Anders koop je een ipad bij typhone voor de rust ?quote:
GMTA.quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Anders koop je een ipad bij typhone voor de rust ?
Ik ben de twijfel voorbij geloof ik.quote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb dit weekend met een iPad zitten spelen (heel gezellig is dat bij vrienden) en ik wil er eigenlijk ook een. Maar hubbie twijfelt nog
Twintig peuters gijzelen met zwaarden.quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat?
Twintig peuters gijzelen of een iPad? Even specifiek zijn gaarne!
Ik krijg nooit klachten over m'n 7 inches.quote:Op maandag 13 december 2010 11:51 schreef Joene het volgende:
De volgende ipad is 7 inch J das niet toffer.
Ja maar ik heb nog zo veel dingen te kopen UIO.quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewoon kopen, T. Dat voorrecht heb je als zwanger geval.
Staat er in de appstore geen babykamer?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog zo veel dingen te kopen UIO.Zoals een babykamer
Pfffffft. Wát is nou belangrijker? Een toffe gadget om mee te klooien op de bank of iets geheel overbodigs als een bed voor je eerstgeborene?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n geval is toch gewoon essentieel onderdeel van een babykamer?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
Maakt dat uit dan?quote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat kost zo'n ding eigenlijk en wat kan ik ermee?
Gewoon. Van alles!quote:Op maandag 13 december 2010 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, ík kan er natuurlijk geen zak mee, maar wat zou men ermee kunnen doen?
Ergens rond de 350-400? En ja wat kun je er mee. Krant lezen en Plants vs. Zombies en Angry Birds spelen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat kost zo'n ding eigenlijk en wat kan ik ermee?
Kijk ik bedoel maar!quote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ergens rond de 350-400? En ja wat kun je er mee. Krant lezen en Plants vs. Zombies en Angry Birds spelen.
Ik zei ook al dat Jesus geboren was in een kribbe en dat ons kindje dan een appelkistje zou krijgen en die dan veeeeeeel luxer was als het kribbeke van Jesus.quote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pfffffft. Wát is nou belangrijker? Een toffe gadget om mee te klooien op de bank of iets geheel overbodigs als een bed voor je eerstgeborene?
Ik stel die vragen bij alles in het leven, KOM. Voedsel, vrouwen en andere voorwerpen. Geeft vaak leuke inzichten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |