Sssst. Dat pleit niet voor me.quote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
NJ
de enige die ik hier herken
Que?quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef welkominspace het volgende:
kindje gemaakt,uit de kast gekomen
En in de juiste volgorde, dat moet ik je nageven.quote:
ja alleen komt meestal ook zo'n debiel concept bij kijken dat ze "vriendin" noemenquote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef NJ het volgende:
[..]
En in de juiste volgorde, dat moet ik je nageven.
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.
Of ze moeten voor je neus gaan zoenen ofzo...
Bij mij is het juist zo dat die vriendin me juist bevalt, zolang ze niet bevalt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja alleen komt meestal ook zo'n debiel concept bij kijken dat ze "vriendin" noemen
JA NJ IK WEET WAT EEN KASTHOMO IS MAAR WIE (!) IS HET?!quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.
Of ze moeten voor je neus gaan zoenen ofzo...
Vrouwen zijn als neukertjes primaquote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij mij is het juist zo dat die vriendin me juist bevalt, zolang ze niet bevalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |