Sssst. Dat pleit niet voor me.quote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
NJ
de enige die ik hier herken
Que?quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef welkominspace het volgende:
kindje gemaakt,uit de kast gekomen
En in de juiste volgorde, dat moet ik je nageven.quote:
ja alleen komt meestal ook zo'n debiel concept bij kijken dat ze "vriendin" noemenquote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef NJ het volgende:
[..]
En in de juiste volgorde, dat moet ik je nageven.
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.
Of ze moeten voor je neus gaan zoenen ofzo...
Bij mij is het juist zo dat die vriendin me juist bevalt, zolang ze niet bevalt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja alleen komt meestal ook zo'n debiel concept bij kijken dat ze "vriendin" noemen
JA NJ IK WEET WAT EEN KASTHOMO IS MAAR WIE (!) IS HET?!quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft een kind gemaakt en is uit de kast gekomen. Duidelijker dan dat wordt het niet J.
Of ze moeten voor je neus gaan zoenen ofzo...
Vrouwen zijn als neukertjes primaquote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij mij is het juist zo dat die vriendin me juist bevalt, zolang ze niet bevalt..
Een leernicht met een kind...quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
JA NJ IK WEET WAT EEN KASTHOMO IS MAAR WIE (!) IS HET?!
Wie begin er nou net een gesprek met NJ?quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Okay, nu ben ik in de war. Want je hebt geen gelijk, maar toch moet ik je in deze gelijk geven.quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Vrouwen zijn als neukertjes prima![]()
maar als gezelschap wat minder
Oldbies, dit is welkominspace. welkominspace dit zijn de oldbies.quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
niemand brengt er wat tegeninquote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Okay, nu ben ik in de war. Want je hebt geen gelijk, maar toch moet ik je in deze gelijk geven.
Oh ik dacht dat een oldbie in disguise was.quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Oldbies, dit is welkominspace. welkominspace dit zijn de oldbies.
welkominspace is een okaye baggeraar uit de tijd dat ik nog ONZ modde.
De oldbies zijn goden.
Die hadden we nog niet.quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een leernicht met een kind...
Dat durf ik persoonlijk wel te betwijfelen anders.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef welkominspace het volgende:
ik heb meer bans goed weten te praten dan wie dan ook in dit topic
No fucking way.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef welkominspace het volgende:
En dat zeg je terwijl je je in het gezelschap bevind van de uitvinder van de paranoiaban™ en de eerste fake dode in de geschiedenis van FOK!quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef welkominspace het volgende:
En de persoon die hem doodgemaakt heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl je je in het gezelschap bevind van de uitvinder van de paranoiaban™ en de eerste fake dode in de geschiedenis van FOK!
Heb je ook kloons die uit de geschiedenis van FOK! gewist zijn?quote:Op zondag 12 december 2010 20:08 schreef welkominspace het volgende:
NJ,vertel ze hoe oneindig veel kloons ik heb
En een wederopstandeling.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef NJ het volgende:
[..]
En de persoon die hem doodgemaakt heeft.
tssk,das niks verga je toch alleen maar in de leegte.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl je je in het gezelschap bevind van de uitvinder van de paranoiaban™ en de eerste fake dode in de geschiedenis van FOK!
Dat zal best. Je had er inderdaad best veel. Maar niet een hoeveelheid waar Swets en KOM zich druk om maken hoor. Die hadden dat aantal al rond 2003 ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb met al m'n klonen meer gepost dan met welkominspace gok ik
dacht het welquote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je ook kloons die uit de geschiedenis van FOK! gewist zijn?
die hadden weer het voordeel dat fok toen nog veel kleiner wasquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zal best. Je had er inderdaad best veel. Maar niet een hoeveelheid waar Swets en KOM zich druk om maken hoor. Die hadden dat aantal al rond 2003 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |