Najah ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet fijn is.quote:Op maandag 13 december 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Mja gaat wel goedkomen hoor uiteraard maar het kind is zo weinig (echt) ziek geweest tot nu toe (alle bekende kinderziektes hebben we ook overgeslagen ofzo) dat het ff indruk maakt, en niet op het minst op papa en mama.
Mijn pa heeft vorig jaar een longontsteking gehad en het heeft echt heeeeeeeel lang geduurd voor -ie weer een beetje de oude was (man is ook al 68...).quote:Op maandag 13 december 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet fijn is.
Week of 6quote:Op maandag 13 december 2010 09:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn pa heeft vorig jaar een longontsteking gehad en het heeft echt heeeeeeeel lang geduurd voor -ie weer een beetje de oude was (man is ook al 68...).
Echt ik denk niet dat je jezelf wat kwalijk moet nemen, je probeerd eerst wat toch ?quote:Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ik voel me ook gewoon zo suf dat we het hele weekend hebben lopen tobben met sinasprilletjes en hoestdrankjes enzo.. Volgende keer zit ik echt gelijk bij de ha, dan maar de overbezorgde ouder uithangen hoor.
Bij m'n pa bijna een half jaar. Nou goed straks eerst maar even de penicilline ophalen voor de uk.quote:
Mja maar dat gehoest is niet van de laatste paar dagen, en vorige week is ze natuurlijk ook al ziek uit school gekomen. Maar goed met een griepje naar de ha (wat het eerst leek) voelt ook zo nutteloos.quote:Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Echt ik denk niet dat je jezelf wat kwalijk moet nemen, je probeerd eerst wat toch ?
EN DAT NATUURLIJK!!!111 HET IS DE SCHULD VAN DE 1,3% NIET WESTERSE ALLETONE HIER IN HET DURP!!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE BUITENLANDERS MET HUN ALLOCHTOONSE ZIEKTEN DIE ONZE BLOEDJES VAN HOLANTSE KINEDEREN ZIEK MAKEN. MENSE, OGE!
precies dus kan je jezelf niks kwalijk nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja maar dat gehoest is niet van de laatste paar dagen, en vorige week is ze natuurlijk ook al ziek uit school gekomen. Maar goed met een griepje naar de ha (wat het eerst leek) voelt ook zo nutteloos.
Ik voel het ook JK.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doet het pijn bij haar, of bij jou, liefjen?
Juist dan ga je lawaai maken.quote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit hier nu ook heel krampachtig op de bank te proberen geen herrie te maken. Met als gevolg dat m'n kop koffie net al bijna viel, ik de laptop bijna op de grond schopte en ik eigenlijk heel erg moet plassen maar niet op durf te staan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |