Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.quote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk, hoe meer zielenn hoe groter de vreugd
welke instelling?quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.
tilburg ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef welkominspace het volgende:
klote kerktoren gaat weer uit z'n dak zeg
Vroeg ik me ook wel beetje af jaquote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef MultiBanaan het volgende:
what the fuck doet dit hier buiten R&P?
Dat lijkt mij eigenlijk wel tof.quote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,een topic vol verzuurde nichten wel zeker?
probeer maar, dan merk je vanzelf wel welke reakties je gaat krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ai, als dat de instelling is zal ik hier niet posten met mijn puberale humor.
Slaat dit op mij? Ik wil niks verzieken, ik vraag mij af wie hier posten, en of ze echt allemaal homo zijn, en of ik misschien soms mee kan postenquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef murp het volgende:
Verzieken van een SC staat een ban op, dat je het maar weet
Arthur die kinderen wil? Hij heeft het druk genoeg met Mariekequote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Maar eh voor dat kind is wel bewust gekozen?
(als dat een hele vreemde vraag is, dan laat maar)
Dit klinkt trouwens wel als een leuk verhaallijntje voor Wonderer
dan ben je in iedergeval gewaarschuwd als je verder in het topic de mist in gaat. Dan is het geen note maar een banaanvraagquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slaat dit op mij? Ik wil niks verzieken, ik vraag mij af wie hier posten, en of ze echt allemaal homo zijn, en of ik misschien soms mee kan posten
Wat grappig, die heb ik net voor het eerst "ontdekt" omdat ik googelde op Lucas Walker. Maar hij is niet blijven hangen dus zo interessant zal ie wel niet geweest zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat zijn de leukste gayclubs? En komen daar ook hetero mannen? En wat vinden jullie nou van Paul Walker?
Dat wist ik niet, wel fijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef murp het volgende:
Verzieken van een SC staat een ban op, dat je het maar weet
Paul Walker is een acteur. En als ik hem zie twijfel ik aan mijn geaardheid.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat grappig, die heb ik net voor het eerst "ontdekt" omdat ik googelde op Lucas Walker. Maar hij is niet blijven hangen dus zo interessant zal ie wel niet geweest zijn.
Wie is het?
nee oud, ik hoor het wel in ONZ-FB of doe maar een TRquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wel fijnIs dat nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |