SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!KERS DIE SPELEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de OP?
Dan kun je je hier toevoegen!
TeamSpeak server:
Server: bfbc2.servequake.com
Wachtwoord: kofkof
BFBC2 FOK! server:
Server: [FoK!] Dutch HardCore Server - Ranked
Clantag: [FoK!] (zorg dat je deze in je naam hebt, zodat we jou niet uit de server gooien!)
De openingspost is op de FOK! Wiki te vinden!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2010 15:26:31 ]
Ik zie het nu ook, je hoeft neit meteen zo ongesteld te doen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef GalaxyS het volgende:
Vietnam (L)
Trouwens wat is die openingspost tering lang zeg, haal al die foto's er eens uit dit is irritant man
Ik zet hem ook wel even in de OPquote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Mezelf even in de Wiki gezet met zo'n puike signature.
[ afbeelding ]
U on drugs? If so, please pass me some.quote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef Sok. het volgende:
Bad Company 2: Vietnam
Speelt stukken lekkerder dan BC2.
Ja hoor, ik was toch bezigquote:Op zondag 12 december 2010 15:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand het toevoegen voor mij? ik kan wiki etc niet editen om de een of andere reden.
Staat erinquote:
Ik zie em gewoon?quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Staat erin
EDIT: Waarom werkt jouw plaatje neit?, als ik hem in een ander tabblad open werkt ie wel
Nee, prerelease van Dice gekregen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U on drugs? If so, please pass me some.
Do want.quote:
op welke manier speelt het beter of lekker dan?quote:
En ja ik zie het dus ik neem aan ieder ander ook. xDquote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nou, ik niet, maar als jij hem wel ziet dan is er ook geen probleem dus
Mja lijkt wel of het soepeler loopt ofzo, maar kan ook zijn omdat het maar een 16slots server is waar k op speel.quote:Op zondag 12 december 2010 16:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
op welke manier speelt het beter of lekker dan?
[..]
En ja ik zie het dus ik neem aan ieder ander ook. xD
Klopt.quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat Vietnam maar 13 euro kosten op Steam? Dat valt reuze mee ja!
Merk trouwens dat ik redelijk vaak in squads zit waar ik me echt afvraag wat ze nou aan het doen zijn. Ik bedoel het spelen gewoon is leuk hoor maar ik vind het leuker als je echt met z'n vieren iets aan het doen bent. Volgens mij zit de helft van de mensen gewoon in een squad zodat ze een betere plek hebben om te spawnen.
Schuldig. Maar dat komt meer omdat ik dan in een squad zit die geen reet uitvoert.quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat Vietnam maar 13 euro kosten op Steam? Dat valt reuze mee ja!
Merk trouwens dat ik redelijk vaak in squads zit waar ik me echt afvraag wat ze nou aan het doen zijn. Ik bedoel het spelen gewoon is leuk hoor maar ik vind het leuker als je echt met z'n vieren iets aan het doen bent. Volgens mij zit de helft van de mensen gewoon in een squad zodat ze een betere plek hebben om te spawnen.
Tof. Niet meer online geweest sinds gister. Vanavond wel weer knallen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Schuldig. Maar dat komt meer omdat ik dan in een squad zit die geen reet uitvoert.
Ik had je trouwens ingame geadd.
Is idd meestal zo.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef TwztId het volgende:
Heb nog nooit in een squad gezeten die samenwerkt, ze spawnen achter je en lopen altijd gelijk weg..
Ik probeer er altijd ff bij te blijven om te kijken wat die gaat doen zodra ik zie dat ie loopt te kutten ga ik ook maar weer in me 1tje verder..
Echt als een squad spelen kan volgens mij alleen als je met een aantal mensen gaat spelen die je kent (bv als 4 of 5 mensen van hier besluiten te gaan spelen), niet zomaar met wildvreemde op een public server..
Heavy Metal is bijvoorbeeld heel groot. Ik speel meestal medic maar in dat soort maps is een medic maar vrij weinig toegevoegde waarde. Neem meestal een sniper en ga net als vele anderen ook gewoon in de bergen zitten.quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef Semargofni het volgende:
In het vorige topic melde ik nog dat het spel niet werkte, na het installeren van de patch werkt ie gelukkig wel. Sommige maps zijn vrij frustrerend vind ik, veels te open waardoor je een grote afstand aflegd om vervolgens dood gesniped te worden en dan begint het weer van voor af aan.
Er achter gekomen dat het ook gebeurd als ik boxen gebruik.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Sok. het volgende:
Somehow freezed Battlefield steeds na een aantal minuten als ik oordopjes gebruik, als ik over m'n boxen gebruik is er niks aan t handje.
Tof, maar waar bestaat je PC uit en is alles wel goed aangesloten?quote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Er achter gekomen dat het ook gebeurd als ik boxen gebruik.
Godverdomme.
HP dv7 2080edquote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tof, maar waar bestaat je PC uit en is alles wel goed aangesloten?
Kan prima hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Gamen op een laptop
Geen IRQ conflicten of kortsluiting/aardingsproblemen?
Ik game ook op mijn laptop.quote:Op maandag 13 december 2010 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Gamen op een laptop
Geen IRQ conflicten of kortsluiting/aardingsproblemen?
Meer dat de kans op problemen die niet 1-2-3 te verhelpen zijn nogal groot is. Verder kunnen laptops aardig meekomen anno nu iddquote:
Ik weet niet hoe het zat voor de patch want toen speelde ik het nog niet maar ik zit ook altijd tussen de 100-200...quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Dinthe het volgende:
Iemand anders hoge ping na de laatste patch?
Ik speelde altijd op ~90 en nu alleen nog maar 130+ and it drives me mad. Zoveel keer haal ik het net niet, terwijl ik weet dat het makkelijk had gelukt met een ping van onder de 100. AAARGH.
Klinkt als drives van je videokaartquote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef een2drie het volgende:
Mijn computer:
AMD Phenom II X4 955
Asus 5830 1 GB
4 GB geheugen
Dacht ik ook, tot ik de laatste regel van zijn post las, en toen had ik het idee dat ie ons in de zeik zat te nemen. 1 keer voorgekomen of zo.quote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klinkt als drives van je videokaart
Huh?quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot ik de laatste regel van zijn post las, en toen had ik het idee dat ie ons in de zeik zat te nemen. 1 keer voorgekomen of zo.
MS Sidewinder X8 lijkt me best lekkah en hendig ivm USB voer voor dat apparaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kon vanavond niet spelen omdat de batterijen van mijn muis op zijn en ik geen batterijen heb gekocht toen ik bij de winkel was.![]()
En nu niet allemaal beginnen over "(Gamen met een) draadloze muis.!!" Want ik vind 'm fijn en met dure batterijen doet hij het zo 4-5 maand.
Dit is het PC topic, kut.quote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoeveel kost dit geintje op de xbox?
1200 of 1400 punten?
Ik heb er nu 440 namelijk en dan heb ik -als ie 1200 is- aan 800 punten genoeg om te kopen
Nee 18dec is het gewoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Nog 1 fucking dag en het wordt fucking vlammenwerpen! Mits je gekocht hebt via eastore.nl.
Vietnam speel je gewoon door BC2 op te starten en via daar op Vietnam klikken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
Misschien dat hier iemand het weet.. ik heb via de EA store ooit BFBC2 gekocht en speel dit al een tijdje. Gedownload met de EA download manager. Nu heb ik in dezelfde winkel alvast de Vietnam uitbreiding gekocht en heb de download manager gestart, helaas zegt die dat ik geen games heb. Vervolgens speel ik wel BFBC2 met hetzelfde account als ik de download manager mee start en kan ik de key waar ik mee speel ook niet toevoegen aan dit account - want is al in gebruik.
Vervolgens ben ik de draad een beetje kwijt.. hoe werkt dit?
Dat zou al schelen... heel de download manager niet nodig dus?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Vietnam speel je gewoon door BC2 op te starten en via daar op Vietnam klikken.
Nope, kan best zijn dat je wel even updater moet draaien, maar downloadmanager niet gebruikt nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat zou al schelen... heel de download manager niet nodig dus?
Activeren van dat andere nutteloze pakketje is wel gewoon gelukt.. heb nu kansloze goudkleurige wapens
Ik lees 18 dec overal als officiële release dag.. klote! Ik wou morgen al spelen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee 18dec is het gewoon.
21dec is de "officiele" release dag.
Met 18dec bedoelde ze vooral dat dat de dag is als je em nu al pre-orderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik lees 18 dec overal als officiële release dag.. klote! Ik wou morgen al spelen!
En nu...?quote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klinkt als drives van je videokaart
En dan de volle mep betalen omdat er geen concurrentie is... BC2 kost bij Steam nog altijd 39.99, waar ie voor 15-20 euro te vinden is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Moet eigenlijk ook gewoon alles via Steam doen, dat werkt bij mij vlekkeloos.
Ik ging inderdaad even op Steam kijken naar BC2. Inderdaad rond de 40 euro. Bij zo'n beetje elke winkel in de stad die 'm heeft kost hij maar 20 euro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan de volle mep betalen omdat er geen concurrentie is... BC2 kost bij Steam nog altijd 39.99, waar ie voor 15-20 euro te vinden is.
Als STEAM zijn prijzen nou eens liet zakken als winkels dat ook deden...
Ik had eerst ook lange laadtijden, kwam wel door ATI kaart, maar update fixte het volgens mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan trouwens geen update vinden voor mijn videokaart. Alsnog duurt laden best lang, spel zelf loopt wel prima. Kut videokaart? Of eventueel nog andere oplossingen.
Ik heb een ATI Mobility Radeon HD 4600. Niet topnotch maar spelen zelf wil prima.
quote:
..leest nogal.. Autistisch weg zeg maar.quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef een2drie het volgende:
Toen ik wilde spelen opende ik een ander venster terwijl ik BF al had aangeklikt maar nog niet tevoorschijnen was gekomen, misschien dat het daar aan ligt? Daarvoor ging alles nog goed.
1 dubbelklik op BF icoontjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
..leest nogal.. Autistisch weg zeg maar.![]()
Heb het gelezen maar snap er helemaal geen fuck van. En hoe vaker ik het lees, hoe minder ik ervan begrijp. Eerst werkte het spel wel goed, toen startte je het spel op en startte je per ongeluk tegelijkertijd iets anders op waardoor toen de boel traag was of zo? Lijkt mij dan dat als je je pc opnieuw op start, het nog eens probeert d.m.v. klikken op het bfbc2 ikoontje zonder op allerhande andere ikoontjes te klikken, het opgelost is? Of zo?
Ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet wie me laatst had toegevoegd maar ik heb geen friend requests.
Dan zal dat er wel mee te maken hebben denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef een2drie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar ik denk firefox, niet echt iets speciaals iig
GameMania in de oude Ebbinge heeft 'm niet meer volgens mij. FreeRecordShop in de Herestraat wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef RickoKun het volgende:
Deze boi gaat hem denk ik maar even kopen!
TVP
Fuck die shit, niggah! Ik koop via teh intarwebz! FRS is sowieso gigantisch duur (vaak boven de adviesprijs), heb em nu voor 18 eu gekocht! Nouja, zal ik em morgen....ohnee, TNT staakt? Dan krijg ik em vast maandagquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
GameMania in de oude Ebbinge heeft 'm niet meer volgens mij. FreeRecordShop in de Herestraat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |