Geweldige comeback-postquote:Op maandag 13 december 2010 01:10 schreef pietbier het volgende:
Sjongejongejonge, dat jullie niet snappen dat besneden mensen dat moeten doen want die eikel, daar gaat het om he!
Als je die van een ander ziet, dan zal ALLAH je straffen! Andermans eikel kan je verleiden om erover te fantaseren of nog erger, om er iets mee te doen en geen enkele moslim is homo dus geen verleiding, geen homo's.
on topic: Lekker je zweetzak inpakken onder de douche, dan helpt het douchen ook niet echt.

Maar de gemiddelde Nederlandse ongelovige heeft een puike voorhuid, zou een islami jihadi dan niet juis weer met de al eerder genoemde ongelovige voorhuid-bezitter mogen douchen? de voorhuid bedekt immers de eikel als een burka een harige islami jihadi mama.quote:Op maandag 13 december 2010 01:10 schreef pietbier het volgende:
Sjongejongejonge, dat jullie niet snappen dat besneden mensen dat moeten doen want die eikel, daar gaat het om he!
Als je die van een ander ziet, dan zal ALLAH je straffen! Andermans eikel kan je verleiden om erover te fantaseren of nog erger, om er iets mee te doen en geen enkele moslim is homo dus geen verleiding, geen homo's.
on topic: Lekker je zweetzak inpakken onder de douche, dan helpt het douchen ook niet echt.

er is een pisbak-etiquette. Altijd zo ver mogelijk van elkaar wegstaan. Is een filmpje van onlinequote:Op zondag 12 december 2010 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die pisbakken heb ik juist altijd heel bizar gevonden nu je het noemtDat je als mannen zo naast elkaar je piemel er uit floept en gaat plassen. Ik zou denk ik altijd gewoon de wc gebruiken waarbij de deur prettig dicht kan

quote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef Ensaf het volgende:
Mensen die hun onderbroek aanhouden
Zijn vast ook de lui die niet bij een urinoir durfen te staan.

quote:

Haha maar die F-jes worden wel geholpen door jonge moeders...quote:Op zondag 12 december 2010 06:42 schreef JackHerrer het volgende:
TS is een viespeuk die bij de f-jes onder de douche staat te loeren.

Op Rock Werchter had je toen ik d'r was van die pisgoten tegenover mekaar. Stond je letterlijk naar mekaar's lus te kijken. Dat was wel wat raar. Verder boeit 't me geen hol.quote:Op zondag 12 december 2010 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die pisbakken heb ik juist altijd heel bizar gevonden nu je het noemtDat je als mannen zo naast elkaar je piemel er uit floept en gaat plassen. Ik zou denk ik altijd gewoon de wc gebruiken waarbij de deur prettig dicht kan
Naakt voetballen lijkt me wel klote, dan zwabbert alles zo.quote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef Opkloter het volgende:
nooit gezien hiero, heb heel wat jaren gevoetbalt, altijd full naked

allahquote:Op zondag 12 december 2010 03:29 schreef poepeneesje het volgende:
Islam regeert! Want als je elkaars piemol ziet, dan word je gestraft door God.

een zelfmoord actiequote:Op zondag 12 december 2010 09:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Langzaam schoof ik mijn harde penis met kloppende aderen in zijn anus. Terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn, smeekte hij zijn God om vergiffenis omdat hij ervan genoot. Toen ik mijn warme zaad over zijn endeldarm spoot, barstte hij in huilen uit.
De beste jongen is wekenlang in de war geweest om uiteindelijk de homo die hij is van een flat te werpen, zoals het een echte moslim betaamt.

En de koning boven de king?quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef JusT_M het volgende:
[..]
In de hiërarchie staat God boven Allah

In jouw hiërarchie bedoel je?quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef JusT_M het volgende:
[..]
In de hiërarchie staat God boven Allah

Arabische christenen noemden God al Allah voordat de islam überhaupt bestond, wijsneus. Het is gewoon de Arabische term voor God. Of denk jij dat bijvoorbeeld Gott ook een ander begrip is?quote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef JusT_M het volgende:
[..]
God was er voor Allah. Allah is een copycat.

Als dyslect schrijf je waarschijnlijk al heel wat anders dan je in werkelijkheid probeert te vertellen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef donald_dick het volgende:
We douchte al 15 jaar geleden met onze onderbroekjes aan !

Dat denk ik ook.quote:Op zondag 12 december 2010 06:41 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht. Denk niet dat het te wijten is aan penis size ansich, want ze hebben heus niet allemaal kleinere pikkies dan vroeger, denk dat het te wijten is aan het feit dat ze allemaal steeds onzekerder worden.

Dat is voor het groepsgevoel.quote:Op zondag 12 december 2010 04:48 schreef Parlay het volgende:
Douche gewoon thuis. Ik snap dat toch niet hoor dat douchen in die vieze doucheruimtes met zijn allen. Was het nou zo moeilijk om er wat muurtjes tussen te metselen?

\quote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef RodeNek het volgende:
Kijk dat de meesten hier zonder boxer douchen ok, maar dat diezelfde fokkers keihard gaan eisen dat iedereen zonder boxer MOET douchen. Waarom zou je als hetero gaan eisen dat andere mannen hun piemeltje moeten laten zien (met als excuus dat het homo's zijn, ze een kleine piem0l hebben of onzeker zijn)?
Ik ga toch ook niet zitten eisen dat iedereen samen moet gaan zitten schijten of wel soms. Privacy heet zoiets.
fags

douchen met boxer = kan je beter douchen helemaal latenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef RodeNek het volgende:
Kijk dat de meesten hier zonder boxer douchen ok, maar dat diezelfde fokkers keihard gaan eisen dat iedereen zonder boxer MOET douchen. Waarom zou je als hetero gaan eisen dat andere mannen hun piemeltje moeten laten zien (met als excuus dat het homo's zijn, ze een kleine piem0l hebben of onzeker zijn)?
Ik ga toch ook niet zitten eisen dat iedereen samen moet gaan zitten schijten of wel soms. Privacy heet zoiets.
fags

Kijk douchen met boxer is gewoon idioot, dan douche je (net als ik) gewoon in aparte douchehokjes of gewoon thuis. Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat fokkers zich zo druk maken om dit fenomeen, wat indirect neer komt op het feit dat ze anderen dus naakt willen zienquote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
douchen met boxer = kan je beter douchen helemaal laten

Er is meer seks en bloot dan ooit in de samenleving (tv, muziekvideo's, reclame, magazines, billboards etc), maar de jeugd lijkt preutser geworden te zijn. Huh? Ik snap het niet zo goed denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:43 schreef MatteoF0 het volgende:
Weet nog dat ik een jaar of twintig was, ben nu 57 maar toen waren er veel Marokkaanse jongens die op de sportclub gewoon naakt onder de douche gingen, Turken hadden er meer moeite mee.
Maar ja was een beetje flower power tijd toen waren we wat minder preuts, in Amsterdam had je een sleep-inn (een soort jeugdherberg maar dan zonder jeugdherbergpasje) en daar had je een doucheruimte waar jongens en meisjes gewoon samen naakt onder de douche gingen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |