Kan, kan, kan. Ik kijk naar de eventuele tegenstanders en dan hebben wij gewoon een hele goede loting te pakkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen uit naar rusland is altijd kut. Maar in theorie, als de boer het nu goed regelt, kunnen we ze hebben!
Als Ajax van Anderlecht verliest verdienen ze het ook niet om door te gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind de loting ook nog wel meevallen hoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ajax van Anderlecht verliest verdienen ze het ook niet om door te gaan.
En toch weet Ajax het bijna elk jaar weer te presteren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
In de EL iemand onderschattenZou wel heel triest zijn
Laatste wedstrijd tegen anderlecht was Ajax al door. De eerste hadden ze (uit) gewonnen volgens mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toch weet Ajax het bijna elk jaar weer te presteren.
Tegen oost europa clubjes in de voorronde CL of zoals vorig jaar tegen Anderlecht.
Zou dat onderschatting zijn of gewoon onkunde?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen oost europa clubjes in de voorronde CL of zoals vorig jaar tegen Anderlecht.
1-1 uit, thuis verloren met 1-3quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd tegen anderlecht was Ajax al door. De eerste hadden ze (uit) gewonnen volgens mij.
Volgens mij onder Ten Cate werden we ook nog uitgeschakeld door een lullig Belgisch clubje, Club Brugge ofzo? Maar toen regende het ook heel hard, en dan haken nuffige types als Furby natuurlijk als eerste af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar Anderlecht moest toen nog. En Ajax was al door en stelde gewoon een B elftal op. Knap hoorquote:
Tegen die oost Europese prut onderschatting.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou dat onderschatting zijn of gewoon onkunde?
Met Frank de Boer aan het roer verliezen we geen ene moerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb vertrouwen in Ajax onder leiding van De Boer.
net zoals vorig seizoen ? Nu, in Anderlecht zijn ze ook niet ontevreden met de loting. Kansen zijn fifty fifty.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef msnk het volgende:
Anderlecht moet lukken! Veel makkelijker krijg je ze niet
Zullen Alderweireld en vertonghen leuk vindenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Smoofie het volgende:
PSV kan winnen, FC twente kan winnen (als ze zo spelen tegen Bremen,Inter,Tottenham, moet Kazan te doen zijn). Ajax MOET winnen. De boer zal dat de spelers ook wel ff inpraten. "WE GAAN GVD TOCH NIET VAN DIE BELGEN VERLIEZEN"
PSV gaat eruit tegen Lille denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Smoofie het volgende:
PSV kan winnen, FC twente kan winnen (als ze zo spelen tegen Bremen,Inter,Tottenham, moet Kazan te doen zijn). Ajax MOET winnen. De boer zal dat de spelers ook wel ff inpraten. "WE GAAN GVD TOCH NIET VAN DIE BELGEN VERLIEZEN"
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zullen Alderweireld en vertonghen leuk vinden
Het ging om de groepswinst , Anderlecht is hierdoor 1ste geworden en heeft dus een makkelijkere tegenstander kunnen loten en is pas in de 1/16 eruit gegaan. Ajax lootte hierdoor Juventus en ging eruit. Het is dus niet dat het om niks ging , groepswinst is belangrijk voor een goede loting.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar Anderlecht moest toen nog. En Ajax was al door en stelde gewoon een B elftal op. Knap hoor
Ja tuurlijk, PSV scoort vast wel in de 92 minuut.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
PSV gaat eruit tegen Lille denk ik![]()
Twente gaat door.
Nouja, het ligt allemaal aan hoe de uprising van FdB gaat. Als het goed gaat moeten we sowieso kunnen winnen. Maar het kan ook nog allemaal fout gaan natuurlijk,quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het ging om de groepswinst , Anderlecht is hierdoor 1ste geworden en heeft dus een makkelijkere tegenstander kunnen loten en is pas in de 1/16 eruit gegaan. Ajax lootte hierdoor Juventus en ging eruit. Het is dus niet dat het om niks ging , groepswinst is belangrijk voor een goede loting.
Ik denk dat het Ajax zal lukken , maar zeer nipt. Lukaku knalt er wel 1 binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |