SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nah, heb alleen eentje gekregen met een kortingsbon met 50% korting.quote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
omg L.no heb je voor ons allen cola?
quote:
als iemand wil delen woont ie altijd ver wegquote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, heb alleen eentje gekregen met een kortingsbon met 50% korting.
Ik kan het wel delen.
jeeh, ik hoop dat ik ook kanquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef L.no het volgende:
Ik wil wel komen naar die meet. Ik ga er over nadenken, CC
Jij komt gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, ik hoop dat ik ook kan
Ik ga die papa van jou echt aanspreken dat dit niet kanquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flats ergens anders die hats.
Papa slachtte twee uur TC-tijd.;(
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga die papa van jou echt aanspreken dat dit niet kan
PMquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom heb ik Ploertendoder gisteren en vandaag niet zien posten?
Ander onderwerp.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom heb ik Ploertendoder gisteren en vandaag niet zien posten?
Jaaaa.quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
is je vader nog steeds bezig Lutte?
Een half uur patiencen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met je
Dan krijg ik laptoptijd joh.quote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt een topic in FHF... "[gezocht]laptop voor Lutte"
ja en ik wil ook een laptop want dan kan ik ook eens langer fokkenquote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt een topic in FHF... "[gezocht]laptop voor Lutte"
ja goed idee!quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet gezond...
Die krijgt speelkaarten voor Kerst!
quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
Dit is niet gezond...
Die krijgt speelkaarten voor Kerst!
van patience krijg je een droge mond jaquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gaat vast een glaasje water halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |