quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lang geleden dat er goede muziek gemaakt werd.
Zeker een weekquote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lang geleden dat er goede muziek gemaakt werd.
Ik had het over mijn tieten vasthoudenquote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
En dan...eh...niet...
Ik ben 'm ff kwijt, of jij hebt 'm niet, ofzo
Owquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tieten vasthouden
Ja, ik denk ik doe even duidelijkquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Kijk, dan kan ik het ook weer volgen
Dat krijg je ervan als je je huiswerk niet maakt hequote:
oneequote:
Da's wel zo gemakkelijk ja, 'wij mannen' spreken een andere taal hequote:Op zondag 12 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik doe even duidelijk
quote:Op zondag 12 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
Zo, een paar bagger foto's gestuurd naar Marijke en Taartje. Hoef ik niet meer op te komen dagen op de 24e
Kies maar welke je het liefste hebtquote:Op zondag 12 december 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onee
ik dacht nog
ik ga een rekenfout maken.
of het was een typfout, weet niet meer...
Ik dacht ik heb het verkapt over mijn tieten, dat MOET hij toch wel doorhebben..maar neeeeequote:Op zondag 12 december 2010 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel zo gemakkelijk ja, 'wij mannen' spreken een andere taal he
Jouw tietenquote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik heb het verkapt over mijn tieten, dat MOET hij toch wel doorhebben..maar neeeee
Dit is nu al een goed tpoicquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over mijn tieten vasthouden
Ik had een heleboel door hoorquote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik heb het verkapt over mijn tieten, dat MOET hij toch wel doorhebben..maar neeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |