Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we toffe banen met dito salarissen J. Dat scheelt.
Goedquote:
En dan ga je gekke dingen doen zoals Dutsers kopen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.
en iPads enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dan ga je gekke dingen doen zoals Dutsers kopen?
hehehe, nu met een homeplug aangesloten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef NJ het volgende:
Ohja, Swets, hier is trouwens die trage router tussen alles uit en het draait als een tierelier..
De laptop beneden. Bij mij is het niet echt praktisch, aangezien de router op m'n pc staat.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hehehe, nu met een homeplug aangesloten?
Klagen hoort erbij als Nederlander zijnde, Swets, zelfs over futiele luxeprobleempjes als teveel verdienen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ook niet tof T, ik las zoiets op de Twittert!
Najah ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet fijn is.quote:Op maandag 13 december 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Mja gaat wel goedkomen hoor uiteraard maar het kind is zo weinig (echt) ziek geweest tot nu toe (alle bekende kinderziektes hebben we ook overgeslagen ofzo) dat het ff indruk maakt, en niet op het minst op papa en mama.
Mijn pa heeft vorig jaar een longontsteking gehad en het heeft echt heeeeeeeel lang geduurd voor -ie weer een beetje de oude was (man is ook al 68...).quote:Op maandag 13 december 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet fijn is.
Week of 6quote:Op maandag 13 december 2010 09:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn pa heeft vorig jaar een longontsteking gehad en het heeft echt heeeeeeeel lang geduurd voor -ie weer een beetje de oude was (man is ook al 68...).
Echt ik denk niet dat je jezelf wat kwalijk moet nemen, je probeerd eerst wat toch ?quote:Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ik voel me ook gewoon zo suf dat we het hele weekend hebben lopen tobben met sinasprilletjes en hoestdrankjes enzo.. Volgende keer zit ik echt gelijk bij de ha, dan maar de overbezorgde ouder uithangen hoor.
Bij m'n pa bijna een half jaar. Nou goed straks eerst maar even de penicilline ophalen voor de uk.quote:
Mja maar dat gehoest is niet van de laatste paar dagen, en vorige week is ze natuurlijk ook al ziek uit school gekomen. Maar goed met een griepje naar de ha (wat het eerst leek) voelt ook zo nutteloos.quote:Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Echt ik denk niet dat je jezelf wat kwalijk moet nemen, je probeerd eerst wat toch ?
EN DAT NATUURLIJK!!!111 HET IS DE SCHULD VAN DE 1,3% NIET WESTERSE ALLETONE HIER IN HET DURP!!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BUITENLANDERS MET HUN ALLOCHTOONSE ZIEKTEN DIE ONZE BLOEDJES VAN HOLANTSE KINEDEREN ZIEK MAKEN. MENSE, OGE!
precies dus kan je jezelf niks kwalijk nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja maar dat gehoest is niet van de laatste paar dagen, en vorige week is ze natuurlijk ook al ziek uit school gekomen. Maar goed met een griepje naar de ha (wat het eerst leek) voelt ook zo nutteloos.
Ik voel het ook JK.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doet het pijn bij haar, of bij jou, liefjen?
Juist dan ga je lawaai maken.quote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit hier nu ook heel krampachtig op de bank te proberen geen herrie te maken. Met als gevolg dat m'n kop koffie net al bijna viel, ik de laptop bijna op de grond schopte en ik eigenlijk heel erg moet plassen maar niet op durf te staan
.
Anders koop je een ipad bij typhone voor de rust ?quote:
GMTA.quote:Op maandag 13 december 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Anders koop je een ipad bij typhone voor de rust ?
Ik ben de twijfel voorbij geloof ik.quote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb dit weekend met een iPad zitten spelen (heel gezellig is dat bij vrienden) en ik wil er eigenlijk ook een. Maar hubbie twijfelt nog
Twintig peuters gijzelen met zwaarden.quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat?
Twintig peuters gijzelen of een iPad? Even specifiek zijn gaarne!
Ik krijg nooit klachten over m'n 7 inches.quote:Op maandag 13 december 2010 11:51 schreef Joene het volgende:
De volgende ipad is 7 inch J das niet toffer.
Ja maar ik heb nog zo veel dingen te kopen UIO.quote:Op maandag 13 december 2010 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewoon kopen, T. Dat voorrecht heb je als zwanger geval.
Staat er in de appstore geen babykamer?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog zo veel dingen te kopen UIO.Zoals een babykamer
Pfffffft. Wát is nou belangrijker? Een toffe gadget om mee te klooien op de bank of iets geheel overbodigs als een bed voor je eerstgeborene?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n geval is toch gewoon essentieel onderdeel van een babykamer?quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
Maakt dat uit dan?quote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat kost zo'n ding eigenlijk en wat kan ik ermee?
Gewoon. Van alles!quote:Op maandag 13 december 2010 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, ík kan er natuurlijk geen zak mee, maar wat zou men ermee kunnen doen?
Ergens rond de 350-400? En ja wat kun je er mee. Krant lezen en Plants vs. Zombies en Angry Birds spelen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat kost zo'n ding eigenlijk en wat kan ik ermee?
Kijk ik bedoel maar!quote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ergens rond de 350-400? En ja wat kun je er mee. Krant lezen en Plants vs. Zombies en Angry Birds spelen.
Ik zei ook al dat Jesus geboren was in een kribbe en dat ons kindje dan een appelkistje zou krijgen en die dan veeeeeeel luxer was als het kribbeke van Jesus.quote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pfffffft. Wát is nou belangrijker? Een toffe gadget om mee te klooien op de bank of iets geheel overbodigs als een bed voor je eerstgeborene?
Ik stel die vragen bij alles in het leven, KOM. Voedsel, vrouwen en andere voorwerpen. Geeft vaak leuke inzichten.quote:
En de Playboy bekijken! Wij hebben gistermiddag de hele reeks Playboy's van 2010 zitten kijken!quote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ergens rond de 350-400? En ja wat kun je er mee. Krant lezen en Plants vs. Zombies en Angry Birds spelen.
Deze tijd van het jaar zijn mandarijnenkistjes beter voorhanden T.quote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat Jesus geboren was in een kribbe en dat ons kindje dan een appelkistje zou krijgen en die dan veeeeeeel luxer was als het kribbeke van Jesus.
Maar dat was geen goed argument vond hubbie
Wij hebben in de familie een appelboer J.quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar zijn mandarijnenkistjes beter voorhanden T.
Hoe zag het spel eruit?quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En de Playboy bekijken! Wij hebben gistermiddag de hele reeks Playboy's van 2010 zitten kijken!
En dr was ook nog een tof spelletje op maar ik ben even kwijt hoe het heet.
Je kan het ook op de iPhone installeren want dat had die vriend ook
Zij heeft het over Playboys bekijken en jij begint over een spelletje? Ben je homo of zo?quote:
Een kikker die van alles op eet zodat je punten haalt.quote:
Pocket Frogs? Vond ik tegenvallen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Een kikker die van alles op eet zodat je punten haalt.
Met belletjes waardoor je dan die zooi, die die kikker moet op slikken (IK BEN GEK OP SLIKKEN), bij die kikker kan krijgen.
Volg je het nog?
Vind sowieso dat soort (vak)bladen altijd tering duur. Enige blad wat ik soms koop is de Quest Historie en dat alleen als er daadwerkelijk dingen in staan die me boeien. Gister Suske en Wiske gelezen op de iPhone, dat was verrassend goed te doen, als ze dat met meer strips en zoals jij al zei bladen gaan doen ben ik voor.quote:Op maandag 13 december 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet zeggen dat dat wel een grote reden is dat ik de iPad wil, heb ook pas het downloaden van bladen ontdekt en nu in december bundels met een hele jaargang erin... lijkt me wel heerlijk relaxed. Bijvoorbeeld MacFormat, C'T, Amateur Photography, CPU... allemaal bladen die ik best zou willen kopen maar dat is een beetje kostbaar (plus dat sommigen hier geeneens of heel lastig te krijgen zijn).
'Tis der aan 't handje?quote:Op maandag 13 december 2010 12:18 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed, eerst belangrijke zaken, even een boterhammetje en dan met de kleuter naar het ziekenhuis.
Ik zou echt niet weten hoe het heetquote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pocket Frogs? Vond ik tegenvallen.
Teruglezen b-d.quote:
Teruglezen. Zijn er serieus mensen die dat doen?quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Teruglezen b-d.. Maar: longonsteking waarschijnlijk. Even in het ziekenhuis bij de kinderarts de rest laten uitzoeken.
Straks blijkt hij ook zwanger!quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Tally het volgende:
Ik heb het koud
Maar hubbie gaat EINDELIJK naar de dokter. Toch nog een lichtpuntje vandaag
Ik denk het niet. Maar je weet het niet BAM! JE WEET HET NIET!!quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Straks blijkt hij ook zwanger!
Jonge kut?quote:
Hier zijn het flinke vlokken.quote:Op maandag 13 december 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, het sneeuwt hier minivlokjes sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |