeg gepompt of zo dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laat maar,zal wel iets gronings zijn ofzo
kan verdomme nog steeds geen vast voedsel vreten
meid ik had net ineens de jarretels van mijn moeder aanquote:Op zondag 12 december 2010 23:56 schreef welkominspace het volgende:
En eerst in overdreven "en nu zal gvd ook iedereen het weten" mate en daarna settled dat zo'n beetje toch je "echte ik". Als een soort snowglobe die net geshaked is.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Logisch, je hoeft nu niets meer te verbergen, dus komen alle dingetjes waar je vroeger op lette (benen over elkaar etc) er nu gewoon uit.
Ik ben visueel ingesteld!!quote:Op maandag 13 december 2010 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
meid ik had net ineens de jarretels van mijn moeder aan
Dat ook ja. En dan verschrikt merken dat de overdreven trekjes uit het begin erin gesleten zijn en je ze niet meer wegkrijgtquote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En eerst in overdreven "en nu zal gvd ook iedereen het weten" mate en daarna settled dat zo'n beetje toch je "echte ik". Als een soort snowglobe die net geshaked is.
nee maar elke keer dat ik het probeer ervaar ik helse pijnen in m'n verhemeltequote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hebben ze je maag ook leeg gepompt of zo dan?
had je iets eerder moeten zijn, bij de tentjes van Sjoerd Kooijstra :>)quote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef welkominspace het volgende:
zijn er ook van die hele luxe gay-restaurants?
Lijkt me lekker eten als je alleen maar rijke knappe mannen om je heen hebt
Beter dan die dikke vette tokkiewijven die hier de eettenten overheersen
Ik niet...quote:Op zondag 12 december 2010 23:56 schreef welkominspace het volgende:
Lekker hequote:
U-huquote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik niet...
Ik ben altijd een echte kerel gebleven
Bouwvakkerstype
Als je spijkerbroek te laag zit en je ziet je spleet ben je niet automatisch een bouwvakker hequote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik niet...
Bouwvakkerstype
Ik heb die serie nooit echt gevolgd... ik irriteerde me aan dat hoofd van die James Vanderbeek.. met die enorme wenkbrauwenquote:
Loodgieterquote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je spijkerbroek te laag zit en je ziet je spleet ben je niet automatisch een bouwvakker he
quote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik niet...
Bouwvakkerstype
1 Ik val op mannen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef welkominspace het volgende:
Noem eens jullie top 5 "homo trekjes"
van mij komt zo
Lekker matjequote:Op maandag 13 december 2010 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Is een bouwvakker. Schijnt.
Ijdelheid, heb ik te weinig last vanquote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef welkominspace het volgende:
Noem eens jullie top 5 "homo trekjes"
van mij komt zo
Damn you!quote:
over/n verhit geraakt ?quote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Damn you!
Ik sta te koken. Jouw schuld als het nu verbrandt
De mijne loopt inmiddels door naar mijn borst... Ben ik niet zo blij meequote:
Zoals met alles moet het bij de man in kwestie passen. Maar ik had het wel ok gevonden als het mijne bij mijn navel stoptequote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef welkominspace het volgende:
buikhaar
of het moet een heel sexy lijntje zijn
quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals met alles moet het bij de man in kwestie passen. Maar ik had het wel ok gevonden als het mijne bij mijn navel stopte
*checkt buikquote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals met alles moet het bij de man in kwestie passen. Maar ik had het wel ok gevonden als het mijne bij mijn navel stopte
Bijscheren? Nog meer haarquote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
*checkt buik
kan er nog mee door
maar met wat bijscheren kom je er wel
quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
*checkt buik
kan er nog mee door
u is brabo?quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
*checkt buik
kan er nog mee door
je wil niet weten hoelang ik al geen kapperszaak van binnen heb gezienquote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
u is brabo?
u gaat ook naar de kapper om te laten bijknippen in plaats van eraf knippen?
Eigenlijk boeit het me allemaal niet zo, als ik het maar niet in mijn mond krijg bij het pijpen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:52 schreef welkominspace het volgende:
ben meer voorstander van minder haar en meer man
Ballen kaal. Verplicht. De rest daar in de buurt mag kortquote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef welkominspace het volgende:
Je hebt ook van die gasten die alles scheren dus ook daar beneden.
Daar hoort dan weer wel wat haar te zitten.
Maar wel netjes geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |