zijn al wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cue, hou die dingen gewoon in het topic waar ze gezegd worden jaBeetje crosstopic mensen quoten..
quote:
Zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:00 schreef Staal het volgende:
[..]
.
TS zal je de volgknop nog even uitleggen.
Je bent nog erger.quote:
Waarschijnlijk zit onze FOKkû me alweer een bannetje aan te smeren in feedback.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Moet ik de popcorn erbij pakken?
Ja dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit onze FOKkû me alweer een bannetje aan te smeren in feedback.
Zoek jij je dates/relaties alleen via Fok ofzo??!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Friek_ het volgende:
Met een aantal FOK!kers gedate. Met twee een relatie gekregen, maar ik ben nu alweer een hele tijd single.
Ja, ik ga ook met m daten.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zoek jij je dates/relaties alleen via Fok ofzo??!![]()
en ook nog met mij! damnquote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Annnet het volgende:
````````````
[..]
Ja, ik ga ook met m daten.
Laat hem inschrijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Isabeau het volgende:
De eerste 'officiële fokdate' (oktober/november 1999 of zo) staat op mijn naam, dus ja
Nu woon ik overigens samen met iemand die nog nooit op Fok is geweest.
Nah, dat is niks voor hem.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt hem gewoon liever niet hier
Waarom ben jij gek dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee. Moet er ook niet aan denken! Iedereen hier is gek!
Oud nieuws!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee. Moet er ook niet aan denken! Iedereen hier is gek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |