Buk maar!!!!!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb het bloedheet. Misschien heb ik het ook wel! Misschien moet ik getemperatuurt worden!
Van een beetje gaan zitten wachten krijg je niet zomaar kinderen, KOM.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, komtie..
"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, JK!"
Altijd al willen zeggen..
Is dat dat zweterige gedoe? (En andere lichaamssappen?).quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van een beetje gaan zitten wachten krijg je niet zomaar kinderen, KOM.
Dat weet je misschien niet meer, maar het kost nog vies veel werk..
Ja, dat. Met zo van die Barry White op de achtergrond.quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat dat zweterige gedoe? (En andere lichaamssappen?).
Of was dat nou de bevalling?quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat dat zweterige gedoe? (En andere lichaamssappen?).
Zo'n enorm ontbindend lijk naast je werkt niet sfeerverhogend?quote:
Ik lig ook al de hele dag te wachten T!quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lig in bed! Ruimte zat.
En ik heb het koud
Volgens de meeste mensen niet, neen. Al heeft onze HEERES HEERE natuurlijk vreemde kostgangers.quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n enorm ontbindend lijk naast je werkt niet sfeerverhogend?
Cloud computing. Niets nieuws onder de zon en de kans is inderdaad groot dat dat de toekomst gaat worden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Google: ‘Einde harde schijf in zicht’
Handig!1!!!!
Of je krijgt hem van je werkquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hoi of je besteld even een iPad.
en 20 dagen levertijdquote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ja pffft da's te makkelijk. Nu kon ik genieten van 6 weken keuzestress.
Lekker abbootje vodafone erbij ? waar gekauft J ?quote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als het goed is woensdag in huis J. Voorraad heb ik 6 x laten bevestigen door die vent.
Vodafone abbo erbij idd, bij metjelaptoponline.nl ofzo, aardige gasten, ook aan de telefoon en ze belden zelfs even terug om de goede ontvangst van de spullen enzo te bevestigen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker abbootje vodafone erbij ? waar gekauft J ?
Lekkor J , 32gb versie ?quote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vodafone abbo erbij idd, bij metjelaptoponline.nl ofzo, aardige gasten, ook aan de telefoon en ze belden zelfs even terug om de goede ontvangst van de spullen enzo te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |