Superfight:quote:Ewerton Teixeira
Brazil / Kyokushin Kaikan
vs
Errol Zimmerman
Curacau / Golden Glory
In de aanloop was ik erg verrast door Saki, ben benieuwd. Toch denk ik dat niemand dit jaar tegen het geweld van Overeem kan. Schilt lijkt zijn motivatie een beetje kwijt te zijn.quote:Sergey Kharitonov
Russia / Golden Glory
vs
ingh "Heart" Jaideep
India / POWER OF DREAM
Wat een lichaam heeft die ventquote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove aan het kijken is, zo Overeem
en ze noemen het sportquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef tong80 het volgende:
Vreemd eigenlijk dat je een vriend de hersens probeert in te slaan
Die het verdomd lastig had.quote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove aan het kijken is, zo Overeem
Vroeg me eerst af of i8k in het goede programma zat. Alles is zo klein.quote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef static het volgende:
Overigens vind ik de show wel érg magertjes vergeleken bij de voorgaande edities.
wel prettig om naar te kijken, mooie wedstrijd. Nu Sem tegen Peter. Ik ben benieuwd. Voor allebei respectquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderlijk dat die Sem met dat enorme logge lichaam en zijn ogenschijnlijk trage slome bewegingen toch zo regelmatig wint.
En hoe kan het toch dat zo'n sportman niet wat meer afgetraind is? Hij komt zo kwabbelig over
Sorry heren, ik ga de aardappels wel weer schillen![]()
en een verwachte winnaarquote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef Netsplitter het volgende:
Die was echt helemaal leeg...
Wel een terechte winnaar.
Aan de hand van die posters wel ja.quote:
Hij ziet er wel log uit, maar in al zijn klappen en trappen zit zijn volle gewicht. Dat wil je niet meemaken.quote:Op zondag 12 december 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderlijk dat die Sem met dat enorme logge lichaam en zijn ogenschijnlijk trage slome bewegingen toch zo regelmatig wint.
En hoe kan het toch dat zo'n sportman niet wat meer afgetraind is? Hij komt zo kwabbelig over
Hoe kán dat dan, als je je helemaal de pleuris traint?
Sorry heren, ik ga de aardappels wel weer schillen![]()
Zo zag het er niet naar uit.quote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef Netsplitter het volgende:
Die was echt helemaal leeg...
Wel een terechte winnaar.
ik heb geen poster gezien. Ik ging gewoon op mijn gevoel af en wat ik heb gezien. Overeem kan ook gewoon geen verliezer zijn! Peter en Sem hebben alles al waargemaakt en alles bereikt. Tijd voor de newbies blijkbaarquote:Op zondag 12 december 2010 01:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de hand van die posters wel ja.
Maar dat moet hij dan eerst nog maar eens waar zien te maken.
Hij had de eerste ronde net zo goed kunnen verliezen.
torrents of usenetquote:Op zondag 12 december 2010 02:02 schreef phreaks het volgende:
Is de uitzending nog ergens online te zien? Het staat niet op veronicagemist.nl
youtubequote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb het gemist, waar kan ik het terug vinden?
Ik heb 'm totaal niet gemist.quote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Deadre het volgende:
Zonder Hari is de K-1 niet waard te bekijken
Ja hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Deadre het volgende:
Zonder Hari is de K-1 niet waard te kijken
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef YellowBlacks het volgende:
Overeem![]()
Alleen jammer dat Saki en Aerts niet meer helemaal fit waren. Het was toch leuker geweest als je een leuke partij ziet en niet een partij die na aan paar minuten al klaar zijn, omdat je tegenstander moet opgeven vanwege eerdere blessures.
Reserve Fightquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef THEFXR het volgende:
iemand links van de reservepartijen en superfight?
tnxquote:Op donderdag 16 december 2010 07:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Reserve Fight
Errol Zimmerman vs Ewerton Teixeira
Super Fights
Hesdy Gerges vs Yusuke Fujimoto
Sergey Kharitonov vs Singh 'Heart' Jaideep
Hij stond veel te passief te vechten tegen Peter. Als hij een grote kampioen wil zijn dan moet je wel wat meer ballen laten zien. Groot respect voor de Sem maar ik vond dit gewoon geen sterk optreden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:19 schreef l3laster het volgende:
mwa ik had Sem het nog wel gegunt hoor. Hij had peter behoorlijk toegetakeld. Ik bedoel... die was vrij snel klaar in de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |