Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen. Misschien als protest voor een groter balkon?quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ken jij Anon nog niet.
Die hebben geen balkon nodig om IRC down te brengen.
Tophackers, dat zijn het.
Omdat het kan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen.
Ik ken Anon inderdaad niet Led, dat zal ik niet ontkennen. Over dat balkon ben ik helemaal met je eens, men zegt niet voor niets dat de revolutie niet op een balkon zal beginnen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ken jij Anon nog niet.
Die hebben geen balkon nodig om IRC down te brengen.
Tophackers, dat zijn het.
Anon heeft natuurlijk helemaal geen IRC kanaal nodig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen.
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.quote:
Die deur was al open.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.
Godchristus, wat een dodo's lopen er toch rond
5000 IRC servers zijn echt wel een peuleschilletje om down te brengen voor Anon hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.
Je hebt je punt nu wel gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
5000 IRC servers zijn echt wel een peuleschilletje om down te brengen voor Anon hoor.
Die hebben meer dan 9000 botnets hoorde ik. Dat is het voordeel van tophacker zijn.
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het gingquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Btw, IRC? Vandaag de dag? Zijn die gasten in 1995 blijven hangen ofzo?
Bij mij werkt 91.121.92.84 inderdaad niet, weet niet welke jij gebruikt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Kabaam het volgende:
[..]
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het ging.
Btw, dodo's? Vandaag de dag? Ben jij in de 17e eeuw blijven hangen ofzo?
Toen leefde de dodo iig nogquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Kabaam het volgende:
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het ging.
Btw, dodo's? Vandaag de dag? Ben jij in de 17e eeuw blijven hangen ofzo?
Dat is waar. Ze hebben immers ook geen balkon nodig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anon heeft natuurlijk helemaal geen IRC kanaal nodig.
Dat hebben ze wel anders kunnen ze niet overal zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze hebben immers ook geen balkon nodig.
Weer zo iemand die denkt dat Anon een balkon nodig heeft om op het balkon te zijnquote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel anders kunnen ze niet overal zijn, natuurlijk.
Inderdaad. Anon is altijd overal en zijn altijd overal geweest. Ook voor een oerknal was er anon. Balkon of niet.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Weer zo iemand die denkt dat Anon een balkon nodig heeft om op het balkon te zijn
Floepsies zijn sneakyquote:Op maandag 13 december 2010 15:15 schreef joepie91 het volgende:
Ik ga hier maar eens even een linkje droppen...
http://www.anonnews.org/
Verder: floepsie geslaagd!
ik zeg altijd maar zo : "zonder anon had je geen balkon, maar slechts een blk".quote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inderdaad. Anon is altijd overal en zijn altijd overal geweest. Ook voor een oerknal was er anon. Balkon of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |