Eeeeh, de 1 wat meer dan de ander?quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Auw.
Hoevaak heb je via FOK! gedatet dan?
Oké, leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeeeh, de 1 wat meer dan de ander?
5 of 6 fokkers denk ik. en meets
Owh, wacht, je signature!quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeeeh, de 1 wat meer dan de ander?
5 of 6 fokkers denk ik. en meets
Hoeveel?quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Dit is geen SC
De volgende krijgt notes.
Had je wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Inderdaad dreigen met notes, stoer verhaal over users die op scherp staan en kijken of ze de uitdaging aandurven en dan dit
En laten we TS vooral niet vergeten, die betichtte mij nota bene de bron van al het gebagger te zijn
Mogen we weten wie het is?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb er zelfs een relatie mee. Triest hè?.
En maar jankzakken bij de modjes he.quote:
Ik snap ook niet waarom hij nog niet op slot is, aangezien ik erom heb gevraagd. En waarom jij nog geen ban hebt gehad met je off-topic gemiep.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef Staal het volgende:
[..]
En maar jankzakken bij de modjes he.
Banaansmeertopicalert.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij nog niet op slot is, aangezien ik erom heb gevraagd. En waarom jij nog geen ban hebt gehad met je off-topic gemiep.
Lijkt net op een testimonal van een slechte B-commercial.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:03 schreef Staal het volgende:
Ontopic dan maar.
Via FOK! ben ik de liefde van mijn leven tegen gekomen. We hebben elkaar 4 maanden geleden voor het eerst ontmoet en vanaf die dag zijn we onafscheidelijk. We wonen nu al samen en het gaat super goed. Ik raad alle eenzame mensen aan via deze weg op zoek te gaan. Het leven krijgt weer kleur!
Heel erg bedankt!
Ik ben anders bloedserieus.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lijkt net op een testimonal van een slechte B-commercial.
quote:Op donderdag 16 december 2010 02:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lijkt net op een testimonal van een slechte B-commercial.
Nee helemaal niet veel, ik noem geen namen, dat is zielig voor die meisjesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers..
Jij hebt wel erg veel gedate, denk ik, of niet?
die schamen zich kapot natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee helemaal niet veel, ik noem geen namen, dat is zielig voor die meisjes
Jij snapt hem, sherlockquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
die schamen zich kapot natuurlijk
Ik kan me niet voorstellen dat jij niet ontzettend populair bent op FOK!. Je bent zo'n gezellige user.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee helemaal niet veel, ik noem geen namen, dat is zielig voor die meisjes
Ik ben ook heel gezellig, vraag Remlof maar!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij niet ontzettend populair bent op FOK!. Je bent zo'n gezellige user..
Dus de FOK!wereld ligt toch wel voor je open, toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook heel gezellig, vraag Remlof maar!
Ik heb op dit moment geen Fok!chick op het oog, zou zo ook geen chick wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus de FOK!wereld ligt toch wel voor je open, toch?
Er zijn tegenwoordig veel meer dames aanwezig dan 9 jaar geleden iig.
Sorry schatje, ik ben al gestrikt door een andere fokker...quote:
Beach zeker weerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry schatje, ik ben al gestrikt door een andere fokker...
Je pakt het niet goed aan misschien?quote:
Gastquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je pakt het niet goed aan misschien?
Als je interessante posts maakt, misschien dat de FOK!chicks je ook interessant vinden?
Dit was een heel interessante post, gewoon pure blijdschap dat er weer een succesvolle fok-date geweest is. Toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je pakt het niet goed aan misschien?
Als je interessante posts maakt, misschien dat de FOK!chicks je ook interessant vinden?
Idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit was een heel interessante post, gewoon pure blijdschap dat er weer een succesvolle fok-date geweest is. Toch?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
OMG! PAUL? wauw... hij stijgt in mijn achting
En daten doe ik niet aan..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar ik denk serieus dat ik maar wat te daten ga zoeken vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |