SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nah, heb alleen eentje gekregen met een kortingsbon met 50% korting.quote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
omg L.no heb je voor ons allen cola?
quote:
als iemand wil delen woont ie altijd ver wegquote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, heb alleen eentje gekregen met een kortingsbon met 50% korting.
Ik kan het wel delen.
jeeh, ik hoop dat ik ook kanquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
Ik wil wel komen naar die meet. Ik ga er over nadenken, CC
Jij komt gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, ik hoop dat ik ook kan
Ik ga die papa van jou echt aanspreken dat dit niet kanquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flats ergens anders die hats.
Papa slachtte twee uur TC-tijd.;(
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga die papa van jou echt aanspreken dat dit niet kan
PMquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom heb ik Ploertendoder gisteren en vandaag niet zien posten?
Ander onderwerp.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom heb ik Ploertendoder gisteren en vandaag niet zien posten?
Jaaaa.quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
is je vader nog steeds bezig Lutte?
Een half uur patiencen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met je
Dan krijg ik laptoptijd joh.quote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt een topic in FHF... "[gezocht]laptop voor Lutte"
ja en ik wil ook een laptop want dan kan ik ook eens langer fokkenquote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt een topic in FHF... "[gezocht]laptop voor Lutte"
ja goed idee!quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet gezond...
Die krijgt speelkaarten voor Kerst!
quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet gezond...
Die krijgt speelkaarten voor Kerst!
van patience krijg je een droge mond jaquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gaat vast een glaasje water halen
Ha Ha ik vind je dom.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
Hand opsteken als je vindt dat ik slim ben!
HT:![]()
Lutte:![]()
CC:![]()
iBenny:![]()
Bong:![]()
Oké, iedereen vind mij slim.
Hier alles prima. Lekker weggeweest voor de lunch, daarna koffie met cakjes ergens anders en toen de kroeg inquote:
Oehhhh lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier alles prima. Lekker weggeweest voor de lunch, daarna koffie met cakjes ergens anders en toen de kroeg in
leuke foto CCquote:Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Lutte en nu maar eentje voor benny maken
Moet je dat serieus nog vragen?quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal tussen jou en Lutte?
Lutte is mijn vriendinnetje!quote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uiteraard, ik weet het ook niet
Geintjes Lutte, Geintjesquote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
Ik zeg het net in TC en dan zeggen jullie oud nieuws.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet![]()
Hoe wat wanneer waarom
Dat wist ik al, maar of het nou uit is tussen jou en Thomas, en hebben jullie al gemeet? Ik wil details jonge!quote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
Ik zeg het net in TC en dan zeggen jullie oud nieuws.
Ik ben wel blij dat ik iets goeds heb gedaan voor deze maatschappijquote:
KUT!quote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar of het nou uit is tussen jou en Thomas, en hebben jullie al gemeet? Ik wil details jonge!
Zeg... niet zo neerslachtig hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik iets goeds heb gedaan voor deze maatschappij
nee kloptquote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da hadde ge niet verwacht he, of wa?
maar dat klonk alsof je bedoelde dat dit pas de eerste keer was ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben er echt blij mee hoor
het is ook de 1e keerquote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dat klonk alsof je bedoelde dat dit pas de eerste keer was ofzo
Maar echt dankje, dankje, dankje, dankje!
Vast nietquote:
Ik kan je niet genoeg bedankenquote:Graag gedaan hoor lieverdjij hebt ook heel veel voor mij gedaan. dat waardeer ik echt
Ga strippen danquote:Op zondag 12 december 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast niet
[..]
Ik kan je niet genoeg bedanken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben jullie zonder het te zeggen al vaak gedate ookquote:
is het met jou en PD uit?quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hebben maar 1 koppeltje?
haha, nee hoor. het is gewoon enorm snel naar buiten gekomen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben jullie zonder het te zeggen al vaak gedate ook
ach je hoeft niet geheimzinnig te doenquote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
haha, nee hoor. het is gewoon enorm snel naar buiten gekomen.
echt? nee toch, geintje hopelijk?quote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, jammer maar het was niet anders
quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
Yeah! Nu is CC weer vrij en ga ik haar hosselen.=
Lang verhaalquote:
Ja vastquote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
Yeah! Nu is CC weer vrij en ga ik haar hosselen.=
jaquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb haar al gehosseld. Morgen hebben wij geneukt, en volgende vrijdag gaan wij trouwen.
tsja lijkt me ook een slect idee om continue je ex langs te zien flitsenquote:
ja precies,quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja lijkt me ook een slect idee om continue je ex langs te zien flitsen
Oké, en gaan wij dan op 2 januari scheiden?quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat komt me wat beter uit
maar ik hou erover op maar, wil je niet verdrietig makenquote:
ja dat is goedquote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, en gaan wij dan op 2 januari scheiden?
het is al goed,quote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik hou erover op maar, wil je niet verdrietig maken
niet in de woonkamer?quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet hem nog in mn kamer zetten, ben nogal lui
ah je wilt een prive versiequote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heeft mn moeder al gedaan
ja dat heb ik elk jaar, vind ik wel leuk, als mijn katten er vanaf blijvenquote:
hehehehequote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat heb ik elk jaar, vind ik wel leuk, als mijn katten er vanaf blijven
AAAWH ik leef met je meequote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik weer naar school en heb ik examens
Nee, en nu opflikkerenquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Oceanview het volgende:
Oké ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Kom maar halenquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
Ik ben mijjn OV-chipkaart kwijt, mag ik een nieuwe?
ik ook zoiets wil je je verhaal doen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn ik moet nu bijna huilen
ja het is uit met pdquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ook zoiets wil je je verhaal doen?
Ja hoor iemand liet hem in mijn oceaan vallen even pakkenquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
Joah!quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
jullie leken zo goed te matchen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik heb het zelf gedaan, vanwege spanningen
ja maarja er ging toch wat misquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jullie leken zo goed te matchen...
(onee ik zou erover op houden)
Oh, nja in tijden van stress (over)spanningen moet je nooit al te grote besluiten nemenquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik heb het zelf gedaan, vanwege spanningen
ach dan beter nu dan over 10 jaar pas hequote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maarja er ging toch wat mis
nouja het ging ook over om wat ik jou op MSN verteldequote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh, nja in tijden van stress (over)spanningen moet je nooit al te grote besluiten nemen
even logs erbij halen want ik ben alles vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja het ging ook over om wat ik jou op MSN vertelde
haha goed ideequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
even logs erbij halen want ik ben alles vergeten
je kan nog meedoen, er zijn nog een paar mensen over:quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik zie dat ik de Tinychat gemist heb
hmmm heb alleen geen webcam nu, zit op de verkeerde laptopquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan nog meedoen, er zijn nog een paar mensen over:
http://tinychat.com/theo
dat maakt niet uitquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm heb alleen geen webcam nu, zit op de verkeerde laptop
Morgenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 07:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen
Ik zag net die nicpic van jou pas in tdrone's foboHeb hem ook maar even in mijne gezet
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen!Weer op het werk/aan het werk, bah is het al weekend?
quote:Op maandag 13 december 2010 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
Wederhelft
![]()
![]()
Jep, weer op het werk, nog geen weekend in jou geval nog 4 dagen denk ik...
Voor mij nog 5of euh
quote:Op maandag 13 december 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen!Weer op het werk/aan het werk, bah is het al weekend?
Ach, ik moet woensdag cursus geven in Almelo, dus ben vanaf dinsdagmiddag op pad... mag gelukkig de avond ervoor al in het hotelquote:Op maandag 13 december 2010 07:42 schreef NBT het volgende:
[..]![]()
![]()
Halloooootjes!!
Nee, inderdaad nog 4 dagen..jij nog 5 ja, pfff, heb het met je te doen!
![]()
We gaan er een gezellige dag van maken, en hopen dat deze snel voorbij is!![]()
Dat scheelt wel ja, als je geen standaard werkweek heb!quote:Op maandag 13 december 2010 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik moet woensdag cursus geven in Almelo, dus ben vanaf dinsdagmiddag op pad... mag gelukkig de avond ervoor al in het hotelDus dat is wel weer een leuke onderbreking van het werk.
Sterktequote:Op maandag 13 december 2010 07:45 schreef Michhas het volgende:
Vanavond werkoverleg... Zit van half 9 tot half 7/7 uur op werk
Hij staat erin!quote:
Jij ook veel plezier!quote:
Chick!quote:
Wat voor kleur ballen zou ik nemen?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 08:09 schreef NBT het volgende:
Ik ben trouwens helemaal om! Ik wil nu ook een kerstboom! Dat staat zo gezellig!
Groen!quote:
Nee, we wonen niet samen, je bent alleen mijn wederhelft!quote:Op maandag 13 december 2010 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
geen kerstboom in mijn huis...
o nee, je woont niet bij me in huis
[..]
Groen!
Groen, rood, zilver, goud en een blauwe.quote:
Dat is waar... was even in de war met mn andere wederhelftquote:Op maandag 13 december 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, we wonen niet samen, je bent alleen mijn wederhelft!![]()
Dan doe ik groen!![]()
Nog maar even hoor...quote:
Ik ben veel te vroeg wakker gewordenquote:
quote:
Ik was om 5 uur al wakkerquote:Op maandag 13 december 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben veel te vroeg wakker geworden
Groen is mijn kleur! Dus dat had je mooi goed!quote:Op maandag 13 december 2010 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar... was even in de war met mn andere wederhelft
Mooi groen is niet lelijk
Ik heb mijn keus al gemaakt!quote:Op maandag 13 december 2010 08:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Groen, rood, zilver, goud en een blauwe.
Ik 2 uur voor mijn wekkerquote:
Je vroeg het aan mijquote:
Je vergeet mij bewust?quote:
Dat wist ik, ik ben niet voor niets je wederhelftquote:Op maandag 13 december 2010 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Groen is mijn kleur! Dus dat had je mooi goed!![]()
[..]
Ik heb mijn keus al gemaakt!
weltrustenquote:
sorry, kon het niet laten...quote:
Nee, had over je heen gekeken! het spijt me!quote:
Dan is dat ook maar weer bewezen...quote:Op maandag 13 december 2010 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik ben niet voor niets je wederhelft
Hoe was je weekend? Wat vond je vriend van de verandering van de woonkamer?quote:Op maandag 13 december 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, had over je heen gekeken! het spijt me!
Weekend was wel lekker, alleen voor mijn gevoel heel erg kort!quote:Op maandag 13 december 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was je weekend? Wat vond je vriend van de verandering van de woonkamer?
Sinds Fok! kut is gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 08:47 schreef tdrone het volgende:
sinds wanneer staat er eigenlijk een retweer/ respect knop onderaan het topic?
quote:Op maandag 13 december 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
zullen we een 'waarom is fok zo commercieel geworden'topic maken![]()
![]()
Al een poosje toch? Ik heb het iig weggehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 08:47 schreef tdrone het volgende:
sinds wanneer staat er eigenlijk een retweer/ respect knop onderaan het topic?
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een poosje toch? Ik heb het iig weggehaald
Jij en tweeten is sowieso al een zeldzaamheidquote:Op maandag 13 december 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook
Mensen die denken dat ik topics ga tweeten e.d.
Dat laten we even buiten beschouwingquote:Op maandag 13 december 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en tweeten is sowieso al een zeldzaamheid
Ja, dat zullen we!quote:Op maandag 13 december 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
Omdat Danny van Ted af wilquote:Op maandag 13 december 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
Nee, bij je opties. Ik heb geen abboquote:
abo schatquote:Op maandag 13 december 2010 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, bij je opties. Ik heb geen abbo
Iets met typfouten, ik wordt enzo.quote:
Yeah rightquote:Op maandag 13 december 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets met typfouten, ik wordt enzo.
quote:Op maandag 13 december 2010 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah right_!
Boh mijn abo loopt bijna af![]()
Dan moet ik mn pm inbox gaan leegmaken
Alsof het daarna ineens op zou houden.quote:
Ik echt veelquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alsof het daarna ineens op zou houden.
HOAX!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |