abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 2010 @ 19:27:06 #251
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90355621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

goh, ik was ook niet van plan haar op een dergelijke plek te piercen.
Achter in haar nek, ietsje onder de haargrens. Daar liggen verder geen vitale banen.
(hooguit een zijtakje van de posterior v.jugularis.... )


Zoiets? Nare plek.
Fietstas.
pi_90355896
Precies daar ja..... en naar? vast wel.

Ik heb in ieder geval helemaal niets met piercings... vindt ze ook zeker niet mooi.
Maar ze heeft er haar redenen voor.

Desondanks, zit ik nog steeds in dubio. Het gaat zo heerlijk tegen je principes in als Geneeskunde student ^^
  donderdag 23 december 2010 @ 19:41:34 #253
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90356255
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef horned_reaper het volgende:
Precies daar ja..... en naar? vast wel.

Ik heb in ieder geval helemaal niets met piercings... vindt ze ook zeker niet mooi.
Maar ze heeft er haar redenen voor.

Desondanks, zit ik nog steeds in dubio. Het gaat zo heerlijk tegen je principes in als Geneeskunde student ^^
Tja, het is ook niet echt een oorgaatje wat je daar moet aanleggen. Ik zou er m'n handen niet aan branden, als het mis gaat voel je je ontzettend kut en heb je geen idee wat je moet doen, en wie weet wat voor complicaties het dan misschien geeft. Professioneel gedrag is ook er voor uit durven komen wat je niet kan/mag.

Zo, dat was even het correcte antwoord. Het blijft natuurlijk wel een heel goede vriendin voor wie het heel veel betekent..
Fietstas.
pi_90356369
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Tja, het is ook niet echt een oorgaatje wat je daar moet aanleggen. Ik zou er m'n handen niet aan branden, als het mis gaat voel je je ontzettend kut en heb je geen idee wat je moet doen, en wie weet wat voor complicaties het dan misschien geeft. Professioneel gedrag is ook er voor uit durven komen wat je niet kan/mag.

Zo, dat was even het correcte antwoord. Het blijft natuurlijk wel een heel goede vriendin voor wie het heel veel betekent..
Precies, vanuit een professioneel standpunt zou je per definitie een dergelijke beslissing niet in acht nemen.
Echter had ze me zelfs aangeboden om een contract met haar op te stellen waarin ze verklaart dat als er iets mis gaat alle verantwoording bij haar komt te liggen.... maar hey, het blijft verdorie wel een vriendin en geen klant.

Ik zal eerst nog wel eens goed uitzoeken hoe risicovol fouten kunnen zijn.
pi_90356419
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:08 schreef dotKoen het volgende:
Ik zou nooit medeplichtig willen zijn aan het zetten van piercings :').

Oh, en Seam: ik hoorde vandaag van een arts-docent dat ik ook (te) charmant was. En tegelijk zakelijk :? :')
:D _O-

Die piercing ziet er behoorlijk debiel uit zeg :') Neem dan op die plek een tattoo of zo :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90356730
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Seam het volgende:

[..]

:D _O-

Die piercing ziet er behoorlijk debiel uit zeg :') Neem dan op die plek een tattoo of zo :')
Ze heeft lang haar, meestal los. Dus niemand zal het ooit zien.
En dat anderen het zien gaat het voor haar ook totaal niet om. ;)

Echter, Leren wij niet allemaal op de opleiding dat dergelijke meningen ongegrond zijn ten opzichte van de standpunten en beslissingen van een willekeurig individu?
pi_90356893
quote:
3s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ze heeft lang haar, meestal los. Dus niemand zal het ooit zien.
En dat anderen het zien gaat het voor haar ook totaal niet om. ;)

Echter, Leren wij niet allemaal op de opleiding dat dergelijke meningen ongegrond zijn ten opzichte van de standpunten en beslissingen van een willekeurig individu?
Zulke onzin leg ik op het internet altijd naast me ;)
Dan nog, los van het individu vind ik het een belachelijk plek voor een piercing :D. Ik vind eigenlijk alle piercings lelijk, behalve navelpiercings bij tieners ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90356967
Technisch gezien zijn oorbellen ook piercings hoor, Seam :P Of vind je die ook lelijk?
Shine bright like a diamond.
pi_90357155
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef June. het volgende:
Technisch gezien zijn oorbellen ook piercings hoor, Seam :P Of vind je die ook lelijk?
Ik wist het :') Die kunnen wel, hoewel ik ze het liefst zo klein mogelijk zie ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:17:24 #260
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90357930
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik wist het :') Die kunnen wel, hoewel ik ze het liefst zo klein mogelijk zie ;)
En dan niet van die ringetjes door de bovenkant van het oor :r
Fietstas.
pi_90358033
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Kassaa het volgende:

[..]

En dan niet van die ringetjes door de bovenkant van het oor :r
Een studiegenoot van me heeft dat :)
Eén van de mooiste meisjes van het jaar om te zien.... bescheiden en absoluut niet opvallend. En juist dat ringetje staat perfect bij haar... geeft haar net die beetje stoere/mysterieuze look ^^
  donderdag 23 december 2010 @ 20:25:34 #262
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90358376
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Een studiegenoot van me heeft dat :)
Eén van de mooiste meisjes van het jaar om te zien.... bescheiden en absoluut niet opvallend. En juist dat ringetje staat perfect bij haar... geeft haar net die beetje stoere/mysterieuze look ^^
Pics?
Fietstas.
pi_90358490
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Pics?
Het lijkt me niet gepast om foto's van klasgenoten zomaar op het internet te gooien ;)
Enkel als ik daarvoor haar expliciete toestemming krijg!
pi_90363659
Zucht, nog 2 van die volstrekt zinloze verslagen tikken en status afmaken...
  donderdag 23 december 2010 @ 22:00:44 #265
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_90363673
Hoe staat het met 2.2 kassaa? Die tentamens zijn best kak, ik kan mijzelf niet echt peilen zo, maar nog eentje maken o.i.d.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  donderdag 23 december 2010 @ 22:35:44 #266
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90365812
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef fusionfake het volgende:
Hoe staat het met 2.2 kassaa? Die tentamens zijn best kak, ik kan mijzelf niet echt peilen zo, maar nog eentje maken o.i.d.
Heb deze week een soort van kerstvakantie gehad, iedereen hier thuis heeft vakantie dus was niet echt in een leerstemming, ik zou het in theorie wel moeten halen, maar niet van harte. Ben nu die oefententamens nog een beetje aan het doorlezen, de procedures (wanneer welk medicijn e.d. een beetje te onthouden). Ik haat mezelf alleen wel echt als ik dit niet beter doe dan blok 2.1.
Fietstas.
pi_90366308
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je vanochtend niet naar dat college bent geweest.Zo onzinnig en soms moet je darna 3 uur wachten.
Helaas, ik was er opnieuw ingetrapt. :r

En wtf @ piercing verhaal :') :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:09:08 #268
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_90386646
manman, zo'n piercing zou ik nooit aan beginnen, al is het alleen al omdat ik zo'n ding er nooit mooi recht in krijg :P En ik vind piercings maar niks, dat speelt ook mee.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_90386907
A. lelijk. B. onverantwoord om em zelf te gaan zetten.
Ik zou gewoon zeggen: jij betekent ook heel veel voor mij en daarom ga ik je niet verminken.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:15:21 #271
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_90394349
WTF wat een kuttentamen :') . Zo'n leuk blok, zulke interessante stof en dan zulke klotevragen erbij bedenken.
Fietstas.
pi_90407928
Morgen dienst ;( Maar goed, ik heb me er bij neergelegd :+

En uiteraard neem ik kerststol, lekkere snaai-dingen, smoothies, etc. mee naar het ziekenhuis. Er schijnen ook allerlei goodies vanuit het ziekenhuis te komen voor iedereen die dienst heeft :P Het wordt volgens mij toch best een apart dagje, dienst op eerste kerstdag :)

Nou maar hopen dat er ook patiënten komen, anders ben ik er echt voor Jan Lul :P
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:27:59 #273
208890 June.
Seriously?
pi_90408340
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 20:19 schreef intoxicated het volgende:
Morgen dienst ;( Maar goed, ik heb me er bij neergelegd :+

En uiteraard neem ik kerststol, lekkere snaai-dingen, smoothies, etc. mee naar het ziekenhuis. Er schijnen ook allerlei goodies vanuit het ziekenhuis te komen voor iedereen die dienst heeft :P Het wordt volgens mij toch best een apart dagje, dienst op eerste kerstdag :)

Nou maar hopen dat er ook patiënten komen, anders ben ik er echt voor Jan Lul :P
Ah, er zijn vast wel mensen waarbij hun instabiele AP ontregelt tijdens het Kerstdiner :P
Shine bright like a diamond.
pi_90408574
Instabiele AP is per definitie al ontregeld :@

:*
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_90410579
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:19 schreef intoxicated het volgende:
Morgen dienst ;( Maar goed, ik heb me er bij neergelegd :+

En uiteraard neem ik kerststol, lekkere snaai-dingen, smoothies, etc. mee naar het ziekenhuis. Er schijnen ook allerlei goodies vanuit het ziekenhuis te komen voor iedereen die dienst heeft :P Het wordt volgens mij toch best een apart dagje, dienst op eerste kerstdag :)

Nou maar hopen dat er ook patiënten komen, anders ben ik er echt voor Jan Lul :P
Geniet van je kerstavond dan en succes morgen! Kerst in het verpleeghuis waar ik vroeger werkte was best okee :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')