Oh, mag dat niet.quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
seks op zondag durf je wel
en in het computerhok
Ja, sorryquote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en in het computerhok
foeiquote:Op zondag 12 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, mag dat niet.
Forgive me father, for I have sinned...
Ik zal het noooooooooit meer doen.quote:
Kijk, nu gaat het beter!quote:
quote:
seks?? heheh.. neuh... kijken kijken niet kopen..quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en in het computerhok
neuh.. m'n nulletje wordt een eentje.. ( dat zou op zich wel een mooie tekst zijn voor een kerelquote:
quote:
Ja, maar als jij zijn bitje daar rechtzet wordt er toch ook geboord!quote:Op zondag 12 december 2010 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet een booreiland... Seafox2:
[ afbeelding ]
ohh.. DAT bitje.. ik dacht aan 0 en 1 bitjes...quote:Op zondag 12 december 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar als jij zijn bitje daar rechtzet wordt er toch ook geboord!
Ken het spel niet, playasia is baas.quote:Op zondag 12 december 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, shit, deze wil ik zo graag hebben, maar de levertijd zal wel weer zo uitkomen dat ik pas in januari ...
http://www.play-asia.com/(...)g-49-en-70-3ylq.html
[ afbeelding ]
Ghibli Studio game, met een prachtig boek erbij, dat je nodig hebt om te spelen. Ik heb het al gespeeld in Tokyo en damn, deze wil ik zo graag. Nu is ie uit, maar op de vijftiende komt er pas weer wat meer bij en de levertijd is altijd traag. Met dank aan TNT en Schiphol.quote:Op zondag 12 december 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken het spel niet, playasia is baas.
Als je gelukt hebt is het er best snel, zoniet heeft de douane het onderschept en moet je belasting en invoerrechten betalen.quote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghibli Studio game, met een prachtig boek erbij, dat je nodig hebt om te spelen. Ik heb het al gespeeld in Tokyo en damn, deze wil ik zo graag. Nu is ie uit, maar op de vijftiende komt er pas weer wat meer bij en de levertijd is altijd traag. Met dank aan TNT en Schiphol.
Oh, maar dat laatste is logisch lijkt me. Maar ik ben straks een hele tijd niet huis en dan wordt het dus uiteindelijk teruggestuurd, dus dat is zo irritantquote:Op zondag 12 december 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je gelukt hebt is het er best snel, zoniet heeft de douane het onderschept en moet je belasting en invoerrechten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |